Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedlemspresentationer
Läst 739 ggr
Yuffie
0

Hejsvej!

Tänkte att det är väl bäst att presentera sig! Jag heter Jessica, är snart 28 år och tror väl sådär på spöken och så…vet inte riktigt vad jag ska tro faktiskt! Jag tar nog de flesta spökhistorier med en nypa salt, och försöker se om det inte finns en naturlig förklaring innan jag ser nåt annat. Men jag låter andra tro på det dom vill utan att säga att de är galna eller verka nedlåtande som vissa är. Gillar inte sånt. Det är fel. Jag tycker om drömtydning för man kan se så mycket i en dröm! Och tarot kort höll jag på med innan, och vet inte varför jag slutade med det…

Jag tror att jag blivit lite mätt på allt som har med new age och så att göra, att det blev en poppis grej av det är tråkigt. Man kan inte bli "häxa" för att man tycker det är coolt på tv. Eller att tron på spöken och ockult är som att tex se en snygg ny trendig tröja i affären och köpa den för att kompisarna har en sån…om ni förstår vad jag menar?

En tro är något som kommer för att man upplevt något stark, eller helt enkelt bara tror.

Så, jag hoppas ni förstår mitt dravel;)

//Mvh

Jessica

cillaj
0

Hej Jessica!

Och välkommen till ÖN.

Inte är det väl dravel du säger, jag tycker du verkar väldigt sund i ditt tänkande.

Att vara skeptisk är väl inte dumt, det är en naturlig del i ditt andliga växande enligt min mening, alla har sin väg att gå och i sin egen takt, inget konstigt med det tycker jag.

Ta den tid du behöver och utvecklas med oss här på ÖN.

Kram cilla.

sofie28
0

hej och välkommen till ÖN

Mysan59
0

Hej hej och välkommen säger jag också Glad

Eija
0

Hej o välkommen……sunt är att stå med båda fötterna på jorden, och det verkar du göra….Man skall inte tro på allt man hör….utan tro på dig själv o det du upplever…….

Hoppas att du kommer att trivas här hos oss…..

Kram/Eija

Felicula
0

Hej och välkommen

Det är nog rätt många här som höll på med olika delar av det övernaturliga långt innan det började bli poppis på tv. Då var det kanske en större kamp för att folk skulle förstå (eller så förstod de aldrig och man gick och smög med sina tankar för att inte bli betraktad som helt knäpp i roten). Men du gör helt rätt som ifrågastätter. Den som frågar får veta, brukar man ju säga. Häng här ett tag, läs och kommentera, så kanske det kommer svar till dig. Välkommen!

Farwuq
0

Hej och välkommen till Ön!

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Hellas]
0

Varmt välkommen till oss på ÖN!

Denna kommentar har tagits bort.
Elisabeth-J
0

Välkommen hit! Jag förstår vad du menar och det är som du skriver, det har blivit "inne" på något sätt och jag ser en utveckling hos väldigt många som är så positivt vilket gläder mig men det betyder ju inte att alla blir medium, man utvecklar det oftast för sin egen skull vilket är det man först bör se till.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Choklad
0

Välkommen! Kram!Skrattande

U R us

tommytoe
0

Välkommen!

Mads
0

Välkommen !

Kram Madde

Amor Vincit Omnia

Marina2
0

Välkommen!

[Chakra]
0

Välkommen!

Yuffie
0

Tack så mycket! Glad

Happyspirit
0

Hej och Välkommen hit säger jag med!Skrattande Jag förstår precis vad du menar och jag håller med dig! Fortsätt vara lite kräsen med vad du tror på. Helt rätt inställning tycker jag.

Hoppas du kommer att trivas här med oss på ÖN!