Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 1195 ggr
Elisabeth-J
0

När blev du medlem

Det skulle vara roligt med en tråd där alla medlemmar kan skriva och berätta om när ni blev medlemmar här. Inne på den personliga sidan ser ni när ni registrerade er, kolla gärna det och berätta :)

Kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

Jag blev medlem här 2 Februari 2007 Det var tider det ;-) Jag kom ihåg hur det var då.. Det har varit svackigt här på ÖN, men det står kvar lika starkt ändå :-)

Kan knappt fatta att jag varit medlem här i 2 år snart.. Tiden kan gå fort, men ibland känns det som att allt står stilla, även om det inte gör det..

Elisabeth-J
0

Vad roligt Soffe! Du har varit med nästan från starten Glad Håller med dig om att tiden verkligen ar gått fort men det gör den när man har roligt Skrattande

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

Hehe.. Jag ändrade mitt inlägg lite, blev inte riktigt nöjd ;-)

Ja det är kul och samtidigt är jag lite förvånad över att jag varit här så lång tid, det har hänt så mkt sen dess känns det som..

Kram

Frejzan
0

Jag blev medlem 22 juli 2008 efter att ha varit inne o läst tillsammans med Peter (Peterpan) som blev medlem 24 februari 2008.

Peter har inte varit så aktiv på ett tag nu för han har så mycket annat att jobba med. Dels går han en kurs genom jobbet och dels har han varit mycket aktiv med spelningarna nu ett tag. (Dansbandskampen bl a) Han orkar inte riktigt med mediala kursen samtidigt som han har jobbarkursen. Han läser på distans till fritidspedagog/lärare inom waldorfpedagogiken.

Britt-Marie
0

Jag har varit medlem sedan 2008.02.04. Så det är snart 1 År. Och det var genom Eija som också är medlem här, som jag fick tipset. Och jag nappade direkt. Har nästan varit in här dagligen sedan dess kan man säga. Med vissa uppehåll vid sommaren och så  under min långa sjuhusvistelse.

Har hela tiden tivits här och har fått hjälp och stöd många gånger då jag känt mig ledsen eller som nu när jag legat på lasarettet och efteråt. Ni är så fina vänner här..

Kram på er!

Britt-Marie

lolloann
0

Jag blev medlem 080831. Inte så länge men jag stortrivs. Kanske inte är så flitig på att skriva och kommentera men det betyder inte att jag inte bryr mig utan på att jag inte känner mig riktigt säker på om det är vettigt det jag skriver. Velig som jag är. Glad

Sökte väl på något ord på google och hittade hit den vägen och det var ju inte dumt.

Kramar.

kajsa-kavat
0

Jag kan inte se när jag blev medlem här på ÖN. Det står 2007-03-07. Då blev jag medlem i Shetland i Fokus.

signemo
0

Hej

Jag blev medlem den 24 september 2007.

Trivdes redan från början. Kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade hit. Men tror jag sökte på nått trädgårdsaktigt.

Har alltid varit intresserad av livet efter döden och vad som då händer.

Brukar ställa en massa konstiga frågor allt imellanåt och får alltid lika trevliga svar. Har aldrig känt att Ni tyckt att  -Pust vad dum hon är som inget begriper. Utan Ni är snälla och förklarar var gång.

Ibland går det några dagar imellan när jag är här men oftast kikar jag in var dag. Är ju synd att missa något.

Kram och tack för att Ni finns

Var rädda om varandra

Pluppis
0

Jag blev medlem den 10 april 2008 och jisses så tiden rusar iväg!

Är väldigt aktiv i vågor men så kommer perioder då jag bara läser vad andra skriver men så kommer ett ryck och då är jag i varenda tråd och grottar :)

Kram

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

maiya
0

Jag blev medlem 21september 2007.

säger som pluppis,jisses så tiden rusar iväg.

Är glad att jag hittade hit till ÖN.

Kram.

tommytoe
0

Blev medlem 2008 01 23. Snart ett år sedan och det har varit en spännande tid. Ser fram emot fler spännande saker då jag går snart går in på mitt andra medlemsår.

Tatsu
0

29/5-07 tog jag mod till mig och blev medlem efter att ha kollat runt ett bra tag före. Jag har inte ångrat mig för detta har gett mig otroligt mycket./Tatsu

reba
0

Jag blev medlem här 2007-02-24 16:41:00 tydligen, oj vad tiden går fort, det känns som igår jag började läsa och skriva lite, Tackar för en bra sajt, snyggt jobbat.

Kram Eva

Clary
0

17 juni 2007, mycket har hänt här sedan dess och fina vänner har jag hittat.

Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Bybo
0

April 2007

Katarinaj
0

10 April 2008 efter att ha googlat på medialt etc. ÖN har blivit en del av mitt hem. Känner en enorm samhörighet med er som finns här. Har lärt känna så många underbara själar som kommer att finnas med mig i mitt hjärta genom hela min resa.

Kram på er

[Chakra]
0

Jag blev medlem här 25 jan 2008

[starson]
0

2008-11-07 är mitt datum.

Har varit kul och intressant att läsa om och diskutera det andliga med folk man inte pratar med till vardags (arbetet, hemmet).

Vill passa på att tacka alla som är delaktiga i diskussionerna och öppet berättar om fantastiska saker. Utan er/oss blir det ju inget.

Tack också till Elisabeth med medhjälpare som fixar och donar föredömligt för oss alla.

GladSkrattandeFlörtObestämdSkrattande

Choklad
0

Jag blev medlem här den 17/ 11 2008

U R us

Kenzo
0

Jag blev medlem här 2007-01-29.

Cristine
0

28-1-08.

Först var jag väl bara inne och läste mest för jag ville veta hur andra gjorde för att hantera bråkiga andar. Sedan undrade jag vad jag gjorde här bland alla mediala, men min nyfikenhet gjorde att jag stannade kvar och på den vägen är det.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

mayolica
0

jag registrerade mej på healing ifokus 2008 02 12. sen tog det ett tag innan jag hittade hit,blev medlem här 2008 09 10.

~ mayolica ~

[Spanaren]
0

Av en slump så hittade jag in till i Fokus och hittade det jag alltid har varit intresserad av och som ger mig så mycket och allt detta skedde 2008-10-23 kl 12:39:13

/kram Spanaren

Morsan1
0

13 januari 2007 kom lilla Åsa till "övernaturligtvärlden"

Morsan1
0

Jag "fyller" ju 2 övernaturliga år imorgon för sjutton!!!! Ha ha ha

[GunillaF]
0

Jag hittade hit genom Elisabeths hemsida. Tittade runt ganska länge innan jag registrerade mig 08.11.30. Så jag är ganska ny här.

Tiia
0

Jag blev medlem här 10.1 2007.

Var bland de första medlemmarna och har fortsatt vara kvar.Glad

Eleri-Twinkle
0

2008-01-29 blev jag medlem, fast andra gången då….minns inte när förtsa gången var*ler*

mona43
0

Har varit med sedan 1 mars 2008, snart ett år!Skrattande Kom in på ifolkus och övernaturligt när jag surfade runt på nätet, sedan blev jag fast härinne! en toppensida verkligen detta, hela iFokus är en bra idé då det finns så många sidor att välja emellan. känns gott att veta att man inte är ensam om att uppleva andra sidan emellanåt, hoppas att jag kan/vågar lära mej mera, vill så gärna!

/kram Mona

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

Mads
0

Blev medlem 2008-11-13 & hjärtans glad för det är jag. Fastna direkt.

Kram Madde

Amor Vincit Omnia

wolfie
0

Den 26/9 2007 blev jag medlem här och jag trivs som fisken i vattnet!

[Pirkkolino]
0

2008 12 25.

FiaH
0

Jag blev medlem här den 14 mars 2007, så det är ju ett tag sedan

Farwuq
0

Farwuq stack in nosen för första gången: 2007-04-03

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

TantAlma
0

Jag tjuv kika på min personliga sida… Obestämd undra hur många fler som gjort det? 2007-02-25 blev jag meddlem. I´am loving It

Grattis Morsan1! På din ö n födelsedag.Flört

powderpuff
0

Jag blev meddlem 2008-09-11.

Är här inne dagligen och läser Skrattande

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

emji
0

Jag blev medlem 2007-07-28. Hittade till min stora glädje ett forum där det diskuteras ämnen som jag är väldigt intresserad av. Jag är här och läser varje dag och gör ibland små inlägg här och där i diskussionerna. ÖN ger mig så mycket, mår gott i själen av att vara här.

mabia
0

Jag blev medlem här 2008-09-16.

Är här inne varje dag och kollar runt på olika sajter där jag är medlem, läser, skrattar, gråter och skriver om vartannat!

Trivs toppen här!

Kram till Er alla från Mabia

[Jeremina]
0

Jag blev medlem 7/11-08 och tänk att tiden går så fortnär man har roligt…det har redan gått 2 månader….kul Jeremina!

sven-g
0

Efter att varit in och kollat några månader blev jag medlem 07-08-19

SEViking
0

Jag blev tydligen medlem 9 Juni 2007, jag blev rekommenderad av en vän som sedan slutade sitt medlemskap för at någon av dennes bekanta blev illa åtgången här inne.

Men jag stannade, å har väl hattat fram å tebax under tiden som gått.

Under den är tiden har man fått ge å ta, men överlag har det varit bra, jag har ju fått en hel drös nya "vanner"

? SEV ?

Tuva-Lena
0

Jag blev medlem den 29 maj 2007, då jag tog mod till mig och reggade mig här på ÖN - trodde att jag skulle få besök samma kväll, Tyst men tack o lov är våra andevänner knappast framfusiga, så jag har fått mogna innan dom visade sig. ;) Det har varit en mycket omtumlande och spännande resa. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Eija
0

Jag såg att jag blev medlem den 4 februari 2008, så det blir ett år snart då….skriver som de andra att jisses va fort tiden har gått….

Jag kom hit p g a att en annan medlem här "issa" visa vägen hit, och jag är henne så tacksam för det…..för här trivs jag verkligen…

Kan inte nog tacka för denna sait i forumet…..

ann74
0

jag blev medlem här d 29/11 pga att det var någon som skrev elaka sager om någon,känner hon som det skrevs om, det var mycket skitsnack och det dycker upp lite fortfarande men jag hoppas att sådana personer inte får vara medlem eller får någon varning eller nått. Men jag stannar här som medlem för jag är väldigt intresserad av det övernaturliga och andra människors tankar om det mesta, tycker detta är en bra sait.

Susanna37
0

Jag hittade hit & blev medlem tack vare mammas tips om er Skrattande & det var ….

…. 2008-03-06

Känns som en trygg famn…

Jea59
0

Jag blev medlem 7/10-08 med start i Kolhydrater, eftersom jag var så upptagen i det, så tog det en månad innan jag hitta hit.

ANNIA
0

Hade läst här på ÖN av och till under ett tag innan jag regga mig den 23 januari 2008. Och det är helt och hållet ÖN:s förtjänst att jag regga mig på iFokus.

Red-Lady
0

Jag blev medlem här på 4/4 08

Genom min son Zedd och min dotter Jessica

Och det är jag glad för. Vi är som en familj.

Jag hoppas att vi kan vara här i många år.

Ha det gott alla vi hörs

Red-Lady
0

Jag blev medlem här på 4/4 08

Genom min son Zedd och min dotter Jessica

Och det är jag glad för. Vi är som en familj.

Jag hoppas att vi kan vara här i många år.

Ha det gott alla vi hörs