Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 624 ggr
linhof
0

Skydd

Hej alla Glad

På lörda ska jag till ett ställe där det är mycket aktivitet… inte alltid så trevlig sådan. Min vän måste dit och vill inte åka själv…

Så min undran är hur jag kan förbereda mej? Hur skall jag "skydda" mej så jag inte råkar få med något därifrån jag absolut inte vill ha?

Jag vill absolut inte vara avstängd (mer än jag är) men vill ju heller inte råka illa ut…

Så hur gör man? vad ska jag tänka på? och hur ska man INTE göra?

Vore glad och tacksam om någon skulle vilja ge mej lite tips….

Väl mött och all kärlek till er Kyss

[Hellas]
0

En liten fråga, vart ska ni och i vilket syfte, vad ska ni göra på platsen?

cillaj
0

Något jag alltid gör oavsett om det gäller healing eller andjakt är att fylla mig med Vitt heligt ljus och dra över mig en tub med bly.Riktigt klä in mig ända under fotsulorna.

Eller be en bön tex. Fader Vår.

Det funkar alltid.

Ett tips för att inte få hem något med sig är att tänka,

att de ska vara kvar där de är.

Om du ber om att få en kontakt, är risken större att de följer med beroende på hur erfaren du är att handera andar.

Kram cilla.

linhof
0

#1 jag vet inte riktigt va hon skall göra där (tror hon ska lämna något) men hon vågar inte själv så hon frågade om jag ville följa med….och det är klart man ställer upp på en vän så jag sa ja…SEN började jag tänka efter lite….

Så jag tänkte mest om det var nåt särskilt jag bör tänka på OM det "spökar" där…. Vill ju inte störa…. typ… njae… jag vet inte riktigt hur ja ska skriva….

#2 jag kan inte hantera det alls…. Flört det är ju lixom därför jag behövde råd… Jobbet e en sak (händer mkt där men det hanterar jag bra) tycker jag o det här nåt annat…. Jag har vart så avstängd det sista månaderna så själv kanske jag inte märker…tänkte mest så man inte får med omedvetet…typ.

[asamaria]
0

Man kan lägga in guld i auran som skydd. Fär du på dig känslor så tänk dig att du ställer dig i duschen eller i ett vattenfall så att känslorna rinner av dig. Skulle du få känning av nån ande så be dem bestämt att de ska försvinna.

Kram Åsa