Då var jag här igen
Inte för att jag räknar med att någon har märkt att jag varit borta eftersom jag inte gör särskilt stort intryck här. Jag har inte skrivit så mycket eller ofta någon gång ens när jag hängde här. Det lilla jag skrivit har inte fått så stor respons heller.
Jag har i alla fall haft en tid då jag känt att jag behövt ta det lite lugnt från allt med övernaturligt att göra. Det har blivit lite för mycket för min lilla skalle helt enkelt. Lite mycket att fundera på och försöka komma tillrätta med. JAg vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på.
Upplever jag någon form av kontakter, eller är jag bara lite vimsig och knasig. Vill jag verkligen veta?
I höst har jag känt mig helt dränerad på energi, men så sakteliga börjar jag ladda igen. Efter att ha tagit paus ifrån allt som inte tillhör vardagsbestyren är jag nu tillbaka igen.
Kommer läsa mycket och försöka uppbåda mod att fråga en del när det kommer saker jag undrar över.
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Känner bara så där spontant att jag bara vill önska dig väkommen tillbaka och till en ny och stor aptit till allt vad du själv vill 
/kram Bappi

Välkommen tillbaka! Ja du, hösten tycks ha varit en test för många. Läs, fråga, skriv vad du tycker! Alltid så härligt få ta del av fleras tankar och undringar.
Hoppas du kan tanka på lite här och var i olika trådar!
Elinor//medarb ÖN
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Tack, tack! Era välkommen tillbaka värmer!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Hej Mavios och vad skönt att du kanske nu har fått ladda batterierna en aning.
Man behöver ibland få träda tillbaka och bara vara i sig själv och det gäller ju även att man måste semestra från det andliga!
Kram Hellas :)