Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 809 ggr
Mads
0

Farfar

När jag kom ut ur badrummet idag kände jag en vidpust och min farfars doft väldigt starkt. Så det var ingen tvekan om vad som skulle göras, jag klädde på en smått protesterande lillvilde och traskade mot blomsteraffären. Där fann jag en vacker bukett med rosor som jag la under vagnen och traskade vidare. Målet var minneslunden där farfar någonstans ligger begravd. Placerade blommorna i en vas och berättade för Noah ( min lillvilde ) var vi var någonstans ohc vad mamma gjorde, han studerande nyfiket.

Berättade för farfar att jag älskar honom och saknar honom, precis i det ögonblicket tändes alla ljus vid denna minneslund (finns 3 st just där). Även om det var en timer som tände dem så kände jag att han hörde mig.

Min farfar, min hjälte, den godaste och finaste människa jag någonsin mött.

Amor Vincit Omnia

Dance
0

Mysig stund med er tre, lillkillen, farfar och dig, tre generationer, tre ljus…härligt. Kram Silja

Britt-Marie
0

Jag har kännt av min pappa idag. När jag kom in i sovrummet för att gå och vila så kände jag hans doft så starkt. Och jag tänkte då tack för att du är här och vakar över mig lite då och då nu när jag inte är frisk.

Jag känner även av min mamma ibland, men det kan mera vara som en smekning över en arm eller kind eller lite i håret. Mamma brukade ofta stryka mig över håret.

Visst är det härligt att få känna deras närvaro.

Orkade med till mina föräldrars grav i em och tände ljus för dem. Det kändes bra att få tända ljus i kväll för dem.

Mads
0

# 1 Tack vännen, ja det var mysigt.

# 2 Javisst är det härligt att få känna av dem man saknar så. Jag tog en promenad bort till huset där min bästa väninna bodde och även tog sitt liv så idag har varit en dag av saknad kan man säga. Men samtidigt finner jag ju en tröst i att jag vet att de har det bra och har jag tur så får jag ju kontakt med dem fortfarande Glad

Amor Vincit Omnia

sofie28
0

vilken fin stund.. tack för du delade med dig av den

Marina2
0

vilka härliga upplevelser för er.

Kram

[Jeremina]
0

Vilken härlig upplevelse. Där fick du svar! Älskade du också din farfar mycket? Min var så snäll och gó!

Mads
0

Ja, min farfar var verkligen min hjälte, ingen kan jämföras med honom och jag älskade/älskar honom oerhört.

Amor Vincit Omnia