Medlem på ÖN
Berätta gärna lite om hur du hittade hit till Övernaturligt iFous, varför valde du att bli medlem här och hur länge sen är det du registrerade dig som medlem?
Lite roligt med info från er medlemmar inför 2-årsdagen :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag tog kontakt med dej för vi hade sällskap i huset.Sedan gick jag in här för att läsa om hur man hanterade det och här är jag fortfarande. Jag visste inte alls att jag var medial men det kunde jag läsa om här. Kände man av andarna så var man ju medial. Jag blev medlem den 28/1-08. Nu har jag kommit en bit på väg. Visst kan man flytta ifrån andar…men det finns nya bakom varje hörn så jag ville lära mej och stänga. Har jag lärt mej det? Njaäää…det är svårt att stänga helt när man är nyfiken, det är som att börja läsa en spännande bok, när man inte orkar mer lägger man den ifrån sej men den ligger där och pockar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
HEj.
Nästan nyss reggat mej här inne, men läst länge har jag gjort.
Vet inte hur länge jag varit medlem på iFokus. Från första början fick jag en länka av min son om iFokus, sen har jag läst där jag haft något intresse.
Har alltid varit intresserad av detta ämne och det är stort och mycket att lära
och även att läsa om.
Kram.
Jag har också nyligen reggat mej här, men har också läst en hel del här innan dess.
Har länge intresserat mig för ämnet, och läser allt jag kommer över med skräckblandad förtjusning. Och här finns mycket att lära och läsa. Och kanske kommer det en dag när jag inte är så rädd, när jag förstår lite mer, och vågar ta in mer ????
Jag hittade hit genom ett annat iFokus jag är medlem i.
Hej Elisabet. Jag "bara" hittade ÖN nu under julhelger. Hade ingenting i tankarna att leta nåt. Sidorna bara dök upp o jag registrerade mig helt automatiskt. Jag är glad att det hände så. Jag har varit "ensamsökare" nästan hela mitt liv. Det betyder, haft kontakt med ande-energier, men pratat om saken enbart få människor. Har haft vanan att undvika "skrämma" de vilka är inte så "bekanta" med spökar. Här ÖN känner jag mig "hemma" pga. likasinnade människor. Kram från Pirkkolino.
Jag var medlem i et annat med forum ( mediala) och gillade det, och kände för att hitta ett till. Hittade många, men fastnade här bla, för du Betti, kändes snäll
och sen visade det sig att dettta forumet passade mig bra, seriöst men med tillåtelse att OT:ea *S* Och dessutom lättmanövrerat, och många olika slags typer av människor och de flesta vänliga och toleranta..
Pling!
Jag hittade hit av en slump. Satt och surfade och hamnade här och kände att detta var ett ställe för mig. Har hela tiden känt mig välkommen och tycker att det hör till en av de bättre sajtern på nätet. Jag vart medlem i början på sommaren.
Lägger ett OT inlägg ett stort tack till alla som jobbar med denna sajt. Ett extra till dig Elisabeth som gjort att denna sajt faktiskt finns
Jag har varit medlem sedan slutet av November -08. Hittade hit genom Elisabeths hemsida.

Jag hittade hit till Ön 07-02-23 genom en annan iFokus sida och här trivs jag även om jag inte alltid är aktiv och skriver
Varma kramar Éva
Jag hade läst här av och till under ett längre tag innan jag regga mig. Och för min del är det ganska precis 11 mån sen jag regga mig. Att jag regga mig var för att det var vissa diskussioner som jag ville delta i och inte bara läsa så då var det bara till att knappa i registreringen. Och ÖN var den sajt jag regga mig på först av iFokus sajter.
Jag hittade hittekatter och läste där varje dag. Men blev inte medlem Men såg en annons som brukar pluppa upp om övernaturligt här på iFokus. Eftersom jag är väldigt intresserad av detta så tryckte jag på annonsen och kom in här och blev medlem också.
Och de var i mars månad i år har jag för mig

Jag har varit medlem sedan 26/9-2007..Googla på övernaturligt en gång och detta kom upp bl.a..blev nyfiken och reggade mig..
Trivs som fisken i vattnet!
Jag har varit medlem i snart precis ett år. Hittade denna när jag googlade. Jag valde detta forum då jag ansåg att detta kunde ge mej en hel del. Det verkade finnas trevligt folk och man kunde få råd och stöd i det övernaturliga.
Trivs mycket bra även om jag inte skriver så mycket ibland. Jag finns här iallafall och läser.
Jag kommer inte ihåg exakt hur jag hittade hit.. Jag har varit medlem sen 2/2 -07 Så snart 2 år! Nice! :-)
Jag har varit medlem på ÖN sen 070513. Nuförtiden är jag inte så aktiv här, däremot mer på AB. Jag hittade hit via min syster, som oxå är en aktiv medlem.
Jag pratade med en härlig själ på Familjeliv i en ockult tråd och fick tipset om denna sida och samma dag i november detta år blev jag medlem och är väldigt tacksam och glad för att jag hittade hit med lite hjälp.
Stor kram & tack Elisabeth för att du skapat ÖN 
Amor Vincit Omnia

Jag hittade hit när jag satt och googlade runt då jag under en längre tid hade haft besök och jag va lite orolig för hur jag skulle möta detta.. hunden va jätte jobbig, hon vägrade vara inne i vardagsrummet, hade vi vart ute och gått så ville hon inte gärna gå in genom dörren mm.. hittade hit och berättade hur jag kände mm och fick jätte mkt bra tips och det fanns mkt läsbart.. Intresset för det övernaturliga har alltid funnits men jag har tidigare aldrig vågat kika närmare på det då jag har släkt som säger så mkt konstigheter men efter att jag börja läsa här och sökt massa information så kan jag bara säga att intresset är så mkt större och jag tar det på ett helt annat sätt när jag känner närvaro 
Jag känner att allt har stått stilla här ett tag, varken några besök som vart så starka så att jag känt av det eller att meditationerna gått nå vidare så just nu tar jag det ganska lugnt och försöker att inte pressa fram det utan mer läser och försöker lära mig mer.. känner att jag står still och stampar men det kommer väl när jag får ta ett steg ännu längre..
Jag har varit medlem sen den 2a september så jag är ju väldigt ny inom allt detta men intresset bara växer och växer =)
Är här varje dag och läser mm, har svårt att uttrycka mig i text många ggr så skriver inte så jätte mkt utom när jag verkligen vet vad jag ska skriva och har mina dagar då jag känner att skrivandet funkar ganka bra, annars kan jag sitta i en evighet med samma text för att bara redigera den för att det blir lätt tokigt när jag skriver..
Är väldigt tacksam för att Elisabeth skapade ÖN och att det finns så många goa Medarbetare och medlemar här!
Kram till er alla!
Jag hittade ÖN av min kära syster (galdra), som du Elisabeth vet.
har nog varit med i 1 1/2 år snart, och tycker att forumet har växt och blivit väldigt kompetent, tänk vad mycket info vi sitter inne med som vi kan delge andra, underbart.
Och alla goa skratt man kan få ibland.Det värmer enormt.
Kram cilla.
Jag satt å googlade en hel del, kom in på din sida Elisabeth å klickade mig fram hit å dit. Kom till forumet, som jag tyckte var jätte intressant. Var där å kollade mååånga gånger innan jag bestämde mig för att bli medlem. Å här är jag.
Jag satt och googlade på "medium" en dag i september, för att finna någon, som kanske kunde hjälpa mig att hitta min katt som var/är försvunnen och hittade då denna fantastiska sida som ÖN är. Ja, hela iFokus är trevlig… jag är också medlem på fibrosidan bl.a
Jag tittar in här på ÖN mest varje dag…..trevlig anda och intressanta inlägg !!
Blev medlem i mitten av september i år.
Gott Nytt År till Er alla!! :)
Mabia
Tror att jag hittade hit via en hemsida våren 2007 så jag har nästintill varit med från start jag med.
Jag smög runt, säkerligen en månad innan jag vågade bli medlem 1 maj 2007 och när jag anmälde mig så var jag jättenervös
!
Det första jag skrev var jättenervöst och läbbigt, forum är inte riktigt min grej tror jag
.
Efter att jag hittade till ÖN har min egna utveckling tagit fart ordentligt, rätt var det var haded jag anmält mig till en Distanskurs, jag gick en helgkurs och hamnade även i en utvecklingscirkel så ÖN är magisk på många sätt.
Dessutom ser jag mig själv skriva att "visst skulle jag väl kunna bli Medarbetare på ÖN". Jag menar, en jordnära datanörd
som från början var ointresserad av "Forum" börjar helt plötsligt som moderator på ett forum, konstigt värre :).
Nu är ju den tiden slut här på ÖN men jag vet ju att det var på grund av någonting annat, fast jag visste då inte vad det handlade om, men det vet jag nu och allt detta tack vara magiska Ö livet.
Men livet är ju så, mans vet aldrig vad som väntar på andra sidan kröken, ofta är det någonting man minst har tänkt sig!
Jag hittade hit via familjeliv.se och det var någon som länkade hit.
Jag tyckte sidan var intressant och blev medlem här.
Kommer inte ihåg när det var, några månader sen.

Jag känner Elisabeth sedan länge och när Happy började "värva" mig var jag först motståndare, då jag är född på dinosauriernas tid. Men när jag flyttade hit, så var det klippt (bor i samma hus på landet som Happy o hennes Niclas). Stortrivs och har fått sånt stöd av så många i mitt skrivande. Fick efter en tid äran att bli Medarbetare och skriver lite då och då artiklar, vilket är hur kul som helst!
Varit lite gles här ett tag av familjeskäl, men nu så…. laddad igen och nu ska vi hitta på bus inför 2-årskalaset!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Jag hittade ÖN via Netdoktor. Det var en kvinna som skrev att hon hade varit på iforum och fått några råd om bantning. Jag blev nyfiken vad iforum var för något, så jag googlade och det första jag läsat som var intressant var ÖN. Det var den 13/12 i år om jag minns rätt och jag registrerade mig på en gång.
Jag gick med därför att jag hittade ett ställe där jag kunde läsa och prata med personer med samma intressen och förmågor som jag har. En annan orsak till att jag gick med var att jag kan få tips på olika saker att läsa osv.

Jag hittade till ÖN via vår Eija som också är medlem här på ÖN. Hon sände mig en länk och skrev att det här är säkert nått som du också är intresserad av och så rätt hon hade.
Jag har länge varit nyfiken på detta med det okända och har som jag skrivit förut i trådar upplevt en del saker själv. Och det är så roligt att läsa om andras upplevelser. Och att kunna få berätta om sina egna upplevelser utan att någon tycker det är dumt eller konstigt.
Jag har trivts här på ÖN från första stunden som jag kom hit, är så tacksam för att hittat er. Och all hjälp med stärkande healing i olika situationer som ni ställt upp med, minst inte nu efter min långa sjukhusvistelse, men även vid andra tillfällen. Alla goa kramar som folk sänt..
Det finns intresant läsning här om olika saker..
Har varit med från starten när vi bara var 10 st,tror jag
10 januari 2007,så 2 år snart
trivdes väldigt bra här,men hoppade sen över till AB och är mest aktiv där
fast jag kommer in här ibland och läser lite

Jag har varit medlem sedan mars 07. Jag kom hit efter ett tips från eva. Det är mycket bra att ha likasinnade att prata med. Nu är jag inte aktiv i mitt skrivande men följer ert skrivande med glädje. Mycket intressanta ämnen.

Elisabeth, det vore kul om du ville berätta hur det kom sig att du startade den här siten
*nyfiken som alltid*

#27 Det ska jag berätta 
Jag ville starta sajten för att jag vet hur många människor det är som är väldigt mediala men har inte någon att prata med, många med upplevelser som inte förstår vad som sker och vad man kan eller bör göra, många som har rädslor för att man inte vet och inte har någon att prata med som förstår. Jag startade den för att alla som behöver ska kunna få hjälp med sina frågor och mycket annat. Jag hade en tid sökt lite på nätet men hittade mest stängda forum där man måste vara medlem för att kunna läsa och där var det inte så roligt utan allt var så allvarligt. Jag ville skapa en plats där man också tillsammans kan skämta och skratta, jag tycker att man behöver så mycket roligt också än allt som är allvarligt så lite skojtrådar saknade jag i dom forum jag hittade. Forumet startade jag alltså för att alla skulle kunna få en möjlighet att få den hjälp dom behöver med svar på frågor, jag ville helt enkelt hjälpa andra och inte i ett låst forum, alla ska kunna hitta hit och läsa utan svårigheter. Sen är jag sååå glad att så många har registrerat sig som medlemmar och skriver också och inte bara sitter utanför och läser :) Forumet har blivit en plats med mycket gemenskap och vi är många som har skapat nya vänner och kontakter härinne vilket är jätteroligt och mer blir det tror jag :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#28 Tack för att du berättade! 
Måste säga att jag vart väldigt glad då jag hittade hit då jag inte känner en kotte irl som man kan prata om sina tankar och frågeställningar.. Glädjen och värmen som finns här har jag nog aldrig sett så mkt av på något annat forum som jag är på och det gör att man trivs så bra här och man behöver inte känna sig dum när man kommer med olika frågor mm..
Är jätte glad för att du startade den här sajen ska du veta!
Jag hittade hit via Elisabeths hemsida då jag googlade på medium. Jag bestämde mig ungefär på 3 sekunder att jag ville gå hennes distanskurs, vilket jag nu också gör, och i samband med det blev jag då såklart medlem här och det var nog i april, kanske maj i år
Stämningen är underbar här inne men för tillfället hinner jag inte vara så aktiv som jag faktiskt vill… Men jag kommer igen! Hoppas på att få träffa många IRL snart, såsom det är här så käns det ju som om man känner var och varannan kotte 
/Jeanette
~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Tuvavlu (då tarotsanna) tipsade mig
jag har varit medlem i 1½ år nu även om jag inte är lika aktiv längre.. förr satt jag ju dygnet runt här
toppensajt som lärt och hjälpt mig massor! puss på dig elisabeth!