Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 701 ggr
maudS
0

Fönstertittare??

Jag har en undran som jag hoppas få hjälp att reda ut. När jag vaknar på nätterna ser jag folk. Det är som att titta in eller ut genom ett fönster. På folk som gör vardagliga saker. Några har tittat tillbaka men oftast är det någon som inte vet att jag ser dom. Det kan vara ett par som går mot sitt hus, en afrikansk pojke med spjut, en gammal militär, såg rysk ut inbillar jag mig, som stöttas av några andra, yngre, män, en ung man som satt under en trappa och grät, en man i ett växthus. Vad är detta? Allt verkar vara i nutid. Ingenting som skrämmer. Maud

obreon
0

Hej Maud. Du är tydligen väldigt öppen i vanliga fall för se, men då när man är som mest vaken (gäller alla) är när man precis har vaknat eller precis innan man somnar, det är då man är som mest avslappnad. du ser bilder av andar eller bilder som andar ger dig, bilder som dem vill se att dem själva är elelr att dme vill att du ska se det. det är nästan aldrig något farligt om du inte känner idg hotad farligt, har själv sett sådant och det är mest bara att somna om.

TantAlma
0

Min första tanke och känsla som slår mig är att dessa är dina änglar som hjälper dig i din var dag. Och visar dig att de finns där. Du behöver bara be dem om hjälp så får du det. Stort som smått!

Som alltid är det dock sin egen känsla man ska gå på..

Alma

[Jeremina]
0

Precis så har jag det varje natt mer eller mindre…