Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterifokussajten
Läst 655 ggr
necilia
0

PM-knappfel!!

Hej!

Undrar över ett fel som jag haft väldigt länge nu och som börjar gå mig på nerverna enormt. Är nämligen så att "sänd meddelande" knappen när jag skriver ett PM hamnar ÖVER alla andra knappar (tex kursiv text,understuken text, fet stil, etc. etc.) Så jag kan inte använda mig av dessa knappar! Jag har inte detta problem på nån annan sajt så det verkar vara relaterat till iFokus bara. Nån som har liknande problem, eller nån som vet hur jag kan fixa det? Är väldigt irriterande att inte kunna använda sig av dem knapparna Skrikandes!

Tacksam för hjälp Cool!

Kram Necilia

linhof
0

Jag har det så med…. men utgick ifrån att det skulle vara så….Men jag tror det bara är så när jag skall svara på pm?

[Hellas]
0

Gå in på Support och kika om det finns någon befintlig tråd annars är det bra att göra en felanmälan där.

ANNIA
0

Det är så för väldigt många. Att den hamna där var när dom försökte fixa så att dom som fortfarande kör med IE6 fick fram en skicka-knapp överhuvudtaget. Och den kommer nog fortsätta ligga där.

För dom håller på och provar en ny utformning på pm men dom vill vara säkra på att det funkar innan dom släpper den. Och då är det ingen större ide att hålla på och krångla med den som finns nu.

Om ni vet att ni vill använda dom knapparnai din text så gå in på den medlemmens sida som ni tänker skriva till för där ligger skicka-knappen där den ska.

[Jeremina]
0

Jag har blivit ute för samma och att när jag går tillbaka står det "error on page" !

ANNIA
0

Jeremina det där med "error on page" känner inte jag igen. Nåt du får ta upp inne på support.
Om du får det ofta och i vilket sammanhang du får det. Om du får något mer felmeddelande än just dom orden så bra om du kan kopiera felmeddelandet och lägga med det.

[Jeremina]
0

Det är när jag trycker på stäng knappen så då går jag bakåt i stället!

ANNIA
0

Ok då har du råkat få upp fönstret i full storlek istället för popupen. Så då är min gissning (obs gissning) att det har att göra med att sidan du var på när du klicka på meddelandelänken inte hade laddat riktigt klart än och då kanske att det kan ge felmeddelande när du backar, för då möjligt att just den adressen inte hade kommit fram som den skulle. Men som sagt inte stött på just det förut så det är verkligen en ren gissning.

ANNIA
0

Jeremina kom på en grej när jag satt och titta på efterlyst (får skylla på att jag sovit för lite eftersom det tog så lång tid Skäms.)

För att undvika att du får sån där error on page så kan du prova på två olika vis.

Ett när du klickar på meddelandelänken och får upp fullstort fönster (istället för pop-upen) backa dig ur på en gång utan att skriva nåt. Vänta ett par sekunder sen prova öppna popup igen.

Eller så kan du från början högerklicka på meddelandelänken och välj att öppna i ny flik (eget fönster). Då får du ett fullstort fönster från början. När du sen skickat iväg ditt meddelande så stänger du bara den fliken/fönstret..

[Jeremina]
0

Man tackar ANNIA…kram Jeremina!