God Morgon
Ännu en arbetsvecka lider mot sitt slut. Fast den här blev ju kort, bara tre dagar. 
God förmiddag,
Här är det trötthet som dominerar än så länge, försöker bota den med litta kaffe. Sonen har hosta och har vaknat en sisådär 515 gånger inatt…
Idag ska jag iväg och titta på kök till min nya lya vilket ska bli skoj, sen blir det nog en vila på soffan när lillfisens pappa ska ha honom. Man får passa på att vila när man kan.
Önskar alla en bra dag.
Kram Madde
Amor Vincit Omnia
Hej hopp nu är det helg igen och passa då på och mys och bry dig bara om dig själv, om det nu går! Gör det du känner för och njut fullt ut med att bara vara/ kram Bappi

God morgon!
Vakna kl 4 i natt men lyckades somna om,steg upp vid 9,ledig i dag så det blir inget speciellt,bara vara hade jag tänkt,tar dagen som den kommer..
God morgon alla Ö-bor.
Idag blev jag väckt av telefonen, gissa om man hoppar högt.Någon som började prata om Pensionsfonder, hur mottaglig är man då tro. INTE alls.
Förstår fortfarande inte vad människan pratade om.Men hoppas att han oxå får en fin dag.
När jag kan slita mig från datorn skall här dammas ut katthår ur sängkläderna, och solen skiner och näsan rinner.
Om man får upp sin tröga 20- åriga ungdom från sängen kanske man kan tvätta oxå.
Önskar alla en innerligt bra dag.
Kram cilla.

God Förmiddag!
Solen skiner här idag och det är 0 gradigt. Så efter luch skall jag ta mig en promenad.
Vaknade så tidigt i morse, så jag är trött och skall vila mig en stund först.
Min pappa skulle haft namnsdag idag. Han hette Gunnar och till kvällen skall jag åka till graven och tända ett ljus, särskilt för honom denna dag.
Önskar er en riktigt fin dag och hoppas ni har lika vackert väder som jag har här i Kopparberg.
Britt-Marie
God Eftermiddag på er!
N Halland är det så halt, så man går som en 90åring "O jag är bara 85" Skoj.
Nä halt är det.Men det tar inte så lång tid för det att försvinna. Vi har nog haft vår vinter ca 1vek..
Jag önskar er alla en fortsat bra dag.Lena.P.Ä.
Lena.P är jag i verkliga livet.