Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 944 ggr
haltalotta
0

Klapp på baken

När vi renoverade köket hittade vi en gammal koppar femöring, en gammal silver 10-öring och en metall sticka, emellan spisen och vedpannan. Vi tänkte inte så mycket på det utan lade undan sakerna.

Efter ett tag så började konstiga saker att hända här hemma. Saker försvann och en del kom tillbaka, någon knäppte upp bh:n på mig samt gav mig en klapp på baken.

Vi fick ett råd att vi skulle lägga tillbaka det vi hade tagit bort och det gjorde jag. Det blev lugnt ett tag, men nu har någon börjat klappa mig på baken igen. Det har också börjat hända lite annat också. Hundarna verkar se saker som inte jag än så länge inte har kunnat uppfatta.

Jag undrar verkligen vem det är som är så närgången. Någon har sagt att det är vittra, men jag tror att det är någon annan som busar som jag inte kan se än.

Eija
0

Urk….en sexgalning till ande….brrrrr…TystFörvånad….låter läbbigt…..var nog en kvinnotjusare skulle jag tro…..kanske en charmör, men inte så roligt att möta nu heller skulle jag tro…….

Elisabeth-J
0

Känner du någon på andra sidan som brukade busa så i livet?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

haltalotta
0

Ja jag känner ett antal busiga på andra sidan.

Min mamma var busig när hon var här, men hon har talat med mig sedan hon gick över att hon har som uppgift att se till två personer i släkten som behöver det samt att hon måste vara där "uppe" också.

Min morfar gillade att busa också när han var frisk, samt några andra.

Min farfar var alkolist och en gång när vi var och hälsade på, så var han ordentligt på örat. Då kom jag för åldern (7år) på en genial idée, att sparka honom i baken. Jag fick honom att luta sig mot bordet och så sparkade jag honom i baken. Nu när jag tänker och känner efter är det nog troligt att det är han som busar.

Konstigt att jag inte har kommit på det tidigare. Det känns bra att ha lika sinnade att ta upp olika saker med.

Det finns också minst en ande här som har bott här tidigare, samt en katt. Jag tror inte att tanten är busig, men säker är jag inte.

[Pirkkolino]
0

Du har upplevt alldeles riktigt. Jag upplever titt o tätt hur spökarna kan busa. Sista buset hände nu inatt. Jag vaknade halv 4 på natten när en ut av mina vindspel(vad jag har inne 6 stycken) snurrade rund o blingade. Såklart att den stannade sedan när jag vaknade o nu hänger den token alldeles stilla. I mitt sovrum blåser inte o jag har ingen husdjur. Jag vet själv vem det var. En spöke som trots allt ville fira sin födelsedag igår, men inte fick min fulla uppmärksamhet på dagen. Det var kul att väcka mig på natten istället.