Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 670 ggr
TantAlma
0

OT Årets bästa!

Jag råkade höra några på tunnelbanan som diskuterade sina bloggar och hur det skulle summera årets bästa.

Vad är årets bästa för er?

Finns det en sak som är årets bästa eller behöver man rada upp dem i olika kategorier?

Jag ska fundera lite och skriva in det här sen. 

Men börja gärna ni så länge…. 

Med ljus och värme

Alma

TantAlma
0

Mitt årsbästa är när jag kom i kontakt med Betty Shines böcker och fått healing så vändningen i kom och mitt sjukdomstillstånd förändrades till det bättre. Och Att jag lyckats börjat  jobba 25%  igen .Skrattande Och förhoppningsvis upp till 50% under våren 2009.

Alma

[TotemoOmoshiroi]
0

Bra idé! Den ska jag stjäla till min egen blogg! Oskyldig komme rinte på nått just nu, så jag måste fundera lite..

[GunillaF]
0

Det är svårt att bestämma vilket som är årsbästa. Jag måste skriva två händelser.

Jag fick mitt fjärde barnbarn

och

Jag kom mig äntligen för att börja utveckla min mentala förmåga för att bättre få förståelse varför mitt barn och alla andra lämnar jordelivet  "för tidigt"  och vad som händer efter övergången.

Imasy
0

Det har hänt flera positiva saker i mitt liv under detta år, men då alla har varit positiva i sitt sammanhang så vet jag inte hur jag ska välja vem som har varit den bästa av dem totalt ;)

Dance
0

Årets bästa för mig personligen är väl upptäckten av hur bra B-vitaminer inverkar på alla mina fruktansvärt jobbiga allergisymptom vilka dämpas avsevärt.  Jag är så tacksam…

Kerstina-61
0

Att jag fått utvecklats mycket medialt. Minnet från forumträffen är varmt och väl inbäddat i hjärat med alla goa människor jag träffade då :-)

Också att jag fått ett tredje barnbarn som är pigg och frisk :-)

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

TantAlma
0

:-)

[Hellas]
0

Jag kopierar in det jag skrev i en tacksamhetstråd för 2008 men det passar bra här med, dessutom får jag möjlighet att lägga till en sak men sak, jag kunde förstås inte välja ut en enda sak *Ler*

2008 har för mig varit händelsernas år, det året jag nog kommer att minnas med välbehag.
Det är det året jag ändligen landade i mig själv efter en lång tids sökande.
Det är året som jag med ett leende kommer att se tillbaka på.

- Jag är så tacksam över att fått till mig så många nya lärdomar.
- Jag är så tacksam för att jag fått möjlighet att utveckla min medialitet och att fått lära känna andra sidans kärleksfulla famn.
- Jag är så tacksam för alla mina underbara kurskamrater, både på distanskurs och i den utvecklingscirkel jag går i.
- Jag är så tacksam för att jag fick möjlighet till att vara Medarbetare på ÖN under detta år.
- Jag är så tacksam för att det nu öppnats nya outforskade, spännande områden att leka i.
- Jag är så tacksam för alla nya vänner jag fått.
- Jag är så tacksam för att jag äntligen vågat och lyckats lämna gammalt skräp bakom mig.
- Jag är så oerhört tacksam för att jag fått möjlighet att uppleva, som gäst, fysiska seanser, jag böjer mitt huvud i tacksamhet och med tårar i ögonen till de som möjligjort detta.

Felicula
0

Jag är oerhört tacksam för att jag har fått tillbaka musiken i mitt liv - och med den flera gamla vänner som jag trodde gått förlorade för evigt, nu skriver vi och skickar filer till varandra, skrattar åt tokiga minnen och har det gött :)

Jag är oerhört tacksam för att jag fått hjälp att förstå varför jag haft lite onaturlig otur på senaste. Nu är det upp till mig själv att bryta trenden, t.ex. genom att få healing. Nyårslöfte = ta tag i det!

Jag är oerhört tacksam för att mina katter mår bra och trivs så fint i vårt nya hem.

Jag är oerhört tacksam över att jag numera bor i ett hus och kan få ha det tyst hemma, vilket behövs eftersom jag har sånt liv omkring mig på jobbet.

Jag är oerhört tacksam att min pappa har träffat en ny kvinna och kan vara glad igen, vilket han inte varit sedan mamma gick bort.

Jag är oerhört tacksam för att jag tagit steget och börjat utveckla det som hör ihop med det övernaturliga. Även tack till er alla här på sajten för det fina välkomnande ni gav när jag hittade hit!

Britt-Marie
0

Mitt årets bästa överaskning var då min ynste son och hans sambo kom hit och talade om att det är barnbarn på väg. Barnbarnet kommer i sommar.

Och så har vi fått sett den lilla/lille på ultraljudsbilder..

Frejzan
0

Mitt årsbästa är att jag fick mitt första barnbarn

Mysan59
0

#11 Samma här! Det var absolut det bästa, oslagbart! Glad

Och om några månader (juni) får jag mitt andra, om allt går bra…