Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2927 ggr
[Jeremina]
0

Efter "sex"

Har någon märkt att precis efter "sex" och jag menar inte klockan är man otroligt öppen och kan uppleva mycket?

Jag har funderat på att skriva denna fråga men inte riktigt vågat.

Jag kan uppleva mycket då och gamla minnen kan passera revy så fort att jag inte kan få stopp på dem.

Då är det bara att släppa och inte analysera dessa..

Någon som känner igen sig Skäms

[Jeremina]
0

Jag igen..t ex en gång såg jag en sak som skulle hända och att det skulle hända i januari 2006 och det var inget roligt. Jag såg personerna och mycket riktigt hände det dem något jobbigt 2 januari 2006.

Jag ser ofta blommor och fåglar….och det är sååå fint! Man kan tro att man är i himlen…ha….ha Skrattande

wolfie
0

Efter sex kommer sju..nej men förstår vad du menar..jo visst upplever jag det så med..huu törs man svara..Skämshaha jisses!!

Allvarligt,man är ju mer avslappnad då o kan uppleva dessa ting efteråt..mera känslig..jag kan t.om börja gråta för ingenting efteråt..

Känner mig som en blodröd kräfta nu..Skäms

[Jeremina]
0

Härligt…att du rodnar för tror du inte jag gör det?..fick till och med till 2 lika inlägg när jag äntligen tordes skriva..Skäms

Det här med att gråta känner jag igen…en utrensande lugnande gråt..Skrattande

wolfie
0

Skrattande..jaja..då är vi 2 då..jo det är som en slags rening i själen o komma till ro o insikt..blir djup på nåt sätt..kan ha timlånga djupa samtal efteråt..hehe..jo sex är bra för själen med!Skrattande

[Jeremina]
0

Det är lika viktigt som mat…….Någon mer som vågar svara…Skrattande

sven-g
0

OskyldigAlla spänningar är borta

Mads
0

Vilket uppfriskande inlägg Jeremina, härligt att du vågar dela med dig. Jag har faktiskt själv aldrig tänkt på det och nu är det ju så länge sedan så jag minns inte om det kan ha varit så..Obestämd

Men jag ska försöka komma ihåg detta och se vad som händer om/när det blir aktivitet på den fronten längre fram Flört

Kram Madde

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Jag lider med dem som inte får uppleva detta men du vet jag har en man som känner mig och mitt sinne väl. Han vet vilka knappar han ska trycka på..skämt åsido..Skäms

Men allvarligt, jag tror att vi är mycket öppna efteråt och alla #6 spänningar släpper!

#7 Tack Mads att du tyckte det var uppfriskande. Jag ska sända någon till dig med min förmåga…prova i alla fall, så att du får återuppleva detta!

Kram Jeremina!

Mads
0

#8 Härliga du, jag blir så glad. Har saknat dig & tänkte senast igår på att jag inte sett dig så mycket här på en stund.

Mannen i mitt liv springer säkert runt någonstans och letar efter mig, hoppas han finner mig snart , det skulle vara härligt att dela livets resa och alla dess ingredienser med någon Flört

Kram

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Hej själv goding! Flört

Jag har haft så många resor till barnbarn och barn och min systers barn och barnbarn. Du vet, vi har så långa avstånd så en resa till någon av dem tar hela dagen om man ska stanna en stund.

Dig glömmer jag inte bort och tack vad det värmer när du skriver att du saknat mig. Kyss! Kramizar…………….!

Mads
0

Vad roligt att åka runt & träffa barn och barnbarn !

Klart jag har saknat dig, jag tycker ju om dig !

Kan som sagt inte minnas om min mediala sida varit mer aktiv & öppen efter sex, men brukar bli oerhört energisk efteråt så kanske….Glad Det blir ett spännande projekt att se fram emot helt enkelt. Jag tror det kan handla om att man öppnar sig känslomässigt och då även medialt, men tror bara det kan bli så om man är med någon som man känner sig fullständigt trygg tillsammans med.

Amor Vincit Omnia

Trisha
0

Helt klart är det så, tror jag! Det är ju en ren urkraft som aktiveras och dessutom enligt österländsk visdom är det ju en nyckel till guddomligheten..

Pyssligt i min värld, jag får använda andra vägar. Är en sån som tror att ska man nå en ren, öppen kanal via sex så handlar det också om en sann kärlek mellan de älskande där själen också är med 100%. Hade en sån relation för ett tag sen, och jaaa… visst upplevde jag det så också. Gäller att hitta andra sätt, yoga eller så - suck - när man inte har fördelen ha en fin partner i sitt liv.

Modigt att börja skriva om sånt här tabubelagt.

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Mysan59
0

*skrattar stort* åt dom första inläggen, ser framför mig hur ni sitter där och rodnar Skrattande

Kan inte svara på detta, det var så länge sen jag hade sex Skäms men jag tror inte jag upplevt nåt av det ni andra skriver.

Får väl se om jag hittar nån ny man så småningom att testa detta med Flört

[MargaretaA]
0

Din modiga tråd förtjänar ett svar, även om jag inte har upplevt det du beskriver Jeremina.

Förmodligen är det min jordade, rationella och analytiska sida, som aldrig upplever något som talar just nu. Jag har en annan sida också, som upplever saker hela tiden, men den har jag tyvärr dålig kontakt med. Men jag ska försöka hålla mig "vaken" nästa gång Oskyldig 

jag ser det ändå som viktigt att påtala att även andliga och mediala personer är likadana som alla vi andra. Här förekommer - förutom sex - även dåligt humör, "oandliga" konflikter, bråk och mänskligt beteende i största allmänhet. Jag har läst en del tröttsamma inlägg här tidigare om hur människor med kontakter med andra sida "borde bete" sig.

Österländsk visdom? Såna som Dalai Lama och hans krets anser att sex stör kontakterna med den högsta visdomen. Så även Katolska kyrkans präster med Påven i spetsen. Var har de fått det ifrån?

[Jeremina]
0

Tack för era inlägg allihopa, det känns så kul när jag äntligen vågade ta upp det. Men jag vill ha fler svar, hoppas andra också vågar.

Trisha du vet jag har haft samma man i 34 1/5 år och skulle inte byta ut honom mot 2 st 20-åringar brukar jag säga. Vi älskar verkligen varandra såå mycket och vi ställer alltid upp på varandra. Så har vi gått igenom mycket tillsammans ska de ueta. Vi är gifta och du vet "i nöd och lust"!

Jag är såå glad MargaretaA att jag får uppleva detta ska du veta och känner mig lyckligt lottad. För till 99 % är det enbart positiva saker jag ser!

Efter "sex" en sommardag t ex såg jag 2 rovfåglar som satt i en björk bakom huset och frågade gubben om han såg dem…han svarade nej..så skakade han på huvudet åt mig! Dem var såå vackra!

Mysan59…rodnade du när du läste det ? Åh, så kul SkämsSkrattande Jag blir ledsen när jag hör att ni är flera stycken som inte får uppleva detta regelbundet Gråter Det är ju såå viktigt för människan..kan ni tänka er att det har aldrig hänt att jag haft huvudvärk--ni vet! Cool!

[asamaria]
0

Vilket roligt inlägg. Nej jag har inte varit med om sådan upplevelser du beskriver Jeremina. Bara avslappnad och vissa muskelknutor som mår bättre.

Freja15
0

Upplevelsen efter sex och för all del medans det pågår är för mig gudomlig. Jag känner verkligen att jag har kontakt, inte bara med min man utan med kosmos. Att älska är en helig akt tillägnad mig själv, mitt innersta väsen, samt att hedra den jag älskar med. Det är en så mycket djupare handling än bara fysiskt. Att älska är andligt.

Jag tycker nog att vi till mans skulle älska mycket mer än vad vi gör för det löser så mycket spänningar. Det får en att se klarare på saker och ting i ens vardag.

Flört

[Jeremina]
0

"17

Det du skriver EvaLena är precis det jag menar och instämmer…härligt….fortsätt och släpp på hämningarna och våga berätta. Jag vill inte veta detaljer om saker utan just det här om man känner av kosmos…naturen…det andliga och gudomliga och ser saker under och efteråt.

Jag tror att det är många fler med mig som upplever detta! Flört

Mysan59
0

Du är rolig du, Jeremina! Flört

Jag kanske inte har haft den riktigt nära upplevelsen med nån man ännu, trots 2 långa förhållanden och att jag varit gift en gång Förvånad

Men skam den som ger sig Skrattande

Fast, som jag brukar säga, jag är ju inte medial, kan känna av lite ibland, men väldigt lite, kan ju bero på det också…

Kul tråd!

[Jeremina]
0

Fortsätt träna på det mediala Mysan59 så träffar du en man som ger dig dessa upplevelser och då du börjar livet! *ler*

Jag tackar för att du gillar min tråd Skrattande

Mads
0

Åh denna tråd har verkligen fått mig att hoppas på ett härligt möte med min själsfrände…Skrattande

Amor Vincit Omnia

Mysan59
0

Tack Jeremina, för dina hoppfulla ord! Flört

[Jeremina]
0

#21 #22 Jag känner att "han" kommer till er och kanske är han inte så långt borta Flört

Min mamma blev änka 2005 när hennes dåvarande man dog (alltså inte min pappa). Året efter sa både jag och ett medium oberoende av varann att hon skulle träffa en man snart.

Det tog ett halvår och dem älskar varann och har så mycket kul tillsammans. Jag visste till och med vad han hette i efternamn innan…kul va? Kan säga att namnet är så ovanligt så det kunde inte vara en gissning…Glad

Vad tänker ni nu? Förvånad

Soffe
0

#23 Finns det en man för mig oxå Cool Jag som väntar o väntar, snyft.. Behöver faktiskt släppa loss lite Tyst

[Jeremina]
0

Spontant när jag läste ditt inlägg såg jag en blond stor och lång man..någon du känner? Flört

Soffe
0

Du får PM!

Mads
0

#23 Jeremina du ger mig hopp Glad

Jag har många gånger undrat om han med stort H verkligen finns för mig, jag hoppas det Glad Man får ju se tiden an som det så fint heter säger jag med det absolut bästa tålamodet jag kan..Tungan ute

Amor Vincit Omnia

Dance
0

Godmorgon Jeremina…

Min abslout första reaktion är väl att varför i hela fridens namn är den kvinnliga sexualdriften, dvs lusten så tabubelagd att man rodnar, skäms och kallar det för tabubelagt !?

Jag hade en konstutställning på temat, otroligt uppskattat av speciellt ungdomar men jag fick fantastisk respons även på annat oväntat håll-- äldre män och kvinnor som berömde mig för mitt mod att ta upp å känsligt ämne.

Däremot gillade inte Torneå kommun (jag bor i Torneå) utsällningen som var inhyst i deras stora fina ljusa konstutställninglokaler, perfekt för att exponera ett tema som detta-- de släckte ner belysningen hela tiden, manuellt, så jag fick sitta vakt och passa samt att jag fick inte fortsätta efter 2 veckor fastän utställningshallen stod tom ytterligare två veckor därefter.

Kulturkontoret var obehagligt angelägna om att jag skulle plocka ner alltsammans, dessutom bara kvinnor anställda där….

Det skvallrar väl om att kvinnans tillfredställelse måste vara något av det mest utmanade som existerar, än idag!?

Utställningen handlade om kärleken och kvinnligheten-- About The Womanhood, elever tipsade andra elever, från dem fick jag en helt fantastisk respons, även de unga killarna, de tyckte jag skulle ut på turné i skolorna runt om i landet med utsällningen osv.

Jag vill bara säga att sexualiteten i ett kärleksförhållande där man står varandra känslomässigt nära och som uttryck för maximal närhet och ömhet är alltså mer provocerande än -- porr.

Det är dessutom känslomässigt tungt att leva ensam som jag gör, från det ena till det andra-- saknar ej beundrare eller friare men en man med rätt inställning till kvinnor. Men det är ju en annan diskussion, eller hur?

Grattis till ert långa äktenskap i nöd och lust, Jeremnina, ert förhållande låter jättehärligt. Mitt hopp är ute iallafall beträffande att träffa den rätte så jag vill passa på att säga att jag är verkligen glad för både din och alla andras skull som lyckats med det svåra konststycket att leva i ett bra och tillfredställande förhållande.

Kram Silja

Mavios
0

"28 Varför är ditt hopp ute om att träffa "den rätte"??? Du är väl inte död än (vem vet, kanske är det inte ens kört då?Flört)?

Farmor var över 80 år när hon träffade en man (tror han var runt 70 år) och de fick i alla fall 10 härliga år tillsammans, inan han dog. Ska inte säga hur det var med sex och sånt, för det vet jag inte - men de hade det väldigt bra ihop på alla plan jag kunde se.

Själv lever jag med min man och våra barn och hund. För tillfället är det inte så ofta vi får till det, men viljan finns ju hos båda så det är bara att invänta de få "rätta" tillfällena att leka kaniner. *haha*
Har då inte märkt att jag skulle vara extra öppen eller så, men å andra sidan har man ju ett öra på helspänn efter trippande barnafötter också… Vi måste skaffa oss en sovrumsdörr!!!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Dance
0

#29-- Mavios, jo, det krävs så kollossalt mycket av min såkallade Rätte för att anpassa sig till mitt extremt komplicerade system pga av all allergiproblematik som gör mitt liv både begränsat och hårt kringskuret vilket också är huvudorsaken till min långtidsarbetslöshet som gör att jag lever långt under existensminimun, år efter år.

Då måste antagligen den Rätte också vara beredd till att försörja mig alternativt får han leva lika enkelt och billigt och knapert som jag gör.

Utåt är jag väldigt öppen och social, lättsam och trevlig vilket är attraktivt och inbjudande för männen men där finns en egendomlig mur redan från start när jag skall börja introducera en man in i mitt jättekrångliga liv av restriktioner beträffande allehanda hänsynstagande till min livssituation.

Så jag gör mig inga förhoppningar längre, faktiskt, det finns ingen som är beredd att uppoffra sig…

Min fullvuxna son t.ex vet exakt vad det handlar om eftersom han är uppvuxen med en så hyperallergisk morsa-- så när han kommer hem över jul är det busenkelt för honom att anpassa sig utan att jag behöver kolla och fråga, med honom kan jag slappna av och lita på att det flyter på utan att jag blir utsatt för nåt som jag inte tål.

Så det är en jätteprocess att bli införstådd i hela min omfattande problematik. Så jag får nöja mig med att titta på en man bara.

Så är det.

Nämligen.

PS-- Stäng sovrumsdörren människa!!!! Flört…och njut av varandra…

Hälsningar Silja

Mysan59
0

Jeremina! Jag säger bara: Wow!

Det är lite problematiskt för jag bor med mitt ex fortfarande, eftersom vi inte får huset sålt och vi inte har råd att flytta nån av oss.

Så just nu tänker jag väl inte så jättemycket på nån ny, men visst tankarna kommer ibland.

Och det vore ju så kul att få träffa rätt nån gång! Flört

Känner du av nåt mer om den blivande får du gärna upplysa mig mer om det… Skrattande

Vargflickan
0

Har bara skummat igenom dom flesta meddelanden och det låter som om dem flesta är eniga om att man MÅR bättre och SER "saker" bättre efter sex, kul att höra! Och ni som gråter ibland efteråt - det gör jag också ibland.Flört Lugnande, stillande lyckogråt då man verkligen har känt sammansvävningen med sin partner, liksom att själarna dansat.

Sen en liten notis: SEX, SEXUALDRIFT OCH ALLT SOM HÖR TILL är ABSOLUT INGENTING att bli generad över eller att skämmas över. Det är naturligt och har pågått i tusentals och åter tusentals generationer och århundranden. Ska kvinnornas sexualdrift någongång bli accepterat kan vi i varje fall börja med att inte trycka ner oss själva eller skämmas över det vi undrar, känner vill och så vidare. Det är alltså helt normalt (vad som nu räknas som normalt;)

Tack för en trevlig tråd, och ha en ljus och trevlig fredagskväll!

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Vargflickan
0

Har bara skummat igenom dom flesta meddelanden och det låter som om dem flesta är eniga om att man MÅR bättre och SER "saker" bättre efter sex, kul att höra! Och ni som gråter ibland efteråt - det gör jag också ibland.Flört Lugnande, stillande lyckogråt då man verkligen har känt sammansvävningen med sin partner, liksom att själarna dansat.

Sen en liten notis: SEX, SEXUALDRIFT OCH ALLT SOM HÖR TILL är ABSOLUT INGENTING att bli generad över eller att skämmas över. Det är naturligt och har pågått i tusentals och åter tusentals generationer och århundranden. Ska kvinnornas sexualdrift någongång bli accepterat kan vi i varje fall börja med att inte trycka ner oss själva eller skämmas över det vi undrar, känner vill och så vidare. Det är alltså helt normalt (vad som nu räknas som normalt;)

Tack för en trevlig tråd, och ha en ljus och trevlig fredagskväll!

-- Lao Tzu

Vargflickan
0

Typiskt, två inlägg. Vet inte hur jag lyckas, men så blir det nästan jämt. Om någon Sajtvärd ser det kan ni gärna ta bort ena? Tårta på tårta är mest bara jobbigt. Skrattande

-- Lao Tzu

Mavios
0

#30 Silja, när du minst anar det dyker den rätte upp i alla fall. Om du vågar släppa in honom. Kärleken ser inget hinder även när tillvaron blir förändrad eller mer begränsad än tidigare. Du är mer än allergiska besvär. Kramar!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

[asamaria]
0

#28 Du de tanterna kan inte haft riktig sex inte. Vilka torrdockorFlört

Märker att jag har svårt att skriva om mina egna sexuella upplevelser. Jag skyller på att jag har ascendenten i skorpioen-döljer mina starkaste känslor.

Har inte haft sex med den stora kärleken, men det måste vara himmelskt. Har däremot aldrig haft dålig sex med någon. En och annan tråkmåns kanske, men aldrig dålig sex. I nuläget kan jag faktiskt klara mig utan.

sven-g
0

Vi som är män tror jag kan vara lite rädda för att älska. Först ska vi skilja mellan att ta sig ett ----- det är som att hjälpa sig själv, dvs lätta trycket om man är man. Att älska är underbart som att flyta på vatten och tiden står still i en gemensam rörelse, man blir ett med sin partner, tills man når klimax. Den andra varianten fodrar mera kraft men inte heller den är helt fel. Den fysiska att ta och få så mycket som möjligt. Dvs RÅ----- . Skulle tro att en lagom mix av båda är bäst. För tar man första varianten går man med ett små löjligt leende på läpparna i timmar, och känner sig som på moln.      Detta var en mans känsla för denna syssla.

Dance
0

#35-- Mavious, i annat fall så hoppas jag innerligt att det finns en hejdundrade älskare i himlen som står och väntar på mig vid pärleporten Tungan ute…undrar lite om du menar att du "ser" en man på g i mitt liv, eller? Sen stämmer det väldigt bra med "om jag vågar släppa in honom"…det finns lurigt där med mig som jag inte riktigt får kläm på riktigt…tror det har med allergierna att göra…att det krävs så mycket av min man isåfall så jag tror att han backar ur av den anledningen och då vågar jag inte heller släppa in nån…

tack iallafall för trösten, Mavious  Glad

#38-- asamaria, oj vilken träffsäker beskrivning, har god lust att visa inlägget för dem, det kanske skulle ruska dem till liv, fick mig ett gott skratt såhär tidigt på morgonen iallafall…

"Torrdockor" måste jag ha med som tema vid nästa utställning…Skrattande

[asamaria]
0

Trevligt om jag kan bidra med lite glädjeGlad

Fast egentligen, om jag ska se torrdockorna ur ett annat perspektiv, så är de egentligen väldigt rädda de där torrdockorna. Är de såna här religiösa människor kanske, jag menar kyrkligt eller laestadianer eller vad de nu heter?

Mavios
0

#38 Jag kan inte ärligt säga att jag verkligen "ser" en man för dig, Jag är inte medvetet eller erkänt "synsk" i alla fall. Däremot kändes det som om jag borde skriva precis så som jag gjorde och lite rätt hade jag ju hittills gällande dig själv ialla fall? Intuition brukar inte vara helt fel?! Vi får se helt enkelt. Lyckokramar så här på morgonen/förmiddagen.

stina63
0

En modig fråga och jag ska svara jag också. Visst det har hänt att jag har öppnat mig utan att jag vetat om de.

Var inte så längesen som Jag kände efteråt på morgonen någon rörde vid mina ben. Jag sa inget men tittade upp.

Blackfeather
0

Följer med intresse…Glad

Kan känna igen mig i mycket som skrivs i tråden.

[Jeremina]
0

Nu är jag här igen..hade vilodag igår från datorn. Ska berätta i ett nytt inlägg om vad som hände på torsdag kväll.

Det är så kul att ni gillar tråden och jag blir så varm när kvinnor törs skriva om sex.

#37 sven-g, härligt att höra din sida av saken. Både kvinnor och män njuter av att "älska". Det är ett så fint ord!

Men Silja du ska veta att det kommer en man till dig och han är nog kunnig i olika sjukdomstillstånd. Du ska ha kärlek och sex nu i detta livet, absolut!

Älskar man verkligen någon spelar inte pengar någon roll alls. Jag känner att du är en varm kvinna och din utställning låter så intressant. Har du inga bilder som du kan skicka på hotmailen till mig? Snälla….Kyss

En sovrumsdörr måste man ha och vet du Mavios när barnen är större säger man bara: NU ska mamma och pappa kramas en stund så vi stänger dörren och ni får inte komma in!

Så gjorde en kompis till min man varje gång men jag måste säga att gubben och jag låste dörren. Nu är barnen utflugna så nu är det kul nästan jämt…hi…hi Oskyldig

Ni är så härliga som gett min tråd en sådan uppmärksamhet men fortsätt gärna.

Och Silja: Jag tror inte du är allergisk mot kärlek…. Skrattande

Phanomea
0

Va goa ni är allihopa Glad Och den här tråden är störtskön! Kan inte påstå att jag själv hade vågat starta en sånhär tråd… haha Glad

Jag är fortfarande hyffsat ung men jag har hade lyckan att träffa den rätte för mig för ett par år sen! Vi är perfekta för varandra, på alla plan… Inte minst på det sexuella planet. Jag känner verkligen igen det att bli extra känslig efter sex. Jag har ännu inte direkt sett något, utan det är mer känslor, budskap eller förnimmelser om saker som komma skall. Och oj vad häftigt det är! Bara den känslan av att vara mer "intuned" med allt runtomkring! Och det händer ibland att även jag gråter efteråt, tårar av eufori Skrattande

Önskar er alla en riktigt trevlig Lördag Glad

[Jeremina]
0

Jag är en modig kvinna..därför gillar inte alla mig men vad gör det? Tillräckligt många förstår vad jag menar med det jag säger och skriver….Skrattande

Härligt att vara go tillsammans med dessa trevliga damer och så en man i denna tråd.

Ni är så goa alla tycker jag med så det så.

Jag hör, ser och känner, luktar och gråter en gång i veckan i alla fall…sedan får ni fundera på vad jag menar…ha…ha…hi…hi Skäms

Mads
0

Sluta aldrig vara modig Jeremina, det är en del av det som gör dig till den fantastiska människa du är Skrattande

Gott att du ser, känner, luktar & gråter en gång i veckan..Flört

Kram

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Jag blir generad när du svarar som du gör…bara jag inte blir övermodig?…nej det tror jag inte!..tusen kramar! Flört

SEViking
0

Detta har jag aldrig varit med om, att se syner som inte har med stunden att göra.Att man hamnar i sjunde himlen så att säga, att det kan gråtas, svimmas å så vidare, men inte synska syner.

Men, synd att man e singel, annars kunde man ju öva å praktisera

SEV Cool

Mads
0

Inte ska du bli generad Flört

Tror inte man kan bli för mycket av någonting så länge man har hjärtat på rätt ställe så kör på du bara & var glad att du kan och vågar vara modig. Det kräver en inre styrka och tro på sig själv som inte alla har Glad

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Det här kom till mig i samband med att mitt mediala helt plötsligt tagit fart. Jag sms:ade min mentor "ett medium" om att jag fått multipla Skäms ni vet. Törs inte vara utförligare för då kanske jag inte får fortsätta men det handlar ju om andlighet och det finns ju vid ALLA tillfällen Skrattande

I alla fall frågade jag om mentorn kände igen det här? surt sa räven….för hon svarade skrattandes i messet: Kul för dig ha ha…det hade hon varit med om förut men det var längesedan…så var det slutpratat!

Det är därför jag skriver här och frågar nu när jag når så många mediala människor. Flört

SEViking
0

Många människor ser spöken i alla garderber då dom börjar med det mediala, allt som glimmar e inte guld. En del ser allt mystiskt då den dörren öppnas, det blir lite av syner hysteri, (jag menar inte psykiskt sjuk), allt som händer har med det midiala att göra.o.s.v.. Men bromsa lite,allt e inte guld….

Som jag brukar säga, ibland blåser ett löv över vägen bara för att det blåser ute. Allt är inte nödvändigtvis ett Tecken.

SEV Oskyldig

Mads
0

#51 Fast för min del har det lite varit tvärtom effekten. Sedan jag valde att välkomna det mediala och andliga i mitt liv ,som hela tiden funnits där men jag har inte velat eller kännt att det varit ok, så har allt stannat av avsevärt.

Alla upplever vi det olika och bör väl ta vår utveckling i den takt som känns okej..

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Ja som Mads skriver är det positiva övervägande efter att jag godtagit min medialitet. Men jag har sett negativa saker också men som jag tidigare i tråden skrivit är 99 % positiva upplevelser och det har med akten att göra…fniss…fniss Flört

En del är nog avundsjuka…men om ni önskar ska ni också få Glad

SEViking
0

#52 Ja självklart. Alla ska arbeta i den takt dom själva känner sig trygga i

Men jag tror ändå att man vet om man får ett Tecken eller om man inte får det. Många VILL ha det, VILL se det som Tecken, och frågar då runt efter råd, tolkningar, synsätt.

I dessa fall tror jag det handlar om önskedrömmar, medialhysteri, uppåt väggarna, å så vidare.

OM man får en multiple… som i något av ovanstående fall, så skulle då inte jag eller någon jag känner se det som att gudinnan varit nere och gett en ett Tecken, om jag eller denne inte tydligt såg det som ett Tecken. Jag skulle i vilket fall inte fråga kreti å pleti om eller vad gudinnan ville mig, eller stoltsera runt med den informationen.

SEV Oskyldig

SEViking
0

Sen är det ju frågan om man FÅR eller TAR sina multiple.

Sex skall vara två själar, inte en som FÅR å så vidare.

SEV Tungan ute

[Jeremina]
0

"55 Jag har inte "sex" med mig själv…men jag kan bara tala för mig själv på sajten…Rynkar på näsan Och det gör jag…den som inte tror eller vill slipper men än är frågan fri och så även svaretSkrattande

Vilken Gudinna du pratar om vet inte jag SEV….Tyck vad du vill jag bryr mig inte! jag vet vad jag upplever. För din information upplever jag mycket när jag lagar mat eller syr också…så det så! Men det törs kvinnor prata om öppet så varför inte när det handlar om "sex"???

Dessutom ska ingen tala om för mig vad jag vill och jag har väl inte bett om någon hjälp?

Jag ville bara veta om andra upplevt lika…tänk att det alltid är någon som ska förstöra det fina…Skrikandes

SEViking
0

Även hur man tar till sig de svar man får, går tillbaka till en själv. Du ville ha åsikter, och du fick det.

Nästa gång du vill ha åsikter, skriv då att alla måste stryka dig medhårs för att ge sina åsikter.

Av din reaktion i inlgg 56 förstår jag bättre din inställning och jag kliver med nöje av denna diskussion.

Ursäkta om jag trampade på en öm tå

SEV Foten i munnen

Mads
0

#54 Alla har vi olika upplevelser som sagt och inte är i alla fall jag någon som kan påstå att en person INTE upplever det den berättar om. Tycker det är härligt att Jeremina delar med sig.

Sen har hon ju heller inte påstått i tråden att allt hon upplever i det dagliga livet handlar om andlighet och medialitet.

Och det där med att få och ta, har man läst genom tråden så kan man läsa att Jeremina lever i en relation med mycket kärlek där jag tror det finns ett bra givande och tagande från båda sidor Skrattande

Amor Vincit Omnia

lolloann
0

Åh vilket härligt inlägg. Inte ska vi rodna. Det är väl den mest naturligaste saken i världen att ha sex. Om man har nån att ha det med vill säga. Jag har varit singel i 8 år. Haft en del  dejter under den tiden men inte kommer jag ihåg om jag märkte om jag var mer öppen efteråt. Inte minns jag om jag hade det i mitt tidigare långvariga förhållande heller. Åtminstonde märkte jag inget.

Nu träffar jag en kille som jag har starka själsliga band till men inte förrän sista 1 och en halv månad tillbaka så har vi 'försökt' oss på sex. Men endera delen får han inte upp den eller så kan jag inte slappna av tillräckligt. Jag tror att det kan bero på att jag inte vill att det ska misslyckas och därför gör det naturligtvis det.

Vi pratade om det inatt och funderade på om det är för att vi sagt/ bestämt oss för att bara vara kompisar, men hur lätt är det då när vi sover i samma säng och måste ta på varandra, eller om det är för att tiden inte är inne ännu.

Ja det ligger mycket annat bakom också speciellt för hans del men det tänker jag inte gå in på här. Jag tänker att det blir när det blir.

Men det är så fint ändå mellan oss så om det blir fullbordad sex eller inte spelar ingen roll just nu. Det är så fint att vi kan prata om det också.

Men när det väl blir så ska jag tänka på om jag är mer öppen än annars.

Om jag kommer ihåg det då. Glad

sven-g
0

#55 Tyvärr har jag råkat ut för den situationen när man förväntas att ens partner inte alls visar eller gör som hon vill. Detta är ett sånt tillfälle som man tar, och blir av med plågan. Nej tjejer visa vad ni vill ni har inget att förlora, och tas det negativt av mannen. Byt gubbe. Livet är för kort för att ha tråkigt.

[Jeremina]
0

Så sant Mads!

#57 Men jag är van att inte bara strykas medhårs SEV. Jag frågade om andra upplevt lika inte om åsikter. Det är skillnad på vad man tycker och vad man vet eller har upplevt och inget annat!

Mads
0

#60 Tack för ett härligt inlägg, ska ha det i åtanke framöver Flört

Kram

Amor Vincit Omnia

SEViking
0

Som jag skrev, jag lägger ner denna diskussion, skribenterna här vill inte ha åsikter som går emot deras egna. Men det är deras val och det respekterar jag.

Signing off,

PS. Detta betyder att jag inte svarar på något mer i denna tråd DS.

SEV Cool

[Jeremina]
0

#60 Med åren lär man varandra om man älskar varandra…både män och kvinnor måste tala med varandra om vad dem vill även i denna fråga! Precis tjejer, byt gubbe om han inte lyssnar Skrattande

#59 lolloann, ta det lugnt och hasta inte så kanske det fungerar…tyck om varandra ändå…lycka till!

Kramar Jeremina!

Mads
0

#63 Dina åsikter är säkerligen visst välkomna, man behöver ju inte hela tiden hålla med varandra och tycka lika för att finnas i samma tråd Glad

Precis som du svarat utifrån vad du tycker har vi andra gjort detsamma..handlar inte om att man inte önskar åsikter av annat slag än ens egna. Hur ska man då kunna ta in nytt och lära sig ?

Amor Vincit Omnia

[Jeremina]
0

Det handlar inte om åsikter……

Blackfeather
0

#60 Bra sagt!

Jag kan (kunde, lever numera ensam) uppleva det som att syner, förnimmelser, lukter o.s.v blir förstärkta om sexpartnern är medial på något vis ocksåGlad.

Sex är härligt!….men i ärlighetens namn så har jag inget problem att vara utan heller…saknar nog mest närheten och just upplevelserna på det själsliga planet i så fall.

[Jeremina]
0

Det är såå viktigt med närheten med sin partner och som när man gifter sig, det här med i nöd lust. Det behöver man även om man inte är gift. Vi har verkligen haft både nöd och lust men mest lust.

Sedan är det tur att vi människor är olika, vi har olika behov. Jag har då ett bra liv med min man och vi har våra 2 pojkar och 3 barnbarn och det betyder mycket.

Jag är så att jag pratar med blommorna, djuren t o m hönsen och träden mm. Det är glädjen med att vara ett med kosmos….

Kram Jeremina!

szirius
0

hihi, rolig tråd! Att älska kan vara oerhört andligt ( tantra, någon ; )?När jag tänker efter handlar det nog om den där totala närvaron, som gör att alla sinnen skärps och man tar in allt och varandra. Då kan även andra saker öppna sig lättare.Det är ju en spännande stund att iakkta energierna, hehe…

önskar er en massa kärlek o mys i juletider!

Aimosdotter
0

Det var ett tag sedan jag var på forumet så ja smyger in lite på tå.

Just detta med  vara"öppen" efter sex har jag också upplevt och funderat på om jag skulle våga fråga er andra om… Vilket jag inte vågade… Men så härligt att du har "banat" väg.

Tack för intressant läsning!!!

[Jeremina]
0

Äntligen någon fler som törs…tack Aimosdotte Glad

Det här med tantra..att andas häftigt bland annat ger vissa upplevelser av denna typ Skäms

Kram Jeremina!