Ord - budskap
Vi kör igen med att sätta ihop många ord till ett budskap inför nästa vecka. Skriv det ord som först kommer till dig och i helgen sätter jag ihop alla ord till nästa veckas budskap.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Frid
Ljus
Vandrare

sol

Styrka
Frekvens
Kärlek
Amor Vincit Omnia
Tragedi
Omtanke
stress
Hopp.
Gudomlighet (missade jag vad förra budskapet blev eller…)
/kram Bappi
Hemlängtan

vänskap
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
tro
Var rädda om varandra

Hjärta
gemenskap
Livsglädje…

Lyfter fram tråden 
Elisabeth
Insikt

#20 Man ska skriva ett ord, jag tar med dom du har skrivit men tanken är att alla skriver ett ord var i tråden.
Kram
Elisabeth
#20 Aha…. oj… Man lär sig något nytt varje dag! 
Snö

Kyla
Morgontrött
Harmoni
meddelanden
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
sanning
Undran

Drömmar

Ensamhet.
When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu
Envishet

Kärlek

Vila
Lögnen

Stjärna
lugn

Aftonstjärnan
Dajm
Värme
musik

Eufori 
Tvekan

beröring

sinnesro
intet
Stillhet
U R us

Här är budskapen jag fick fram av alla ord.
Juletid innehåller det lugn och den frid vi behöver och mår så bra av. En vandrare är ute och går, ser på alla ljus lyser upp i alla hem och solen som lyser så stor och gul på himmelen, denna vandrare är du, se på allt det vackra som ger dig en inre frid och vila. Det ger dig styrka inför ett nytt spännande år då vi går mot en högre frekvens.
Att sända tankar och kärlek till alla dom som befinner sig i en tragedi denna tid är en omtanke vi ger fullt ut när vi har släppt denna stress som julen kan innebära. Vi har alla ett hopp om ett bättre år 2009 i världen och nära oss med en gemenskap som känns som en gudomlighet när vi är tillsammans. Hemlängtan kan många gånger lindras när man är i denna starka och fina vänskap och med en stark tro på bättring i sitt hjärta. Tillsammans i gemenskap ger det för många en större livsglädje med en djupare insikt om allt det vackra i livet.
Ute är det nu snö och kyla, man blir morgontrött oftare men samtidigt infinner sig en harmoni och besöken från andra sidan med alla deras meddelanden kommer till oss varje dag mer eller mindre. Tro på dig själv och dina upplevelser, det är din sanning som är det rätta! Ingen kan ta det ifrån dig.
Vi har en undran och tankar om vad som ska hända nästa år. Skriv ner i en skrivbok om dina drömmar och mål, det du önskar ska hända år 2009 i ditt liv. Lever du i ensamhet och har en stor envishet? Vill du ha kärlek och relation så se till att vila och meditera om det, kanske är det lögnen i tidigare relation som gör att du inte riktigt vågar? Se på en stjärna på himmelen, denna stjärna inger ett lugn inom dig och det är bara din aftonstjärna som leder dig till att finna kärleken igen. Tankens kraft leder dig till ditt mål!
Se till att njuta av den här tiden med ledighet, gemenskap och allt gott att äta, kanske det blir en extra dajm? Njut av all värme och fin musik som tillsammans kan upplevas som stark eufori, då finns det ingen tvekan, beröring och sinnesro går inte om intet när du är i denna djupa stillhet.
Gott Nytt År!
Elisabeth
Du får stora A från mig Elisabeth för din vackra text med alla våra ord i / kram Baååi
Tack! Jättefint :-)
Så fint och meningsfullt du skriver av alla orden från oss…A++++!!!!
Kram/Helené
Oh, vad bra det blev. Vad duktig du är!
Så fint! som vanligt!
Tack och ett riktigt Gott Nytt År till dig också Elisabeth

Jättebra Elisabeth Gott Nytt År på dig
Jättefint, du är jätteduktig :)!
Ja det här vart/ är jättevackert. Mycket fiiint!
Vackert!
Kram/Marina

Vad vacker text det blev!Tack!
Gott Nytt År önskar jag dig!
Kram
Kanonbra :-)