Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1085 ggr
sofie28
0

SLUTA ATT GNÄLLA

jag bli faktiskt lite illa berörd när jag läser allt gnäll som är här i forumet. Någon ebjuder sig att göra något och  får väldigt många svar kan inte hålla en utlovad tid… Då börjas det gnälla i tråden.  Bättre att Pm och fråga än att klaga i tråden och höra varför. Annars är det ju så förstånde med att folk gör detta på sin FRITID och för att ÖVA.. Jag vet själv att många gånger då man lägger ut trådar att man vill öva får man väldigt många svar och trots att jag alltid gör mitt bästa för att hålla det jag lovat så kan det hända att någon blir bortglömd eller att jag inte hinner. Skulle bli ledsen om jag läste sånt här att jag varit oseriös när jag bara haft som tanke att vara vänlig.. skulle inte ni oxå bli det?  Det kanske personen som lovat att göra detta oxå blir. Jag skriver inte detta för att  vara elak eller hoppa på folk men en trevlig ton ska väl gälla åt alla. Vill åter poängtera att detta inlägg INTE är till någon enskild person utan ett allmänt inlägg då detta berör mig mycket.

kram på er alla

Indiania
0

Optimism är bra att ha och det är bra att du peppar oss!

Kram till digFlört

" Var nära naturen - var när dig själv "

stina63
0

Bra skrivet av dej.

Kram Tina

millam
0

Mycket bra att du meddelar till alla om sådant här inträffar. Självklart

skall man respektera varandra och i dylika fall kontakta personen

direkt. Bra rutet!

[Hellas]
0

Jättebra inlägg, jag håller med till 100%!
Är det så att någon vill göra lite övningar så tycker jag att om man då anmäler sig som "frivillig" så gör man det enbart för att hjälpa personen som ska träna!
Att göra det för egen vinnings skull leder inte till någonting bra.
Har man rätt inställning som "frivillig hjälpare" så blir man oftast riktligt belönad på ett sätt man minst anat.

Något att tänka på är att man ska vara tydlig med att man tränar/övar samt att man kanske bara tar de 5 första genuint intresserade som man vet hjälper först och främst den som övar.

Många kramar
Hellas

kajsa-kavat
0

Glad Jättebra skrivet Sofie28

Kram på dig !

Eija
0

Usch…nu tar jag åt mig lite…vet att jag oxå blev påverkad i ett inslag här, och undra vart svaret tog vägen som jag har väntat på….nu skäms jag så ini vassen….fick en tankeställare och ville verkligen inte låta gnällig…..

Skulle tro att det är samma inslag som vi menar….

Nu tog du dig verkligen in i mitt samvete Sofie28….och jag är inte den som inte kan erkänna mina brister o fel…även solen har ju fläckarFlört,  men skämt åt sido….en tankeställare gav du mig iallafall….man skall nog tänka sig för en extra gång innan man låter grodorna hoppa ut för lätt…..

Kram/Eija

Elisabeth-J
0

Jättebra att du skrev om det här för alla ska respektera varandra men man bör även ha i tanken att även pm skickas.

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[mia-38]
0

Hej!

Jag tar också åt mej lite här nu då jag gnällde i en tråd.
Men blev lovad och inget hände.

Inte min mening att vara otrevlig eller så i den tråden. Men sedan så tycker jag också att blir man lovad en sak så kan man väl försöka hålla det med.
Visst, det kan ju hända saker som gör att personen inte har tid eller så.
Helt förstårligt.

Men som sagt innan. Jag ville inte verka otrevlig eller dum.

sofie28
0

som jag även sagt så var inte detta riktat till någon speciell. Utan  vad  jag tycker kan vara en allmän påminelse som även jag själv behöver i bland. För tro mig jag skriver och säger grodor ganska ofta men har inga problem med att erkänna det. Jag tycke att detta är ett trevligt forum och vill att det så ska förbli.

Sen har jag tänkt lite ang hur jag själv skriver trådar när jag vill öva.  Ska bli tydligare med begränsnigar för som sagt listor blir lätt långa och jag känner ibland att jag kanske glömt någon.  Tar gärna emot förslag på hur man på kan "begränsa" övningstrådarna så att man hinner med det man lovat.

Kram och snart är det jul//sofie

Tara
0

Jag tror inte någon gnäller utan funderar vad som hänt när de inget svar får av vederbörande, om jag lovar något och inte kan hålla det så säger jag till eller  skriver  i tråden varför jag inte kan svara flera, det tycker jag tillhör vett och ettikett även på ett forum. Har själv pm:at  som vederbörande skrev i en tråd men inte fått något svar. Känns lite nonchalant tycker jag Tyst

EvaNy
0

Jag har också i ett inlägg undrat vad som hänt när inget svar kom. Det var inte alls illa menat och inte för att jaga på. Men jag ska i fortsättningen ändå tänka på det, Sofie28, fick mej en rejäl tankeställare att det kunde tas på annat sätt än jag menat. PM är bättre. Tack för att du ruskar om en o annan, bl a mej.  Skäms

Mysan59
0

Jättebra skrivet av dig, sofie28!

Har faktiskt också reagerat lite på det…