Amorgos, Grekland
Ge dig själv bästa julklappen - anmäl dig till vår resa till Amorgos i juni! Modig? Sugen på ett kliv i din andliga utveckling?
Gemenskap i andlighet bland kristaller och turkosblått hav i det genuina, enkla Grekland.
Läs mer på Aktuella Arrangemang och
Skaru me??
Elinor
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Min dator brukar inte krångla så därför undrar jag om det är något som är fel i länken för det laddas inte upp något.
Jag kom in när jag skrev:

#2 Det är den rätta adressen, kanske var Trisha lite trött när hon skrev 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Det låter som en härlig resa! Önskar jag kunde följa med, men plånboken skriker redan 
Men jag önskar alla som följer med en underbar resa.

Flåt - vände lite på steken där! Kolla in resväskförrådet nu Bettan!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Samma här bettis!! Önskar att det fanns fonder eller liknande för oss sjukisar som skulle behöva men inte har möjlighet.
Önskar alla er som kan åka en fantastisk resa!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Nu kan ju inte jag följa med (eller jag kan i alla fall inte planera så långt fram just nu) och behöver då alltså inte uppta plats här i tråden, men bara måste säga att Grekland är ju helt fantastiskt och jag tänker att chansen att följa med längre fram kanske finnes. Lefkas är mitt lilla smultronställe 
Amor Vincit Omnia

#5 Redan klart! Har putsat resväskan så den behöver bara fyllas på med svala kläder och sandaler ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag bara älskar Grekland och Kreta! Det finns så mycket att uppleva där och så mycket gammal kunskap som vi borde gräva fram. En hel ö fylld av visdom! Greek love på er alla!
Jag bestämmer här och nu att jag SKA med till Grekland!!! Keep me posted will ya´ Trish?
Kram, J