Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1113 ggr
Elisabeth-J
0

Guider

Jag lovade att skriva och berätta vad som hände då jag förstod och fick starkt bekräftat vad som hände då jag läste boken Själarnas resa.

Igår hade jag terminsavslutning med kurscirkeln. En av deltagarna kom med ett paket och sa att det skulle jag öppna innan vi avlsutade cirkeln och sen skull jag titta på det och se om jag kunde förstå för hon hade fått en ingivelse kvällen innan. I slutet på cirkeln så gjorde jag en transfiguation där jag tog in mina guider så deltagarna kunde se dom vilket alla gjorde. Men jag blev förvånad för det kom en ny guide! Hon kom med så mycket glädje och styrka så det gick inte att ta miste på att hon var en guide och dom såg henne också.

Efter det hämtar jag paketet och öppnar det. Jag blev helt paff! Hon hade målat 3 bilder av denna guide och det var exakta kopior som hon ser ut :) Ja här kom all förklaring till det som har hänt här nu några dagar/nätter och det är så fantastiskt underbart!

Senare igår kväll tog jag kontakt med den guiden så nu har jag börjat lära känna henne och hon har berättat varför hon har kommit nu så det blir en spännande och rolig resa här nu framåt :)

Det är så fint när dom hjälper till på det här sättet genom att förmedla att kursdeltagaren skulle måla bilden kvällen innan jag fick kontakt med guiden :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sofie28
0

tack för du delar med dig av denna fina händelse

hinzidi
0

*ryser av fröjd*

(heter det ikke det? hihi)

[Spanaren]
0

Så imponerande och så fantastisktGlad

Vilken fullträff av kursdeltagaren med sin ingivelse och lycka till med din nya guide som ger dig mera av glädje och styrka.

/kram Bappi

Mads
0

Tack för att du delar med dig Elisanbeth !

Hoppas att jag också kan få så fin och tydlig kontakt med mina guider framöver Glad Vad härligt att du nu har en guide till med dig på livets resa.

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

[Chakra]
0

GladVad fint!

Mads
0

Jag såg att jag döpt om dig Elisabeth…sorry Flört

Amor Vincit Omnia

bigheart
0

å vilken känsla det måste varit.  va härligt..

kramar

JILE
0

GladMåste vara en fantastisk upplevelse, detta att se dina guider allihopa tycker jag är helt otroligt.

Berätta gärna mer om din nya guide och vad som händer. Har inte fått tag på dig ännu Elisabeth, har mailat men jag får inga svar.

Kram Jile

Eleri-Twinkle
0

ÅH vad underbart och spännande*ler*

Ljuset
0

Så roligt och spännande för dig Elisabeth.

Mizzi
0

Waow vilken upplevelse låter jättespännande Glad

bettis69
0

Vad häftigt! 

vad är en transfiguration exakt? nyfiken

Marina2
0

Ryser!!! Vilken upplevelse! Tack för du delar med dig.

Kram/Marina

Choklad
0

Det måste ha varit en underbar upplevelse!

U R us

Jane-Lyzell
0

Härligt - ja så kan de bli i bland:-)

Lycka till med din nya Guide!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"