Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 1453 ggr
molly57
0

Dröm

Kan någon hjälpa mig tolka denna dröm. I drömmen löser jag  korsord, först kommer orden : Just i detta nu. Sedan orden tillit och tålamod

Tacksam om någon kan hjälpa. Orden tillit o tålamod,kommer ofta upp i mina drömmar. Men " Just i detta nu "  kan jag inte riktigt greppa.

Mvh Åsa

Elisabeth-J
0

Det verkar som du har fått budskap i din dröm om vad du behöver tänka på just nu. Just i detta nu kan vara att du börjar öppna upp din medialitet nu :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

molly57
0

Tack för din tolkning. Ska försöka ta till mig det.Det har varit många ovanliga drömmar ett tag.Kanske försöka lita (tillit) på vad som dyker upp.Men det är svårt

Kram Åsa

Frejzan
0

Hej Åsa

Om vi sätter ihop båda grejerna så kan det bli att just i detta nu behöver du tillit och tålamod. Men till vad? Kanske det mediala som jag vet du jobbat med länge. Att det är en ökning på gång eller vad man ska kalla det, när man lär sig mer och utvecklas ytterligare.  Att du ska ha tålamod, det kommer ! Tillit till dina andliga lärare, dom vet vad du behöver.

Kramiz / Brittmarie

molly57
0

Hej!

Det var länge sedan :-) JAg blir smått galen..Kan undra hur länge man ska ha TÅLAMOD :-) Jag står ju och stampar på samma ställe jag…

Kram Åsa