Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 687 ggr
tommytoe
0

Dröm eller inte?

Tidigt imorse hade jag en underlig upplevelse. Om det var en dröm eller jag upplevde det på riktigt halvvaken, vet jag inte.

I alla fall så såg jag en stor ljus cirkel på väggen bredvid sängen. Precis som om någon lyste med en stor ficklampa. Bredvid cirkeln fanns också en blomma, bladen syntes och kanske mitten också. Lika ljus som cirkeln. Det hördes också "poff" när det visade sig.

Minns inte hur länge jag såg det. Det var nog inte så länge, antingen somnade jag ifrån det eller så vaknade jag lite senare efter  att ha sett det i drömmen.

stina63
0

Du har säkert haft besök tommy från andra sidan. Häftigt de du har sätt i morse. Visst blir man fundersam om man har drömt de eller inte. Men ovasätt så är det säkert ett besök. kanske är det en klardröm eller vad dom kallar de?

kram

[Hellas]
0

Minns du färgen på blomman Tommy?

tommytoe
0

#1 Jag vet inte vad jag ska tro själv men besök låter spännande.

#2 Färgen på blomman var densamma som cirkelns färg dvs något mellanting mellan vitt o gult.

[Jeremina]
0

Jag brukar se något liknande och färgen brukar var rosa-lila något….men också oftast som jag ser andars siluetter i just vitt o gult…häftigt!