Kärleksbrev...
Tänk ibland vad livet är förunderligt och härligt. Att man kan finna en själsfrände. Han finns på riktiigt min riddare med sin blå underbara mantel och ögon som skimrar som stjärnor på natthimlen. Han svepte sig in i mitt hjärta och har kommit för att stanna för evigt. I mitt inre dansar energin och jag känner att jag lever igen. Tack för att du finns min älskade..
Kärlek är underbart och fantastiskt!
Såå fint…..
Jag igen…kärlek är så mycket för jag kan säga att sedan jag hittade den här sajten känner jag av och ger mycket mer kärlek än någonsin till mina medmänniskor…..
Jeremina!
Ni tror väl att jag är tokig…mer än vanligt
Jag fick kärleksbrev av en kille när jag var 14 år och vet ni vad han kallade sig? Jo, Kalle Banan..romantiskt va?
Jo Nuit…njut av det du känner för det handlar väl om dig?

Jo, visst är det så..det känner jag med och det är härligt att hålla den energin vid liv..det finns olika sorters kärlek man kan finna på ifokus

Jo,det handlar om mig..du är så söt min vän.
Tack för det…det värmer, vännen! Läste om din favoritsång..den skulle jag vilja höra.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är en av mina favvolåtar med min favoritartist Peter LeMarc. rätt söt video någon gjort till låten.
Kram
Attans så fungera inte mina högtalare!
..typiskt…får fixa det i morgon. då återkommer jag och lyssnar..tack så länge! 
Vad härligt Nuit ! Kärleken är störst av allt sägs det ju. Bara njut allt vad du kan.
Kramar
Amor Vincit Omnia