Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 840 ggr
Malvu
0

LIVRÄDD

Hej..nånting helt sjukt hände mej för en timme sen ungefär, inte mej utan hela familjen faktiskt. Det har hänt SKITKONSTIGA saker ett tag men idag var det riktigt otäckt!!! Min dotter nattades och lade sig i sin säng hon är 9 år gammal..pappa sitter utaför dörren ca 3 meter från hennes säng HELA tiden, flickan somnar och efter 45 minuter ska hennes storasyster lägga sig 11år är hon, så kommer hon uppspringandes Mamma! Malva har hål i öronen!… eh vaa??? hade inte hål innan alltså.. jag går ner och tittar  mycket riktigt ett hål i vardera örat och örhängena som sitter i öronen tillhör storasyster.. kammade och flätade hennes hår innan läggning så jag vet att hon hade då tamejtusan inga hål i öronen när hon lade sig, och öronen inte det minsta röda eller nånting som dom brukar bli efter håltagning.. Hon frågade till och med mej efter som jag blev både arg och rädd… :men Mamma har inte Pappa sett vem som gått in i mitt rum då efterom han setat utanför?…

Min undran är…Kan spöken verkligen göra ingrepp i kroppen???

Trisha
0

Ähum… sitter lite förstummad inför ditt inlägg här. Vet att min son och hans kompisar höll på att ta hål i öronen på sig själva och det var ett herrans liv på dem. Så det verkar ju helt otroligt att en nioåring helt ljudlöst skulle ha gjort detta själv.

Men jag ska ärligt säga, att något dylikt från andevärldens sida…. det finner jag också helt otroligt. Den här får vi nog grunna på…. Men har du frågat 9-åringen? Vad säger hon?

För varför i hela fridens dagarn skulle ett "spöke" som du kallar dem, göra något sånt här? Hmmm.

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

[Jeremina]
0

Verkligen otroligt….vad ska man säga? Någon som varit med om något likande tro? Jag tror att mycket kan hända förstås. Hoppas du får ett bra svar…av någon…bättre än mitt.

Frågan är om hålen är kvar i morgon?

Malvu
0

OM jag har frågat.. ja hon var helt yrvaken när jag kom ner, och säger att hon inte tagit hål,

någon måste ha gjort det när jag sov..

hm..okej men vart hittade du dom där fina örhängena då?..

jag vet inte för jag har inte tagit hål..

nähä, men du vet jag behöver veta VAD du tagit hål med och jag blir inte arg på dej för att det är ju redan gjort och hålen finns där redan.. men jag måste veta om du tagit hål med en nål eller med örhängena direkt, så att jag vet vilken sorts medel jag ska använda att tvätta med så det inte blir sår och infektion.. du vet som vi gjorde med syrran =)

jaa men jag vet inte med vilket eftersom jag inte var vaken..men har inte Pappa sett vem som gått in i mitt rum då om han setat utanför hela tiden?

Typ så sade vi..

[Puppan]
0

Men hur är detta möjligt??? Jag hoppas verkligen att du får ett bra svar på detta.

[Jeremina]
0

Jag skulle gärna vilja höra vad Elisabeth säger om det här?

allhealing
0

Ser nytagna hål i öronen ut på något speciellt vis innan huden läkt?

I så fall, ser huden där hålen tagits läkta ut eller är de nytagna?

Jag tror på det du säger. Att de inte fanns där tidigare ikväll. Men just nu är enda tillfället att se om de är nytagna eller läkta, om det nu är så det blir när man tar hål i öronen.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Choklad
0

Tar man hål i öronen på någon när dom sover så vaknar dom garanterat..jag anar ett samarbete mellan systrarna…hehe…barn kan va väldigt övertygande och smarta ibland….tror inte det är nåt "spöke"….denna gången..

U R us

[Jeremina]
0

#6 När jag var 9 år och tog hål i öronen för 40 år sedan blödde det mycket och det skulle tvättas med sprit. Man fick ringar isatta som man skulle snurra på. 3 v tog det innan det var läkt. Men nu tar dem hål med någon apparat där örhängen sätts i med en gång och det behövs tydligen inte tvättas. Rätta mig om jag har fel.

Men om hon skulle ha gjort det med en nål skulle hon blöda, och hålen blir nog sneda.

[GunillaF]
0

Örsnibbarna brukar bli lite röda och irriterade när hålen är nygjorda och det brukar blöda en aning. Min erfarenhet iallafall.

Choklad
0

Man kan inte se skillnad på nytagna och "gamla"hål i öronen…

U R us

kittyhawk
0

45 minuter gamla hål är säkerligen både röda,småblödande och irriterade.Låter som en enormt märklig historia iallafall.Vad skulle ett spöke ha för motiv till att göra hål i örsnibbarna på ett barn?

Jag gjorde hål i öronen när jag var 6 och som jag minns det så skrek jag inte.

[Puppan]
0

Jag har många hål i örona, aldrig har nåt av dom blödigt när de har gjorts. Men däremot så har örsnibbarna blivit röda om jag säger så. Och som #7 skrev så vaknar man garanterat om man sover när hålen görs.

[GunillaF]
0

Jag är väldigt nyfiken på om hålen är kvar nu på morgonen?!

bettis69
0

Märkligt! Är örsnibbarna röda på nåt sätt? Hon har aldrig haft hål i öronen innan detta hände?

[Lady-Oona]
0

Materialisering är inte så ovanligt faktiskt…inte heller att starka önskningar kan bli sanna…..

Om nu det skett ett glamoröst mirakel…och…!!!?? det är väl bara att konstatera att det man kan läsa sig till, förundras över att andra får vara med om faktiskt händer, förvånad??

Skulle det nu finnas en "naturlig" förklaring ok, fine….men varför inte njuta av att allt inte går att förklara och framför allt förneka det inte, att just även glamorösa mirakel sker..

Ha det gott därute,…Lady O

Hoppfull
0

Någon som hört något mer om detta?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Frejzan
0

Hur ser örsnibbarna ut nu? Man kan se skillnad på ett nytt hål och ett gammalt läkt. Ett nytt brukar såsa lite och ringen/örhänget kan fastna i sörjan. Och själva hålet är lite rött. Ett läkt hål är hud rakt igenom.

Intressant företeelse. Undrar hur det gått till.