Stark dröm...! Tolkning???
Inatt hade jag en glasklar dröm och så stark att jag blev förvånad att jag fortfarande vaknade upp hemma! Det var så att jag var ute och åkte häst och vagn på landsbygden, o så såg jag att det samlade ihop sig till åskväder, molnen drev fram och tillbaka, blåsvarta och så mäktiga på avstånd att det tog andan ur mig, solen sken och gjorde molnen magiska. Min vana trogen hade jag kameran med och fotade molnen med solbelysning.
Sen låg det ett bortslitet tak på vägen framför hästen så jag kunde inte åka med vagnen längre så jag hoppade av och tackade kusken och fortsatte på egen hand. Mötte en kvinna som var upprörd och skrek: "vad händer här egentligen?" Jag vände mig om och såg in mot stan… Tornet, som innehöll biblioteket där jag brukade sitta ramlade plötsligt samman och en sprutande "pelare" uppenbarade sig som slängde svart sörja och sten omkring sig… Naturligtvis hade jag kameran framme och minns att jag tänkte att det här är nog lokaltidningen intresserad av att få veta…
Kvinnan och jag stod och såg på medan stenarna föll, men ingen föll på oss fast bitarna stod som spön i backen runtom…
"kom vi springer till Askara!" Jag visste att Askara hade jag hört nånstans…. Vi sprang mot molnen som nu blivit ännu mera magiska och jag sa vänta, så jag stannade och fick upp kameran, men kände ingen rädsla i allt som hände och kände bara: "Allt har en mening, också även detta!"
Döm om min förvåning när jag vaknade i sängen och inte var på väg till Askara…!!! *asg*
Många Goa Kramar
Annisangel
Hehe, nu blir jag förvånad…. Googlade på Askara och fick fram olje och gas industri… Inte underligt att det sprutade ur marken som tusan!!!
*fniss*
DOM var nog intresserade!!
Många Goa Kramar
Annisangel
*puttar*
har aldrig haft en dröm som har förankring i verkligheten så här, så vill gärna höra vad ni tycker, tänker och så vidare…
Många Goa Kramar
Annisangel
Vilken spännande dröm!Jag bara skriver som jag känner, det känns som efter en tid av bekymmer eller oro lossnar det för dig och du kommer till större insikt om vad som häder i ditt liv.
Det är en stor utrensning och omtumlande tid och du står stark igenom det som händer och du är inte ensam din vägledare är med dig.
Så kändes det för mig när jag försökte tolka din dröm.
Kram Indiania 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Åhhh, tusen tack Indiania
Ja, det känns rätt! Jag känner att nu kan jag äntligen resa mig och vara den där starka tjejen som tyvärr hade gömt sig ett tag! 2009 kan inte bli mer än bra
Kram o tack!
Många Goa Kramar
Annisangel
Nu blir jag glad för att det kändes rätt för dig.Har du tänkt på att det är alltid lättare att tolka andras drömmar än sina egna?
Jag önskar dig ett härligt år 2009 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#5 Ja det är allt bra tur att vi har varandra som hjälper till! Egna drömmar kan vara svåra att tolka, jag måste ibland ha en annans syn på det hela, annars brukar jag grubbla mig blå!
Medan andra drömmar är totalt sammanhängande och sanningen slår mig i huvudet på morgonen med en gång, då är det minsann inga tvivel på budskapet!! Hmmm, ska nog starta en drömbok tror jag!
Å jag önskar DIG ett härligt 2009
Många Goa Kramar
Annisangel
Ja det var en häftigt dröm!
Själv drömde jag en gång på morgonkvisten att jag låg och snorklade utomlands i ett genomskinligt ljusblått vatten och såg en hel värld av underbart fina fiskar.
Solen sken igenom vattnet och jag kände värmen på min rygg. Jag ville inte gå upp ur vattnet för det var så härligt att vara där och snorkla.
Den här drömmen gjorde att jag missade jobbet den dagen, för jag vägrade vakna. hehe