Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 906 ggr
Jane-Lyzell
0

Loffe - förföljs av ande!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Cristine
0

Stackars man! Men nog borde han väl be om hjälp när han inte klarar av att bli av med honom. Jag känner igen det där lite. Han tror nog att han sårar anden om han försöker göra sig av med honom

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Eija
0

Oj, är det någon som vet vilken tid detta program kommer ikväll….

Han verkar verkligen bli påverkad av denna ande, han kanske  va behöver hjälp att komma vidare, verkar som  han har fastnat på någotvis hos Loffe, va jobbigt det måste vara för båda…

Nog skulle jag ha bett om hjälp allt…..

luxplyr
0

mm det är  i kväll på tvn. då kance de pratar om det.

Jane-Lyzell
0

Såg programmet och det var ingen trevligt ande minne att uppleva!

Men bra att andevännen fick det uppmärksammat även i TV- kanske han lämnar "Loffe" Nu då:-)

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tuva-Lena
0

Ja jag såg också programmet, och att det plågar honom det förstår man. Tänkte att något medium kanske kunde hjälpa honom..? Vilka fruktansvärda bilder han fick upp!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elisabeth-J
0

Det är verkligen jobbigt för honom, väldigt tungt! Hoppas att det ordnar sig, Loffe söker nog hjälp om/när det behövs.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tommytoe
0

Såg denna artikel idag i aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article4075337.ab

Kollade igår när Loffe berättade om det och nog var han berörd. Verkar som han dragits med det länge. Står en hel del om Tector och Hjert på nätet, bara goggla. Men så var det också som sägs sista offentliga avrättningen i Sverige.

Neea
0

Det korta klipp av filmen Loffe spelade in då som man fick se var oerhört gripande. Jag brukar inte bli berörd av sådant, men just den sekvensen tog verkligen.