Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1302 ggr
sven-g
0

God morgon 5/1

Är på jobbet innan jag åkte -25,5 grader kallast efter vägen -27 blir nog tretti grader i gryningen. Jeepen startar utan motorvärmare Glad

Bybo
0

Morning Glad Brr, kallt. Ja här med, men jag gillar det. Måste ut och hämta massor av ded nu hähä…

Have a nice day

solblomman47
0

God morgon! Här är -20 det riktigt gnistrar om snön.  Men det gör inget det är gott och varmt inomhus och där finns mycket att pysla med idag.

Önskar alla en bra dag    Kram/Kerstin   Glad

Pluppis
0

God morgon alla

Här har vi "bara" -10,3 och tempen sjunker så det blir nog kyligare under dagen.

Vi renoverar hallen på mellanplan och jag måste iväg och köpa hem tapet till en fondvägg och färg till våra bårder.. Hoppas bilen hoppar igång utan problem :)

Ha en underbar dag allihop

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

maiya
0

Godmorgon alla och pigga Öbor.

Här i E-Tuna har vi snö och termometern visa på -19,2grader.

Önskar alla en fin dag.

TantAlma
0

God morgon!

Enligt vädret på nyheterna ska vi få det kallt ca -13. Det är kallt i Stockholm…

Jag är glad att jag är ledig idag. Glad

Hoppas ni får en trevlig 13 dags afton.

Allt gott Alma

rockygubben
0

Godmorgon! Här har vi -16.Hoppas det blir lite varmare när jag börjar jobba den 12 jan.Inte ens hunden vill gå ut!Glad

Tatsu
0

God morgon här är det -23 grader och solen skiner, skjutsade T.O. till jobbet imorse och bilen var ganska kärv.

Är ledig från jobbet idag (känns konstigt) klämdag så vi håller butiken stängt, det händer inte ofta må jag säga.

Ska fara och handla lite och panta tomglas, har bestämt att jag ska köpa en SodaStream för julklappspengarna, varför bära hem en massa onödigt vatten när det finns i kran. Maken är motstridig men det tänker jag inte lyssna på, jag dricker inte läsk så ofta men däremot kolsyrat vatten. Jag tror att jag tjänar in det ganska snabbt, övriga familjen bäljer dricka hur mycket som helst.

Ska även gå in och brottas med oredan i den gemensamma klädkammaren/förrådsgarderoben, där allt som inte har fått plats i huset bokstavligen har kastas in.

Ha en bra Trettondagsafton/ Tatsu

tommytoe
0

Godmorgon! Ett litet vitt snötäcke finns där ute och det är kallt. Så kom vintern till slut.  

Önskar er alla en bra dag!

Kramar

Elisabeth-J
0

Godmorgon! Här är det kallt både utomhus och inomhus, värmen kommer inte upp i huset ordentligt i den här kylan som är nu, hoppas att det snart blir varmare! Idag är det jobb igen och min son som bor i Stockholm fyller år idag så jag ska ringa och gratulera honom om en stund.

Önskar er alla en härlig dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Kerstina-61
0

-11 grader idag. Skönt det är något mildare än igår. Ska hämta mina två "stora" barnbarn och göra en utflykt på isen. Vi ska grilla korv och ha det mysigt :-) Ska ta med en pirk så kanske det blir en fisk til middag oxå ;-)

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

[GunillaF]
0

Go´morron (förmiddag) - 25 bara idag!

Måste ut för matföråden börjar sina.

Mads
0

- 11 eller nåt sånt här i Skåne.

Vet inte vad jag & lillfis ska hitte på idag, en liten promenad kanske och så får vi ta och städa ut julen.

Kanske packa en och annan låda inför flytten om lillfis tillåter utan att packa upp allt igen Skrattande

Kram Madde

Amor Vincit Omnia

chik
0

God Förmiddag ut i etern!

Jag nu är det friska byar i hela vårt land.

Jag önskar er alla en bra o givande dag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Marina2
0

-13 här i Skummeslövsstrand,Halland. soligt och fint.Promenaden var underbar.

Önskar er alla en fin dag.

Kram/Marina

[Hellas]
0

-20 och skitkallt, filten är på om fötterna och man går inte ut i onödan.

Annars är allt ok, jag har grejsat med Face Book, det är nog lite väl rörigt för min smak och klickar jag på något så vet jag egentligen inte vad som händer Förvånad, men vaddå, det löser sig!

[Spanaren]
0

-22,9 som kallast i natt och nu är det -3,4 grader och rejält med blåst. Varit och myst ett antal dagar i stugan, men vi kom hem idag.

/kram Bappi

Britt-Marie
0

Hejsan!

Här var det  - 22 då jag steg upp. Just nu är det  - 14 så det har blivit lite mildare, men jag ser också att det kommer upp lite moln. Annars så har solen skinit fram till nu och den gör så ännu, men som sagt lite moln börjar synas på himmelen.

Har varit ut en lite sväng idag igen. Gått lite, det är skönt att få röra på sig lite. Men det var kallt ute.

Ha en bra Trettondags Afton!

Britt-Marie