Ny här!
Hej på er!
För ett par veckor sedan var jag för första gången på healing. Jag upplevde för mig märkliga saker, så som att huden i ansiktet kändes "elektriskt" när hon höll handen ovanför halschakrat, det liksom pirrade. Vad var det som hände? Kvinnan som healade mig sa att jag är medial och rekomdenderade mig att gå med i en meditationsgrupp. Hon frågade också om jag sett mig själv som en ljusvarelse, hon sa att jag var just en sådan. Vad betyder det? Det kändes helt fantastiskt när jag gick därifrån, jag kände glädje och energi.
Allt detta är helt nytt för mig, kanske finns det någon som kan svara på mina frågor?
Vänliga hälsningar

Enligt många sätt att se så står halschakrat för att kommunicera sitt äkta jag och också kommunikationen med andra dimensioner - att "höra" andevärlden. Kanske inte så konstigt att sköldkörtelproblem är så vanliga, vi får hela tiden träna på att hålla den här kontakten.
En ljusvarelse är kanske just det - en människa som inser att hon har en själ och söker kontakt med den, vilket du ju gjort nu!
Välkommen hit och hoppas du ska trivas!
Varma hälsningar från Elinor//medarbetare på ÖN
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Välkommen till ÖN,
jag tror som Trisha, det finns mycket att läsa bland gamla inlägg till vänster, det är bara att hugga in.
kram cilla.
Välkommen hit 
Kram Madde
Amor Vincit Omnia
Åh, tack för era svar!
Någonstans inom mig har det länge känts som om något saknas, jag har inte kunnat sätta fingret på det. Har inte känt mig hel. Kanske är jag på väg i rätt riktning nu.
Ska genast sätta mig och läsa gamla inlägg!
Kram Josefine
Välkommen du också till ÖN.
Välkommen!
tack snälla!! Kram
Välkommen! 
Välkommen hit till ÖN, hoppas du kommer trivas !
Mvh Uffe
Tack! så vänliga ni är!
Jag måste bara berätta, som ni vet så är allt det här nytt för mig. Jag köpte en meditationscd (chakrameditation) för några dagar sedan. Jag kände hur jag efter några minuter började vibrera i hela kroppen. När cd:n nästan var slut, kände jag hur lång jag blev, I mitt huvud tittade jag ner på mina ben och det kändes som om min överkropp var tre meter lång, nästan som om jag såg mig själv ovanifrån..
vad var det som hände igentligen?
Hoppas ni har en fin dag!
Kram
Puff