Knakande korgstol
Hej!
Jo, jag skulle behöva lite vägledning. Såhär är läget; Sedan ett tag tillbaka har en korgstol i mitt rum börjat knaka, helt utan att någon sitter i den och helt utan att det drar någonstans ifrån. Knakandet ökar i styrka ibland. Dessutom vänds stolen hela tiden mot min säng, även om jag ställer den rätt hela tiden.
Stolen är min mormors gamla. Jag har tidigare här fått tips om att många andar bara vill bli bekräftade, så jag testade att säga typ "Jag vet att du är här". Då blev det tyst den kvällen, sen började det igen. Det har inte hållt på hela tiden jag har haft stolen, det konstiga är att det började strax efter jordbävningen, kan det ha varit detta som "oroar" vad som än påverkar stolen?
Så nu behöver jag lite vägledning, vad ska jag göra? Om jag tar ut stolen, slutar det då? Eller blir anden "sur"? Stannar den ändå kvar i rummet? Det verkar ju som att den kom med stolen, för jag har inte märkt något tidigare. Eftersom att stolen vrids mot mig, kan det vara anden som vill vaka över mig? Snälla hjälp!

putt
ja d e lite mysko me d där..ja vet inte men troligen så är det någon som vill dej något,min dotter hade en liten prydnadssak i sin fönsterkarm, den vände sig alltid..varje dag. Men det är inte något du behöver vara rädd för. Härhemma knäpper d igolvet ofta..man kan tro att det är som golvet rör sig, men det knäpper så högt att man hoppar till. Ibland e d väldigt envist med knäppandet…
U R us
de kanske är din mormor som vill vakaöver dig eftersom ddet var hänns stol med det du kan göra är att slappna av och mediteraoch bara fråga högt väm är du och seja att den ska ge sig iväg.
Om jag vore du skulle jag vara bara glad att mormor vill sitta o vaka över mig. För att jag är helt övertygade att din mormor följde med stolen o trivs att sitta i den. Prata med henne o fråga om det är nåt viktigt vad hon vill säga när hon knackar o vänder stolen mot dig. Svaren kan du få med något annat "teckenspråk" vad andarna använder. Den är intressanta "språk" dock inte den lättaste att lära. Men tro mig. Det lönar sig att öva om om igen. Kram.