Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 747 ggr
Dance
0

Se saker

Sen jag blev medlem här på ÖN för nån månad sen så har jag märkt att förmågan att "se saker" har börjat utvecklas. Spännande. Skall börja träna på allvar. T.ex ringde min 22-åriga son idag och berättade bl.a att han hade fått en jättefin present igår-- gissa vad, frågade han…eh-öh…en trästav svarade jag direkt, spontant.

Nästan mitt i prick svarade han-- det är ett långt smalt vackert träsvärd. Men oj så paff jag blev! Sådär har det varit flera gånger nu på kort tid, jag prickar in enstaka grejer alltså, föremål…annars läser jag ju i största allmänhet, känslor och händelser men just detta att urskilja enstaka föremål skall jag vidareutveckla.

Det har liksom startat upp nu den senaste tiden…sonen och jag är förövrigt ruskigt telepatiska så det kan ju ha inverkat, förståss.

Vi får "se" …Cool

Mads
0

Vad roligt och spännande !

Jag tycker också att jag förändrats bara på den månad jag varit medlem här, har lärt mig så mycket nytt redan och slukar alla tips och råd med glädje. Det är onekligen en spännande resa det här Glad

Kram

Amor Vincit Omnia

Dance
0

Det smittar väl av sig på nåt övernaturligt sätt.

Kanske Obestämd

[Hellas]
0

*Ler* Ja ÖN brukar ha den effekten sägs det Oskyldig!
Härligt att Ni känner att det ger er så mycket.

Kom ihåg, hemligheten ligger i att ge, "den som ger h*n får"!
Ni har givit ÖN så mycket och ÖN ger tillbaka i form av energi, lärdomar och en och ett och annat spöke kanske Tungan ute!

Kram Hellas

Mads
0

Jag tycker ÖN är helt fantastiskt, trodde aldrig att jag skulle kunna få så mycket ut utav att sitta en stund dagligen vid min dator på ett forum. Här finns ju allt, kärlek, omtanke, kunskap, lärdom, gemenskap,energi…ja listan är helt enkelt för lång för att skriva Glad

Amor Vincit Omnia

Dance
0

Jag tycker också att det är så stimulerande att logga in på ÖN-- alltid nåt spännande på G och jag är verkligen imponerad av hur mycket alla bjuder på sig själva.

Modigt och srongt många gånger…skönt gäng…Glad

bettis69
0

#4 ja håller med! En sådan bra energi här på ÖN. Bara positivt! Jag stormtrivs här.

kram på alla fina medlemmar

[Puppan]
0

Ja, jag kan bara instämma med er som skrivit Skrattande !

[Jeremina]
0

Så häftigt..härligt…grattis Silja!