Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 910 ggr
squaw
0

Fenomen!

en händelse inträffade idag:
Min son var på jobbet och jag var hemma

vid exakt samma tidpunkt så på hans jobb där han befann
sig började lampor blinka liksom hos mig hemma där jag var började lampor blinka.De blinkade bara där vi var på olika håll.

vi har tagit reda på alla logiska bitarna och inget som kan ha
orsakat detta.
min undran är det någon här ute som kan ge ett svar
Vad hände?

[Jeremina]
0

Någon ville uppmärksamma er på något som rör er båda…är det något speciellt på gång? Något ni planerar eller tänker göra eller köpa? Hej…har saknat dig squaw kraamar Jermina Skrattande

squaw
0

puttar upp tråden

squaw
0

#1Gladkramizar på sig Jermina..

nej inte som jag vet
och så är det att få ut detta funkar inte Tungan ute

kybele
0

kan vara någon som tänker intensivt på er båda.. som vill komma i kontakt med er. Eller så är de mycket energier runt er.. bara vad jag tror :D

Elisabeth-J
0

Att lampor blinkar eller att andra elektriska apparater strular och beter sig konstigt är vanligt när man har besök av någon från andra sidan som vill visa sin närvaro. Försök att se eller känna in vem som är där och vad han/hon vill säga.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mysan59
0

Ja, det måste ju vara nån som ville ha bådas er uppmärksamhet på samma gång.

Nån som är gammal i släkten eller mycket sjuk? Som är på väg över till andra sidan?

Jag vet inte, gissar bara…

squaw
0

#5 det kändes bara lustigt och vi blev bara så toma på allt komiskt ja typ skaka bara på huvudet och undra vad var det som hände,och att vi inte var på samma plats,

[Jeremina]
0

Ikväll ringer min mamma och pratar med mig om en sak och hon säger att du kanske ska söka ett stipendium? Alldeles innan hade jag öppnat min telefonbok för att leta ett tel.nr och slår upp boken och där står tel.nr och adresser för att söka olika stipendier.

Det är ju också lite märkligt..eller hur?

squaw
0

#8 kram på sig….mycket märkligt..o andra sidan så händer det mycket runt i kring oss..snälla goa du.. sa hon vilket stipendium?? hälsa din kära mor….kram/squaw