Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1286 ggr
Mads
0

Vibrerande arm

Nu har ännu något nytt hänt här hemma. Häromnatten så började min vänstra arm vibrera, pratar alltid i telefon med den handen/armen. Efter en liten stund ringde mamma och hon ringer aldrig på natten.

Samma sak hände igårmorse, armen vibrerade och sen ringde min syster.

Konstigt..nån som upplevt något liknande ?

Amor Vincit Omnia

Choklad
0

Häftigt! Nej jag har inte upplevt det så, men att jag kan liksom känna på mig vem som ringer ..om det nu inte är ren tur bara…men jag kan känna när vår katt vill komma in …vet att han står därute och väntar..

U R us

Mads
0

Det kände jag också alltid när min katt levde Glad

Amor Vincit Omnia

[Pirkkolino]
0

Mads o Choklad. GladNi har itressanta upplevelser. Jag själv "hör" när det bli sms i min mobiltelef. trots att ljudet är avstängt. Jag "vet" även när den ringer o numera har den ljudlös både natt o dag. Ändå har inte missat något samtal. Jag visste inte innan jag fick min första "nalle", länge sen, att jag har sådan "talang". Livet består av nya sinliga upptäckter hela tiden. Som gör livet "levande" o intressant. Kram.

Choklad
0

Jag kan känna på mig när något jobbigt ska hända, eller om någon pratar om mig. Låter kanske knasigt men det är inget kul alls…

Som en gång när jag och barnen var i en affär, ett s.k överskottslager. Jag och de två minsta grabbarna gick och tittade på grejerna i lugn och ro. Plötsligt fick jag en känsla av att jag inte skulle gå in i nästa rum. Och det blev liksom tryck i luften. Men jag tänkte att det var bara trams.

Men jag skulle ha lyssnat på min känsla, för en av sönerna trampade på en spik, oturligt nog gick den rakt upp i foten, och det var en stor och lång spik. Vi lyckades få ut spiken, men blev tvugna att åka till sjukhus efter någon dag …Så nu har jag lärt mig att lyssna på varningarna eller vad man ska kalla det.

U R us

[Jeremina]
0

Jag känner ofta vibrationer innan någon ringer eller kommer och hälsar på levande eller döda!