Online igen
Jag har under dom här två dagarna inte hunnit titta in här så mycket men nu är jag hemma igen och kan läsa mer ikväll och imorgon. Hoppas att ni alla har det bra och inte påverkas alltför mycket av fullmånen som är på gång :)
Kramar / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Nej inte än, men grannen gör förmodligen det, hon är retlig som bara den.
Kram cilla.

#1 Vad tråkigt att grannen är retlig, men man påverkas på så olika sätt så här får vi hålla upp energierna tillsammans :)
Lite roligt att fullmånen är den 11/1, samma dag som ÖN fyller två år :)
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej Elisabeth!
Nu när fullmånen är på gång och då är jag vaken pga två saker…min sjuka morbror och just fullmånen. Kramar Jeremina!
Aha…det är därför jag hade en sömnlös natt. Händer det nåt speciellt här på ÖN den 11? Minns inte vad som sagts :-/

På söndag,då är jag ledig,ja vad händer här då?sen fullmåne så fränt!!
Välkommen tillbaka Elisabeth, hoppas du haft det bra vad du nu än hittat på 
Jag drömmer helt galet mycket så det är kanske fullmånen som spökar och idag har jag köpt mig en drömbok som jag ska börja plita ner lite i idag.
Kram Madde
Amor Vincit Omnia

Ja varför klottrar jag inte i min drömbok för!attans!

Jaha därör man har svårt att sova på nätterna då kanske 
Jaha det är därför allt är upp och ner, jag somnar flera ggr om dagen och sov jättedåligt i natt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 7 Det får du börja göra Wolfie !
Amor Vincit Omnia

#10 Ja tur jag inte glömt de senaste nätterna i alla fall!Ska klottra om nån timme..
Annars är det nog bra men katten sprang ju bort för 2 dagar sen så vi saknar bara han så mkt han var en så speciell katt så vi hoppas han kommer hem snart han är säkert liv rädd för han är en av dom blyga:(

Fullmåne den 11 Januari, samma dag som ÖN fyller 2 År som Elisabeth skriver.
Samma dag fyller min sambo och min brevvän som jag haft i 14-15 år och som jag träffade för första gången förra sommaren. Vi har bara träffats en gång, men i prencip skrivit brev till varandra varje vecka.
Fullmånen brukar göra att jag har svårt att sova. Få se hur det blir denna gången. Men just nu har jag inte så mycket att gämföra med för jag har inte sovit en hel natt sedan jag opererades första gången den 6 November. Har inte gått att få en hel natts sömn efter det. Men det börjar bli bättre..
#13 Britt-Marie, ursäkta att jag frågar men jag har inte hängt med vad du opererats för. Du kanske inte har berättat det och då ska jag inte fråga igen. Men jag hoppas du blir helt bra. Kramar Jeremina!