Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1545 ggr
sofie28
0

Övning ? Någon?

Någon som har förslag på någon rolig och utvecklande övning. Känner att i dag är en bra dag för att öva och få kontakt. Alla förslag är välkomna allt från intutionsövningar till att läsa av

kram

[Spanaren]
0

Läs av dom nicknamn som du fastnar för i trådarna och överraska oss kanske med ett litet pm eller…

/kram Bappi

[Spanaren]
0

Du kan gör det till en lek med ett visst antal bokstäver i nicknamnet osv…

Flest a:n eller e:n och fantasin kan utvecklas till hur mycket som helst *ler*

/kram Bappi

signemo
0

LÄs gärna av ringen och handen på min sida.

Hoppas Du för mycket att öva på. Lycka till

Var rädda om varandra

sofie28
0

vill inte läsa av någon utan personlig tillåtelse och att vi bestämt innan hur det ska gå till

[Spanaren]
0

Mig får du gära läsa av och kort av mig finns i mitt album och skicka gärna ett pm sen/ kram Bappi

Ps Eller om du vill läsa av mitt nicknamn eller…

[Puppan]
0

Du får gärna läsa av mig oxå om du skulle vilja de..

solblomman47
0

Glad

sofie28
0

Lägger till att jag läser gärna av ågon och någon läser av mig tillbaka nyttigt för mig då ajg i öprincip aldrig blivit avläst utan bara läst av andra..det är kul men blir gärn avläst själv med

sofie28
0

svårt att skriva med hjälp av en kattunge

[Spanaren]
0

Sorry, har inte den gåvan vad jag vet Glad att avläsa någon

/ kram Bappi

[Hellas]
0

Sofie, jag har sett vecka efter vecka hur du försöker få igång lite träningstrådar i "ge och ta" anda Kyss!
Självklart kan jag läsa av dig i träningssyfte och har vi tur kanske det även blir en kontakt med andra sidan, du behöver inte läsa av mig tillbaka!
Skicka ett PM till mig så att jag inte glömmer bort bara!
Det jag bara vill förvarna om är att jag förmodligen inte kommer hinna före jul Skäms, jag har några andra som jag också har lovat så de står lite före!

Många kramar och träna på, du är jätteduktig på att läsa in bilder!

Mads
0

Jag har aldrig läst av någon så riktigt grön är jag men provar gärna. Pm:a mig om du vill Sofie.

Kram

Amor Vincit Omnia

mommo
0

Vi kunde ju göra det på varandra du och jag sofie28, men du har ingen bild på din sida.

Och är din sajt aktiverad? Jag slapp iallafall inte in.

Och om vi ska läsa av varandras bilder så kan vi sköta det via PM, jag har heller aldrig blivit avläst förutGlad

signemo
0

Måste tacka här också. Sitter bara och ler här. Kram igen

Var rädda om varandra

[asamaria]
0

Har skrivit pm till dig. Men du har inte svaratRynkar på näsan

Du får gärna öva på mig, men jag kan inte läsa av foton tyvärr. Jag kan bara skicka färger och se lite runt din person rent hälsomässigt sett.

Kram Åsa

sofie28
0

hej

åsa: jag har inte fått något PM . Vi kan ta det sen någon dag PM mig igen

Fonrims
0

Jag skulle gärna vilja bli avläst - dock kan jag inte läsa av själv vad jag vet… vet inte hur man gör. Men det vore kul att testa och se vad man får fram för tankar.