Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 475 ggr
Nurse
0

så besviken...

Var i Gbg nu i veckan och besökte butiken Regnbågen. Jag hade sett fram emot att gå dit i ett par veckor. När jag varit i butiken i ett par minuter mår jag plötsligt dåligt, får konstigt ont i magen, och nästan ångest vilket inte hör till vanligheterna när jag går in i en affär. Dåligt bemötande och otrevliga människor, fy! Tyvärr kommer jag nog aldrig gå dit igen…

ville bara skriva av mig…

Kram på er och god fortsättning!

Elisabeth-J
0

Vad tråkigt när du hade väntat så. Jag har varit i butiken några gånger och jag kan hålla med dig om att bemötandet inte är på den nivån som det bör vara i en butik. Ibland undrar jag varför en del arbetar i butiker där man ska bemöta sina kunder på ett positivt sätt. Tyvärr har jag märkt att just ett otrevligt bemötande, inte ett hej eller ett leende är vanligt förekommande i just såna butiker för i andra vanliga butiker blir man bemött med vänlighet och hjälpsamhet i dom flesta fall. Jag undviker såna butiker numera, sist var jag i en butik här i närheten och innehavaren hälsade inte, gick in bakom en glasvägg och satte sig på en stol, vi gick ut därifrån väldigt fort då energierna inte kändes positiva.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Cristine
0

Då ska de absolut inte äga en sådan butik där det är viktigt att man känner sig välkommen.Rynkar på näsan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Nurse
0

Ja, det var mycket tråkigt! Det var så mycket jag skulle vilja fråga dem om, få råd om osv… Jag kom ut ur butiken med ett par inhandlade presenter. Känns inte så roligt att ge bort dem med så negativa energier..

Kanske kan jag få ett råd av er här. Jag har en mycket fin vän som är ganska sjuk, hon har en sjukdom i mag-tarmkanalen och besväras mycket av detta. Finns det något jag kan göra för henne, något jag kan ge henne förutom samtal och stöd? Har själv gjort samma operation. Hon ska snart opereras och man tror inte att det kommer att hjälpa henne…

Kram

Elisabeth-J
0

#3 Ge henne ditt stöd, finns där för henne, den värmen är nog det du kan ge och som hon behöver mest. Hoppet har vi alla alltid kvar så be och hoppas, det är mitt råd till vad du kan göra.

Hoppas att det går bra ändå. Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus