Sänd till alla behövande
**Jag har även denna inne på healing.ifokus**
Jag vill att vi ägnar en liten stund under någon dag av julhelgen att sätta oss ner och skicka healing och ljus till alla behövade männsikor i vår värld.
Jag vet att det finns barn som är rädda nu när det är jul, det finns flera som våndas över julen pga olika tragedier eller sorger som drabbat dem just den helgen..Många familjer är splittrade och barnen får tyvärr sitta i kläm i dessa situationerna. Det är inte säkert att alla har möjlighet att både äta julmat,köpa julklappar och allt annat som för oss är självklart till julen..
Snälla ni .. Skicka er omtanke och ert ljus till alla behövande, både barn och vuxna.
Jag kommer att sätta upp en tid och dag genom denna tråd,, och jag hoppas att ni kan vara med och sända kärlek till alla behövande tillsammans med mig..
Om ni inte kan just den tiden, så finn en annan tid att sätta er ner..
Tips !! Även om ni är samlade som familj, så be alla de som närvarar att också vara med. Detta är en tanke och en kraft som alla kan vara delaktiga i.
Jag sänder till alla barn och de som behöver vår värme och kärlek
JULDAGEN Kl: 18.00
God jul och Gott Nytt År ..vill jag önska er alla !! Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Vilken go tanke du ger oss, skall verkligen skicka tankar till de drabbade….har ju själv väldigt dåliga minnen från julen…så för mig har inte julen varit något positivt….
Därför är jag så fanatisk på att pynta, kanske nästan till överdrift…men detta var ett sätt att göra julen rolig o vacker på något sätt….
Kram på dig/Eija
När jag skickar healing så sänder jag alltid ut till alla behövande. Det liksom pyser ur mig vid mina sändningar *L*
Jag ställer naturligtvis upp för en gemensam sändning

Jag är med er på Juldagen även om jag aldrig firar jul-- det blir kl 19:00 finsk tid…
Jättefin tanke, jag är med absolut och jag passar också på att sända en jugåva till Röda Korsets insamling för nödställda barn i Sverige…..nytta med nöje så att säga..
Kram Oona som inte firar Jul med trivs ändå.
Vad vacker tanke, visst kommer jag medverka och om jag inte kan just den tiden så sänder jag vid en annan tidpunkt.
Kram Hellas
Vacker tanke och klart är jag med även om jag inte kan just på juldagen den tiden.
Kram Madeleine
Amor Vincit Omnia

En så vacker tanke. Sänder varma tankar till alla..
Mycket vacker tanke marie. Jag kommer sända men jag jobbar vid den tiden så jag får sända när jag kommer hem istället på kvällen
Kramis Tina