Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 590 ggr
Alexworld
0

KOnstig upplevelse

Hjesan

Jag har varit med om en konstig upplevelse.

Det var dagen före julafton och mamma och jag skulle klä julgranen när jag av en  slump tittade ut i vårt vardagsrums fönster och (kanske) såg en familj som bestod av tre personer men som också hade en familjemedlem av någon äldre generation. Det var nog pappans eller mammans mor eller far. Det var en ljusstake som verkade lysa upp deras dotters ögon. Det var så läskigt! Hon hade svart hår, en vit klädnad och det såg ut att hon var under tio. Jag såg bara en svart klädnad av pappan. Jag såg värken hals eller huvud som vilket det skulle vara bra om jag har gjort det. Modern såg jag bara lite hår och ansiktformen, annars var det svart och jag såg ingeting på den äldre också. Men jag tyckte att jag såg vitt krulligt hår och kanske ett öga, men inte mer.

Jag sade till mamma att det är någon som tittar på oss och pekade över till grannhuset över sidan gatan.

"Ja, men då får dem ju titta på oss", sade hon.

Jag hade fjärilar i magen och försökte inte att titta på dem, men jag testade att vinka till dem två gånger, men inga rörelser.

Jag tror att jag såg oroligt den natten och dagen därpå var jag nyfiken nog att titta i fönstren i grannhuset och där var ljusstaken som kanske avslöjade dem. Och bredvid den fanns ingen familj längre - såklart - det var en krukväxt.

/Alexander = ny här