Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 893 ggr
blondy89
0

Vad tkr ni om min idèe?

Är det ingen som har en iFokus sida som handlar om kläder? :O Tänkte på de.. har precis rensat min gaderob. Hade de inte varit roligt om jag hade skapat en sida där man kunde sälja kläder, de man inte vill ha från sin gaderob lr ngt? :) Eller vad tkr ni?

Eller visa dagens outfit eller vad som helst.. :)

Kram

Kerstina-61
0

Kanske inte hör hemma här riktigt…men jag tycker idén är bra för jag har massor av kläder. är klädtokig så vissa hänger tom prislappen kvar på :-(

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

blondy89
0

hahaha aa samma här :) Jo men alla har ju olika trådar dom pratar om? datorer, hem och familj, och hobby, fritid.. Så jag kan väl göra en om kläder eller?  :$ hihi :) Vad tkr du den ska heta isf? hmmm

[Hellas]
0

Det finns ju en site som handlar om Mode men jag tror att om det gäller försäljning så är det Blocket eller tradera än så länge men ställ frågan inne på Supporten, vem vet, det kanske finns en försäljningssite på G.

Trisha
0

suverän ide, både kul och "miljövänlig". Hör av dig om du hittar en lösning, har en massa fina kläder som är nästan oanvända för att dom kändes fel när dom kom hem….

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

blondy89
0

ja eller hur :D Tackar. hahahah ja du, det har jag med.. hihi. aaa jag hör av mig så fort de är fixat =) tackar.

Mads
0

Har också en hel del nytt som bara hänger i garderoben…provar aldrig i affären så jag får ju skylla mig själv :-)

Amor Vincit Omnia

blondy89
0

HAHAHA jasså, nej det blir ju så ibland ju. hihi men hur kan man strata den sajten då? :) Ng som kan hjälpa mig? hihi får ju bara en massa positiva kommentarer, blir så glad att jag kommer på ngt bra! :D hahaha

Mizzi
0

Ja tycker det är en toppenide, i dessa tider med dålig ekonomi så kan man ju byta/köpa/sälja med varandra i stället för att slänga och köpa nytt GladFlört

blondy89
0

Tackar!! :D EXAKT! Dt var just de jag tänkte på också.. hihihi men hur gör man för att skapa en sån sajt då?

Mizzi
0

Man får nog prata med dom som har hand om hela I fokus, kanske man vet inne på support i fokus ???

blondy89
0

ja ja har varit där inne, och skrivit ett inlägg? eller hur ska jag göra?

[starson]
0

Då kan ni ju gå ihop en 4-5 pers och köpa en tröja av mig och ha den ihop, är en bra bit över 2 meter och långt över 100 kg. Kanske ha som tält på någon semester eller ngt?

blondy89
0

eeeh vaa? hahaha :S jätte roligt.

blondy89
0

SUPPORTEN svarar inte ens på mitt inlägg!!!! :@ Hur länge ska man behöva vänta, får spel. hehe

[Hellas]
0

Fast du har ju fått svar och tips, antingen så hör du först efter med siterna Mode eller/och Glamour för att höra om de kanske vill starta någon typ av försäljning eller så gör du som det beskrivs i den här trånde, kollar om du kan få starta en egen forumsite *spännande*

Starta ett gratis forum

Lycka till *Ler stort*

blondy89
0

Ja jag lämnade in min intresseamälan nu :) hihi

Tack!

ANNIA
0

Snälla blondy89 du har förutom den här tråden här på ÖN skrivit i tre trådar inne på support. Jag har svarat dig i alla tre. Ena tråden du har skrivit i där inne har du all information du behöver veta för att ev Starta en sajt.

Inne på support är det inte säkert att det är just killarna bakom iFokus som svarar utan dom som ev har ett svar kan svara.

Elisabeth-J
0

Du får ha tålamod blondy, ibland tar det ett tag innan man får svar. iFokus är ett ställe där vi finns på vår fritid och många av oss har familjer, arbeteb och annat man gör på sin fritid så man kan inte kräva att få svar direkt.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mysan59
0

blondy89: Vilken bra ide! Hoppas det blir en egen sajt om detta… Glad

blondy89
0

OJ, förlåt :$ hahaha.. Jag var bara så uppspelt. hihihi förlåt så jätte mycket. Skäms 

Det är bara för att jag inte har ngt jobb, så känns det som en evighet.. OH! Är det ingen som vet ngt jobb? Orkar verkligen inte gå hemma, mår jätte dåligt!! Söker som en idiot, men antingen måste man ha utbildning eller B-körkort och erfarenhet.

Och jag vet inte ens vad jag vill jobba med i framtiden, men just nu känner jag att jag tar vilket jobb som helst!! Mår så fruktansvärt dåligt och det är samma med mamma, hon har heller inget jobb.. får heller inget.

Vad ska man göra? :/

Tack Mysan59 :)

Mysan59
0

#20 Jobbig situation och inte blir det bättre av den här ekonomiska krisen när många "passar på" att göra sig av med en massa personal!

Hoppas verkligen det löser sig på jobbfronten!

blondy89
0

Ja det är verkligen jobbigt :( Helt sjukt ju.

Tack så mkt. :)

ANNIA
0

blondy89 när du ser det här (och ni andra som ev ville sälja kläder) gå in på mode ifokus och kolla för dom har en köp & sälj kategori.

Fast det verkar inte vara så särskilt stort intresse av just köp och sälj där inne men det finns i alla fall möjligheten.

blondy89
0

ahaaa ojdå, jo den fanns på mode iFokus.. köp och sälj!

Så lägg in allt ni har där då isf :D