Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1623 ggr
Alinaaa
0

Äre bara blixt eller vad??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

**_Här är en bild från min bästa kompis rum…där spökar de som bara den… Fanny heter hon
Hon är oxå medlem här,hon har laddat upp bilder från sitt hus å de…
Men iaf,i hennes rum så spökar de helt mkt.
Pennskrin åker i golvet av sig sj,och en gång när hon skulle ringa till ngn så slogs telefonens högtalare på av sig sj och man hörde ett högt skrik!
Innan hon ens hade lyft luren!!
Hänt mer oxå..

Här är en bild av alla bilder ja har tagit

Orb eller blixt ?

Som sagt,har Fleeer ;P_**

Elisabeth-J
0

Om det är så att det är aktivitet i hennes rum så råder jag henne till att prata med sina föräldrar om det.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tarotlasse
0

Jag kan varken se ngn orb eller blixt på detta foto.

Men det finns en liten rund boll på bilden det är damm som reflekteras av blixten.

Det är det vanligaste vi får se här inne på bilder som folk tror är Orber.

Men en orb ser helt annorlunda ut dom är inte små runda halvgenomskinliga saker.

Utan är stora färgrika runda bolla långt i från det vi ser på dennan bild.

Ni kan själv göra ett expriment ta en bild ut i tomma rummet.

Ta sedan en och skaka en filt eller slå i en kudde framför kameran och ta en ny bild då kan ni se massor av halvgenomskinliga runda bollar som ni kan se på denna bilden.

Och ni får se hur damm ser ut på bild.

Så ingen orb på denna bild elle ngt annat övernaturligt utan bara ett litet damm korn som reflekteras av blixten.

Lasse

luxplyr
0

Man kan ju föröka spela in ande rösterna i talefånen eller i kameran

också kan kan ju lägga ut dem här.Glad

Alinaaa
0

Till "tarotlasse" Nej de är inte dam…OFTA… Har fleer bilder och de kom typ på nästan varje bild.. De kanske inte är en orb,men de är ABSOLUT INTE "damm" ;s

Alinaaa
0

Till "Elisabeth-J" Dom kommer typ inte tro henne…eller jo kanske i "smyg",men dom kommer bara hitta på ngn förklaring -.- ;p

tarotlasse
0

Testa det exprimentet jag tipsade om när man fotografera damm titta på resultatet så får du jämföra själv.

Jag har sett  tusentals av damm bilder och sett 10 -20 tal riktiga Orb bilder och det är en jätte skillnad på en Orb och på ett damm korn.

Har  över 25 år som fotograf och fototekninker bakom mig och jobbar som medium.

Ingen vore gladare en jag om man kunde få fram klara bevis på Andevärlden på bild.

Jag har själv tagit åtskilliga bilder genom åren och  dessa damm bilder har jag fått tusentals av  men alldrig jag har fått en bild på en riktig Orb  men jag har som sagt vad sett ett par stycken.

Detta med Orber är ngt som har ett stort intresse och det finns ett ställe i Spanien som forskar om Orber på bilder.

Träffade en av forskarna på en föreläsning i England i våras och får säga det är en enorm skillnad på en orb bild och dessa damm bilder.

Lasse

Alinaaa
0

Till "tarotlasse"

Jag tror inte att ALLA är bara damm ^^

Men man får tro vad man vill …

lullee
0

tarotlasse det ser ut som dam men om man kollr noga och kollar på bolden inzomad då ser man att det finns blå och lila färg med men jag tror som du du vet nig mer äbn en 13 åring héhe :P