Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdagensrosdagenskram
Läst 395 ggr
signemo
0

Gumman08 TACK

Bara måste få tacka Dig en gång till. HAde jag börjat leta planlöst så hade jag lyckats dra fram allt.

Du är värd Dagens Ros

Tack och Kram och ett riktigt gott nytt år

Var rädda om varandra

[GunillaF]
0

Tack. Det är så roligt att det lyckas ibland. Jag tränar så fort jag får tillfälle.

Nu är det bara att sätta in kortet och börja ringa! Glad

[Pirkkolino]
0

Gumman 08. Vill du "träna" igen? Min son hittade nyckelknippa, många nycklar i, men ingen såkallad polisbricka. De är nu hos mig. Jag har fästat en lapp utomhus här i närheten, men ingen har ringt. Ska jag spara nycklar, eller skrota de?

[GunillaF]
0

Ägaren söker efter nycklarna i det område din son hittade dem. Går det att sätta en lapp där kanske?!

Ring till polisen och berätta vad och var han hittade dem. Ägaren har kanske gjort en anmälan. Skulle jag göra om jag tappar mina iallafall. Du ska absolut inte skrota dem-dom är viktiga.

[Pirkkolino]
0

Tack Gumman 08. Jag har redan satt, synligt, fast en lapp i närheten var min son hittade nycklarna. Jag avvaktar nu saken o efter nyårshelg läser lokaltidning. Där brukar många efterlysa tappade saker. I slutet ringer jag till polis. Jag sparar nycklarna som du säger, de är viktiga hem- o andra nycklar. Jag skriver till dig om nycklarna hittar hem. Ha det bra. Kram.