Han/dom ger sej inte
(blev fel första gången, åtgärdat nu)
Har ju haft besök av min morbror och mormor fram tills jag pratade med dom om varför dom var här och då gick dom… trodde jag!
Nu är min morbror tillbaks (tror jag), han står bredvid dörren som förut och tittar på mej, och på morgonen vid typ 4-5 tiden så vaknar jag av ingen anledning alls, känner att det står nån bredvid dörren. Samma närvaro står helt plötsligt bredvid min säng och tittar på mej. Trött som jag är så bir jag smått rädd och försöker jag gömma mej under täcket och när jag ligger där inunder så sätter han sej ner på min sängkant och sen somnar jag.
Hela dagen idag har jag känt av honom och jag har inte kunnat göra nånting alls utan att tänka på honom. Jag är alltför trött för att själv försöka ta kontakt med honom, flera nätter i rad har jag inte kunnat somna förrän efter 1-2 tiden på natten och det har tröttat ut mej totalt. Jag vet inte om det är hans verk eller helt enkelt pga att jag känner nåt (har inte känt av nåt alls förutom hans närvaro). Jag vet inte vad jag ska göra för att få honom att tona ner sej själv när han är här, jag vet att han är här men jag orkar helt enkelt inte ta kontakt med honom. Vad ska jag göra? 

Det kan ta mycket energi när man känner närvaro så det är antagligen därför du är så trött. Han verkar ju vara väldigt angelägen om att få säga något så mitt råd är att du ändå lyssnar till det han vill säga till dig. När närvaron är så stark kan du också säga att han/dom får återkomma en annan dag eller lugna ner energierna för att det påverkar dig, du måste säga det bestämt och verkligen vilja det ordentligt också för om du ändå har en tanke/känsla av att du vill ha kvar det så hjälper det inte. Hoppas att du orkar sätta dig några minuter och fråga honom vad han vill säga till dig.
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har pratat lite med honom och han har lugnat ner sej för stunden. Talar om senare när jag orkar hur det gick. Fick kontakt med några till men det var bara min guider som ville säja mej nåt i samband med att jag prata med mannen i hörnet.
Tack Elisabeth!