Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: ifokussajten
Läst 912 ggr
Morsan1
0

Seeeeegt iFokus

Hej kära vänner!

Är det någon som vet varför iFokus är så segt?? Jag blir galen snart! Det är ju som att surfa utan bredband! Det är så stressande så jag loggar ut av ilska! (Till saken hör att jag är en otålig person som inte gillar väntan, köer etc.)

Är det något fel på min dator eller har ni nadra samma problem?

Otålig men glad Åsa :)

Ina123
0

Segt här också morsan :)

[GunillaF]
0

Jag tycker att det blivit värre och värre sedan Jul. Kan det bero på att det blir fler och fler medlemmar och därmed flera som loggar in?

Det kanske behövs utökas med mera "kräm".

cillaj
0

Nej du morsan, du får nog ta och andas lite lugnare, långa djupa andetag.

Jag har inget problem där jag bor, det är nog lokalt, vad har du för bredband?, du kanske måste kontakta dom om en uppgradering bland kablarna.

Jag förstår din frustation, så hade jag innan jag köpte en ny dator, fick sitta o slå på Towern för att den skulle funka.

Hoppas det löser sig.

Kram cilla.

[Chakra]
0

Jag tycker också det varit segt i flera veckor.

Cristine
0

Samma här!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Happyspirit
0

Väldigt segt idag, mycket error också när man skriver inlägg. De har nog något i görningen.

Cristine
0

När jag skulle skriva inlägg här kom jag till svensk natur och i alla mina favorit sajter har dom hälsat mej välkommen igenTungan ute

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkkolino]
0

I går när jag loggade in här, först hände det ingenting. Jag trodde att min data hade "somnat". Men nej, efter ett tag, öppnades en sida. Men, den var långtifrån övernaturliga saker. Hel massa billiga flygresor dök framför mig. Dags att ta semester..antar jag. GladIdag funkar lite bättre, men segt.

sven-g
0

Kom precis in inge sirap i min datorGlad

haltalotta
0

Jag har trott att det har varit vår  det har varit länk fel på. Bor ute i skogen så vår uppkoppling går via länk till telestation och sedan via telefonledningen ut till hemmen. Det kan vara segt ibland, men inte som idag på ön.

Manni
0

Det har varit segt på ÖN jättelänge för mig och jag är in allt mer sällan just därför. Uppkopplingen funkar bra annars, det är bara här det krånglar.

[starson]
0

Japp, nån har hällt bromsolja i servern. Jag tror mina mördarsniglar i trädgården är snabbare, och då ligger dom ändå i dvala nu! Men den som väntar på nåt gått, väntar……………!Flört

Hahahaha, får nog ändra tiden på skärmsläckaren nu. Den gick på medan jag väntade på min smiley!!

[GunillaF]
0

Jag tog nyss tid. För att komma in på den här tråden fick jag vänta 3 minuter. Och jag har en bra uppkoppling här hemma!

iFokus får nog ta och uppgradera sina linor för om man ska sitta och vänta så här länge så ids man ju inte ens logga in till sist. Än mindre skriva något inlägg.

[Pirkkolino]
0

God natt. Somnade nästan i väntan att komma in på den här sidan. Få se om det tar lika lång tid att stänga. Glad

Soffe
0

Hopplöst seeegt här oxå..

[starson]
0

Inte deppa nu!

Tänk på allt annat vi hinner med i väntan på sidbytena.

Vi hinner nästan kasta ut julen, byta till sommardäck på bilen, gå ut med hunden och sova.Flört

Elisabeth-J
0

Det är bara idag det har varit segt som sirap här hos mig på ÖN, så här har det fungerat bra tidigare. Om det har varit så sen jul för någon/några beror det nog på uppkoppling eller dator. Killarna arbetar ständigt med uppdateringar och förbättringar så snart är det full fart igen som vanligt :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

Nu verkar det som något har hänt i alla fall. Allt funkar bättre just nu. Kanske har de fixat något.

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Obestämd….måste berätta att idag kom jag inte ens in hit på ön, men på andra saiter gick det bra…..så jag testa då o då….men icke sa nicke…men nu mitt i natta kom jag in minsann….nu när alla sover…Rynkar på näsan….suck!….får fäl säga GOD NATT! då….

[Kaninfluff]
0

Jag tycker det går snabbt som blixten :P xD

sven-g
0

I dag är det seeeeeeeeeeeeegt

linhof
0

som siiiirrrrap! o min uppkoppling är inget fel på… har 24 lina och jag får faktiskt 20 in så det är inte illa Skrattande Hoppas det blir bättre imon… då har jag 100…. fiber lan Skrattande

Toyan
0

Lite bättre idag men sent igår var det verkligen sirapssegt.

Frejzan
0

Har två datorer som jag sitter vid, en hemma o en på jobbet. Båda har varit jättesega ett tag. Men bara när jag är på ÖN. På jobbet har jag försökt gå in på Trishas "Vilken kväll vi haft!!" men det har bara blivit en vit sida. Hemma gick det att komma in där. Har försökt flera gånger på jobbet, även nu, men icke sa nicke. Den sidan går ej.

Det är väl för att vi ska ha lite tid för återhämtning efter julstöket kanske. Tyst

Mads
0

Lite bättre idag tycker jag, igår gav jag till slut upp efter att ha försökt ett par timmar att få sidan att fungera…mitt tålamod har däremot blivit bättre märkte jag Glad

Amor Vincit Omnia

Morsan1
0

Lite bättre idag tycker jag med. Och det gör mig sååååå glad!!!

Men jag räknade hur lång tid det tog att bli inloggad efter att jag skrivit mitt lösenord (jag hade ingen bra klocka…). Jag kom till 64!! Det tog alltså över en minut att bara bli inloggad!! Skumt!!

Har förövrigt inga problem alls med andra sajter.

Puss på er

Mads
0

Ååååhh naj, en hel minut Morsan 1…Flört

Vi verkar ha samma fantastiska tålamod du & jag. Hade inte heller problem med nån annan sajt igår eller idag.

Kram Madde

Amor Vincit Omnia

Soffe
0

Mycket bättre idag! :-)

Eija
0

Nu går det snabbt utav bara den…..har inte haft några problem under dagen idag…..men däremot så brukar det vara segt mitt i natta annars….är ju en nattuggla så jag är mycket här då….jag brukar tänka som så, att det är nog suportarna som passar på o greja när det är mindre trafik vid den tiden…..

Kram/Eija

[Jeremina]
0

Jag tror att all internet har varit segt.. mina söner säger det!