Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 3656 ggr
silverfox
0

Flygande ljuslykta!!

Igår satt min man och jag och tittade på tv(antikrundan).

Rätt som det är så flyger en ljuslykta som står på tv:n i en båge upp från tv:n och landar en meter från tv:n.

Det är en tunn lykta handgjord i glas köpt i Prag, lika tunn som en gammeldags julgranskula .

Som tur var så gick den inte sönder då den hamnade på en tjock matta.

Vet inte vad jag ska tro, men känslan både jag och min man fick, var att någon/något tog upp den och kastade den.

Lyktan kändes kall och tv:n var inte varm högst upp.

Lyktan var inte tänd..

Någon som vill ge en reflektion på detta??

Snälla !!!

Choklad
0

Det var nog ett andebesök..vad annars kan slänga saker i luften? Kanske det var något i programmet som "kastaren" ville uppmärksamma er på.

U R us

Happyspirit
0

Har du möjligtvis bett om ett Tecken?Flört

Kraam Anki

silverfox
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan vara så..

Både hund, gubbe och jag hoppade högt i soffan.

Hoppas det var ett Tecken och att jag kanske kan få ett till.

Vet ju..fyller ju på söndagFlört

Happyspirit
0

Oh Vilken härlig bild! Och Grattis i förskott.

Jo, det var känslan jag fick att du själv bett om ett Tecken och nu har du fått det!Flört Sen är det sååå typiskt oss människor. Mycket vill ha mer!!!

Så är det ofta. Man ber om ett Tecken men man blir inte nöjd utan man vill ha mera och mera. En gång till, bara en gång till. Nu fungerar det inte riktigt så. Utan jag tror du ska bara Tacka för att du fick det tecknet du bad om och nöja dig med det.

Kraaaaaaaaaam anki

Happyspirit
0

Jag måste skriva ett tillägg till mitt första inlägg här. Hur många får så tydliga Tecken???Förvånad

Jag skulle nog vara överlycklig om det hände mig och jag säger det igen. LITA på din känsla, du fick svar…med besked. Sluta tveka!Skrattande

Vilken fantastisk födelsedagspresent. GRATTIS!

Bamsekramar/Happy

silverfox
0

Tack snälla du..

Önskar mig inte fler "tecken", fast det är ju kul..

Är överlycklig för detta, vi (gubben och jag) är helt övertygade om att det var någon/något som visade detta för oss.

Vi har gåttigenom alla möjliga "normala" orsaker som kunde få detta att hända.

MEN DET FINNS INGEN!!!!!!Obestämd

Kram i mångfald/ ElisabetGlad

[Jeremina]
0

Härlig upplevelse..jag har en tomte hängande i taket som började snurra i söndagskväll. Precis samtidigt som min morbror ramlade och skadade sig och hamnade i någon koma.

Jag ber hela tiden om Tecken..ja inte hela tiden men ofta. Blir lite avundsjuk på dig och din gubbe…..kram Jeremina!

silverfox
0

Ja det var en härlig upplevelse om än lite overklig.

fast tur att jag inte har sådans Tecken som att någon skadar sig.

Hoppas det gårt bra för din morbror.

Kram7Silverfox

[Pirkkolino]
0

Silverfox. Jag förstår dig att såna händelser känns både härliga o overkliga på samma gång. Jag har upplevet så mkt om "andarnas teckenspråk". Jag lade hit ett tag sen en bild av uppochned vänt värmeljus, "Buskap av ande-energin". När detta hände, kändes det overkligt, trots att jag fick även verkliga budskap stax efter. Efter detta har hänt hos mig saker vad jag ogillar. Värmefläkt satt sig på "själv". Jag såg att knappen rörde sig. Det har hänt ytterligare liknande saker vad jag ogillar. Men även såna vad jag tycker vara som rolig teckenspråk. Hjärnan håller sig "sams" med medialsinnen när den listar fram meningen av "spökarnas teckenspråk". Jag tycker att det berikar människars liv, när man lär sig tolka deras språk, o kan känna energiers närvaro utan räddsla. Dock det finns energier också vilka behöver sättas på plats eller helt o hållet få lämna levandets närvaro. Sådan är min egen erfarenhet. Kram. Pirkkolino.

Magi-cat
0

förra julen hade vi en liten tomte som alltid hamnade ovanpå en gammal bibel. Var jag än placerade den så hamnade den på den gamla bibeln igen. Jag trodde att det var min man som satte den där så jag tänkte inte närmare på saken. Men så när vi plockade bort julsakerna så frågade jag honom, och han var helt oförstående - han hade aldrig ens lagt märke till den där tomten, ännu mindre flyttat den!Skrattande

Så det var kanske, kanske ett Tecken, och kanske från den förra eller förrförra ägaren av den gamla bibeln, en anhörig till mig….Oskyldig

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

[Jeremina]
0

Jag har senaste dagarna blivit ute för något märkligt…jag tror att någon på andra sidan vill att jag ska äta färre värktabletter.

Jag har vissa ritualer för mig "tvångsbeteende" Kanske….i alla fall. Jag frågade min man igår om han tagit några tabletter från kartan..nej svarade han.

Det är så att jag brukar ALLTID ta tabletter 2 st rakt över alltså vågrätt. Nu har det hänt 3 ggr att en tablett fattas så när jag ska ta mina 2 vågrätt finns bara en.

Det har bara varit vi två hemma hos oss dessa dagar. Jag undrar jag?? Tabletterna ligger i ett skåp och jag har inte återfunnit dem som är borta…Förvånad

felixifokus
0

låter som ett budskap att lyssna på Jeremina :)

[Jeremina]
0

Det är bara det att jag äter dem inte varje dag…och har såå ont i ryggen efter whiplash och en reumatismsjukdom. det kan bli svårt att låta bli helt.

Men kan tala om att så mycket som jag kan sitta vid datorn och läsa och skriva inlägg och svara på dem har jag inte gjort på 7-8 år. Något övernaturligt måste det ju också handla om..Ni på ÖN hjälper mig hela tiden…tillsammans med dem på andra sidan.

Silverfox vilken fin Avatar du har och jag kan tänka mig att du då gillar indianer..jag med GladHar ni upplevt något mer häftigt?

silverfox
0

Tyvärr inga fler upplevelser..

Och ja jag gillar indianer Skrattande

Tack för era reflektioner angående detta…

Kram Elisabet