Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 802 ggr
Eleri-Twinkle
0

STOR DAG för mig=)

Jag har idag beslutat mig för att starta upp en egen sajt. Denna sajten ska rikta in sig på förlossningsrädsla och att hjälpa kvinnor att bli trygga, mer harmoniska och starka inför det som väntar.

Detta är en stor dag för mig.Skrattande Det har varit en dröm sedan Mateo föddes att kunna bistå alla försföderskor och omföderskor som väntar sina barn i fullständig rädsla inför förlossningen. Jag vill ge dem i fristad från all skrämselpropaganda, där vi ser på problemen och arbetar för att lösa dem på ett produktivt och kreativt sätt.

*Kram på er*

Imasy
0

Vad spännande!

Tror att en sådan sajt kan behövas :)

Kommer det att bli en iFokus sajt?

hinzidi
0

För  en härlig ide, Eleri-Twinkle!  Kom igen, inget att vänta med, du känner inspirasjonen- det er din veiveiser :)

Soffe
0

Det är ju en jättebra idé Eleri! Lycka Till! :-)

Eleri-Twinkle
0

Jajamensan, om jag får min vilja och önskan igenom så.

#2 Tack goaste*ler* Detta är ngt jag vill så hjärtans gärna*glädje*

Pluppis
0

Lycka till Eleri! Jag är precis tvärtom! Jag skulle kunna föda barn på löpande band! Det är det bästa som finns :) För mig är det Moder jord och hennes urkrafter som möter mig och jag älskar hennes utmaningar =)

Ärligt talat så är jag ledsen för att jag inte kommer få flera barn, jag skulle kunna uppleva den känslan flera gånger till… Det finns ingenting som kan möta känslan med att föda ett barn till världen *suckar saligt*

Men jag önskar dig lycka till och att du kan överföra det underbara att föda fram ett barn till de som är rädda för det mest naturliga i världen :)

Kram

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

Eleri-Twinkle
0

#3 Tack Soffe*Kram* =))

Jane-Lyzell
0

Lycka till vännen:-)

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Eleri-Twinkle
0

Åh Pluppis, jag kommer behöva din underbara inställning på den sajten. Jag välkomnar varmt in andra mödrar som fött och haft fina upplevelser. =) Vi kan hjälpa andra och inspirera*ler* Det är SÅ viktigt att vi får visa att vi finns=)

KRAM

Eleri-Twinkle
0

Tack käraste Jane, håll tummarna att mitt förslag om sajten går igenom*ler*

KRAM

hinzidi
0

#5, för nån herliga ord! Sådana tränger vi mer av, tänk en födande som kunna bli mött av slika ord, det ger en oppning för glädjan och kärleken i det hela, kunne släppa rädslan lite ! :) Andras goda historier har mycket att säga, i sär för förstegångsfödande, tänker jag :)

Cristine
0

En härlig ide Elleri..det finns många , många frågor och alla har inte någon att gå till. Därifrån växer rädslan. Jag önskar dej lycka till.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Pluppis
0

#8 Jag lovar Eleri -  Behöver du någon som talar om det underbara i att föda barn - hojta! Jag ställer så gärna upp!!! För mig är det den absoluta upplevelsen =) Man ska inte behöva vara rädd att föda fram sitt barn

#10 Tack! Dert ÄR en glädje och en enorm kärlek i att föda barn =) Fast jag vet att de finns de som inte ser det minsta positivt i det hela… Tyvärr..

Jag tror att det sitter så djupt rotat in i oss att det krävs många omfödelser att våga lita på sig själv och känna att man vågar lita på att kroppen gör det som den ska

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

EvaNy
0

2  Stort lycka till, Eleri!

Zoraye
0

Grattis till beslutet Eleri, you go girl!

Elisabeth-J
0

Lycka till med sajten! Om den ska vara här på iFokus så kanske du redan vet att man inte får göra reklam för sajten innan den är lanserad? Om den inte går igenom är du välkommen som Medarbetare på Gravid iFokus där du kan hjälpa med det om du vill.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Elelri, jag kom på en sak, istället för att starta en ny sajt så kan du ta över Gravid-sajten istället för jag tror att det behövs mer än bara förlossningsrädsla. Du kan ju fundera på det och höra av dig till mig :)

Elisabeth 

Eleri-Twinkle
0

Ops…bäst att jag inte säger mer nu då;-) *ler* Jag tackar för erbjudandet Elisabeth, men jag vill just inrikta mig på denna delen av det hela*ler*

Just det, om nu denna tråd är mot reglerna, hjälper du mig att ta bort den. Vill ju inte göra ngt "olagligt":-) Tänkte inlägget mer som personligt för att det jag är så glad över att kommit fram till att detta är ngt jag vill göra:-)

*Kram*

Elisabeth-J
0

#17 Jag redigerade bara i inlägg #9 ;)

Elisabeth 

Eleri-Twinkle
0

Tack vännen och tack alla ni som peppar mig*krama på* :-D

Mads
0

Vad roligt Eleri, en kanonbra initiativ !!!!

Stora kramen & lycka till Skrattande / Madeleine

Amor Vincit Omnia

Blackfeather
0

Ger dig en eloge för detta!!!

Lycka till!

Eleri-Twinkle
0

Tack snällaKyss

Ina123
0

Lycka till vännen *kramar om* Glad

[Hellas]
0

Lycka till vännen, det kommer bli superbra, jag håller tummarna och självklart kommer jag kika in lite då och dåGlad

Eleri-Twinkle
0

tack godingarKyss

#12 Jag lovar PluppisSkrattande

sofie28
0

lycka till

Eleri-Twinkle
0

tackSkrattande