Lycka o sorg
Den senaste tiden har varit den och är fortfarande den lyckligaste tiden i mitt liv.
Men så skört livet är. I förmiddags fick jag det tråkiga beskedet att min fd svägerska hittats död i morse.
32 år gammal och med en liten bebis som inte fyllt ett halvår ännu. Det blir en mycket tuff tid för hennes sambo.
Så visst blir man ofta kvickt tagen ner på jorden igen.
Glöm inte att ge kärlek och ta vara på er, i bland förändras allting så fort.
Katarina

Men oj va tragiskt. Vet inte vad jag ska säga mer. Kram till dig/Kerstin
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Så hemskt. Ja, det är svårt att hitta ord för sånt.
Kram
Usch så hemskt katarina. Skickar bamsekramar Till dej
Kramis tina
Verkligen Sorgligt.. Kramar till dig Katarina..
Tragiskt - beklagar sorgen!
KraM Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag skickar också kramar till dej i din sorg.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
De varmaste tankar och kramar till Dig och dina närmaste Katarina!
Det finns inga ord….
Så sorgligt Katarina, kramar till dig och de dina
Kram vännen
Var rädda om varandra
ja, livets oberäknerlighet kan få en både upp och ner och motpolerna existear ständigt sida vid sida…. beklagar verkligen sorgen men glöm inte att njuta av din lycka också
kramar i massor, J

Vad tragiskt, många tankar till er och varma kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack för er värme. Jag fortsätter njuta av min lycka och är tacksam att min nya vän finns här nu.
Min fd svägerska finns i mitt hjärta och skulle inte velat något annat än att jag fortsätter känna mig lycklig.
Livet är ju så här, men sorgen känns inte lika jobbig nu sen jag öppnade mig för det andliga/mediala, jag vet att hon finns kvar och ser fram emot en pratsund med henne längre fram.
Kram Katarina
Beklagar din sorg, livet är verkligen orättvist. Sänder de varmaste tankar och kramar till dig & alla drabbade.
Många kramar Madde
Amor Vincit Omnia
Vad säger man mer än att livet är konstigt…jag sänder alla kramar jag kan i en stor bukett….Jeremina!
Beklagar sorgen…
Tröst kramar Alma
Tröstande ljusa tankar till dig och hennes sambo och lille baby/ Astrid
Beklagar sorgen, verkligen tragiskt./ Tatsu
Som vanligt vet jag inte vad jag ska skriva…. men tänker mycket på dig och hennes anhöriga som har en svår tid framför sig. Beklagar verkligen.

Så tragiskt, sänder varma tankar och tröstekramar till er alla i er sorg.
Men så tragiskt Katarina. Tänker på det lilla barnet som mist sin mamma och på hennes sambo förstås. Skönt för oss som tror att livet inte tar slut utan att det fortsätter, det är ett stort stöd och en tröst i livet när våra nära och kära lämnar oss. Men jag tänker på dem som kanske inte tror som oss och som inte känner något tröst alls i sin sorg. Det känns sorligt tycker jag.
Tröstekramar/Happyspirit
Vad fruktansvärt! Beklagar. Vad fort det går ibland.

Ja livet tar verkligen snabba vändningar i bland.
Ja happy det är mycket jobbigare utan vetskapen om att livet inte tar slut och tyvärr har inte min "förra" släkt den tron, men jag skickar så mycket kärlek jag kan till babyn och min fd svåger.
Kram och tack för era ord och tankar.
Kram katarina

Usch så ledsamt en liten baby har precis förlorat sin mamma=( det är så tragiskt när det är unga mödrar som går döden till mötes..ja inte bara unga mödrar utan alla unga som dör i en alltför tidig död.
*all värme och tröst till dig och din fd svåger*
Varma kramar Eva

Ja, livet är sannerligen en märklig blandning av glädje och sorg. Sänder varma tröstekramar!
Varma kramar till dig och din svägerskas sambo med bebbe. Livet går fort och ibland alldeles för fort så som du säger man ska ta vara på varje dag :)
Carina