Godmorgon
Nu ska jag alldeles snart få lov att så sakta på hala gator få ta mig neråt tåget som ska ta mig hem till varm säng och god sömn.
Har lyckats med tunga lyft dra till ryggen rejält inatt så håll nu tummarna för att jag kommer ur säng när jag vaknar..
Ville mest kika in såhär på morgonkvisten och önska er alla härliga människor på ÖN en riktigt bra söndag.
Stor kram Madde
Amor Vincit Omnia
Detsamma goa Madde och sov så gott
håller tummar o tår för att ryggen din mår bättre av lite sömn.
KRAM
God mogon här är det -24 grader så idag håller man sig inomhus.Finns alltid något att göra (tvättberg)
Önskar också er alla en härlig Söndag
tatsu
Godmorgon.
Vaknade upp till en otroligt vacker men kall dag. - 18.5 grader har vi här nu. Solen skiner och det gnistrar så vackert i snön. Det känns som man ser på ett vykort när man ser ut genom fönstret. Såå vackert! ´
Va trist Madde att du skadat ryggen
Hoppas det går över snart.
Önskar er alla en lugn och skön söndag.
Happyspirit

God morgon!
-21 här,får bli en liten städdag o småpyssel i dag..
Krya på dig Madde!
Kikar in mellan varven..dags att ta tag i det mediala igen,har haft en paus,men drömt väldigt starkt i stället..
Ha en mysig söndag!

Hoppas att din rygg blir bra snart Madde, jag skickar en varm kram till dig!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
- 29 grader och solen skiner.
Hej på er! Här är det -7 ock lite sol. Promenaden var härlig, genom skog och tomma sommar stugeområden. Idag ska jag på cirkel,härligt!
önskar er alla en skön söndag.
krya på dig med ryggen Madde.
Kram/Marina
När du vaknar kan du ta emot den stora kramen till er två och skickar lite healing till din rygg….Kramisar Jeremina 
Tack alla för så fin omtanke om min lilla rygg, jag kom faktiskt ur sängen galant
Visst gör det ont men jag kan ändå röra mig och vara igång, måste vara alla fina kramar och tankar från er.
Hoppas dagen varit bra.
Kram Madde
Amor Vincit Omnia
#9 Så skönt att höra!
Kraam tebax