Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 1489 ggr
neeeej
0

Ojdå!

Hejsan!

För igår var jag hos ett medium som berättade lite allt möjligt. Han kände av att jag kunde känna av lite saker och vi gjorde som ett test: Han gav mig en fingerborg och bad mig hålla den i handen. Sen ställde han lite frågor som jag spontant svarade vad jag kände, efter hans "alternativ" Till slut skulle jag tänka på denna persons namn eller några bokstäver. Då tänker man först att man vill snabbt tänka igenom alla namn och se om något fastnar, men det enda jag komm att tänka på (jag kunde inte ens tänka på några andra namn) var Elsa. Det "dunkade" i huvudet 3 gånger i rad: Elsa, Elsa, Elsa. Så jag sa som jag kände och att bad mig titta på fingerborgen jag höll i, vad stod det om inte EA på den, och han sa att hon hette Elsa. :)

Själv verkade han inte ett dugg förvåndad medan jag själv fortfarande är jätteförvånad. Första "beviset" på att man kanske har lite förmåga. :) Eller vad tror ni?

Om jag nu har det, finns det något bra och enkelt sett att träna sig på? Eller utveckla lite?

Vänliga Hälsningar Alex

[GunillaF]
0

Det kallas för psykometri det ni (du) gjorde. Man håller i ett föremål och känner av energier. Det har skrivits om detta, här förut. Bara att följa länken.

Ha det bra.

http://overnaturligt.ifokus.se/Articles/Read.aspx?MessageId=214f8f68-95b5-472d-a8ca-f7e617b9eb95&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ForumGroup

neeeej
0

Okej, tack för länken. Det var intressant läsning :)

[GunillaF]
0

Så lite sååååå. Flört

neeeej
0

Skrattande

Jane-Lyzell
0

Härligt God Jul

Blir så glad att höra att fler och fler upptäcker sina mediala förmågor!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

neeeej
0

Tack detsamma Jane. Jag ska försöka utveckla mig ännu mer om det är möjligt :)

Mvh Alex

[Kaninfluff]
0

Kul! :D
ungefär samma sak hände för mej igår, jag och min mamma var på indiska i gamla stan och så gick vi in i 1600-tals valven. Precis när jag tagit mitt första steg in så kände jag brandlukt, och så tänkte jag för mej själv, "här har det brunnit". Men sen tänkte jag att jag säkert bara inbillade mej, så jag gick vidare. En liten bit bort satt en skylt med info om valven, och gissa tre gånger vad det stod på den? Jo, visst hade det brunnit där minsann. ;D Haha gissa om jag blev förvånad xD

neeeej
0

Haha roligt och framförallt häftigt! :D