katter som ger healing
Healing är kärlek och jag känner att när våra djur visar oss kärlek så innebär det healing för våra själar, vi mår helt enkelt bättre.
Katter och även hundar är ju även mästare på att känna när vi inte mår bra eller har värk för de kommer och lägger sig mer än gärna på det drabbade stället.
De kommer ju även då vi är ledsna för att ge tröst och styrka.
När jag själv är sjuk är mina katter som plåster på mig, de ligger nära och reser sig nästen enbart för att jag själv reser mig upp.
Varför han ger dig healing och kärlek?
Vi behöver ju alla lite av den energin även om vi inte är sjuka *varm*
Katter är dessutom mästare på att känna var i kroppen man har ont.
Har jag ont i magen lägger sig min katt vid min mage. Har jag ont i ett ben så lägger den sig vid rätt ben osv.
Den helande kraften känns när den ligger nära på det viset och efter en stund så är det mycket bättre i det onda.
Människor som har ont i själen brukar känna sig piggare om dom skaffar en katt.

katters spinnande har även en helande frekvens
kan bara hålla med. Nu när jag är sjuk får jags å otrolig mycket kärlek av mina katter. Även barnen får det , speciellt när de är sjuka.
De gör de värkligen 
p.s. snygg kisse.

Katter och hundar (säkert även andra djur) är otroligt känsliga för energier och elektromagnetisk strålning.
Mina katter brukar lägga sig exakt på rätt ställe när jag får t ex ont i magen…
De "känner av" vår energi….

mm jag brukar känna att det darrar lite i blodet då när katten ligger på,
Han ligger ofta på mitt ben. När jag va hos ett healing medium så sa hon att jag har dålig blodsirkulation i foten.
fast sedan så blev det bättre när katten hadde liggat på min fot.
för i blan får jag lite ont i foten, man kan väll ha ont när man har dåligblodsirkulation?
Min pudel Molly lägger sig alltid bakom min rygg om jag ligger på sidan. Jag har en skada i bröstryggen och när hon trycker sig emot blir det varmt, bättre och ett otroligt stöd. En katt jag har som är 10 år ligger i mitt knä varje kväll och hon lugnar mig om jag är stressad t ex. Intressant med djurens healande! 

Min familj har hund och katt - våra givna kära familjemedlemmar - och de är underbart duktiga på att ge kärlek-healing. Dom vet var det gör ont.
Voff och mjau hälsar Ludde och Lizzy!

#12#
En sån fin katt du har. Zingah ett sånt fint namn. Min kallas för Cremis till vardags. Men heter Creme Fraiche i stamtavlan..Just nu är min ute. Men han har legat troget på min arm på fm här då jag legat och vilat.

Det finns en artikel i dagens lokaltidning om en katt som har adopterat ett äldreboende som sitt hem. Sen han flyttade in för tre år sedan har medicineringen minskat och de äldre mår mycket bättre. "Pelle är bättre än piller" säger de gamla. Katten låg hos en döende dam till slutet. Hjärtevärmande tycker jag.

Förförra sommaren låg jag till sängs i två dagar ooch var så allergitrött så jag kom inte ens upp i sittande ställning och tänkte men herregud vad skall jag göra!?
Knappt hade jag tänkt tanken förrän min hund Wenla stod nedanför sängen och var alldeles tossig, hon betedde sig så himla roligt så jag började skratta…hon blev ännu tossigare och jag skrattade ännu mer, till slut var hon så tokrolig så jag jag bara flabba och flabba och snart satt jag upp.
Då for hon omkring som en jojo och var heltokig så jag lurades att börja leka med henne. Snart var jag uppe på fötter och vimsade runt med henne och skrattade så tårarna trillade. Sen dröjde det inte länge förrän jag var uppe på fötter och igång.
Det tog väl ungefär 5 minuter bara så en fullständigt tokrolig voffsing är tydlingen också en form av healing.
Hon heter Wenla och är en liten Tibbe-- Tibetansk spaniel.
Djuren är smartare än vi tror Silja! Härlig historia och jag blir så glad för din skull. Kram Jeremina! 

min katt är en inne katt fast han är ute på balkongen i bland med