Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1776 ggr
bettis69
0

Jordskalv

Var det fler än jag som hade ont i huvudet igår? (jag brukar inte ha ofta ont i huvudet) Några av mina vänner hade det också. Jag har hört att vissa kan få ont i huvudet före ett jordskalv.

Jag vet inte om det är långsökt, men kanske har det ett samband.

Dinengel
0

jag fick märklig värk innat i vänster halvan av huvudet och öga.kl 1,00 var jag uppe .jag vet inte om det har nått samband med jordbävning.

Ljus till alla

Kram dinengel

EvaNy
0

Jag hade inte ont i huvudet igår, men jag kände av jordskalvet i morse. Bor i Skåne, nära Blekingegränsen och jag trodde det hände nåt med vår vedpanna. Det var riktigt otäckt. Hela sängen skakade och man tyckte det höll på hur länge som helst, fast det säkert inte varade mer än några sekunder. Hu vad otäckt!

Ringde min son som bor tre mil härifrån och han hade suttit vid datorn när det hände och hela huset han bor i hade skakat.

Det är inte utan att man känner sej lite skakig själv idag….  Förvånad

tarotlasse
0

Ja varför skulle det inte vara så.

Andra djurarter kan ju känna av jord skalv och naturkatastrofer innan det händer.

Och ta skydd innan det inträffar.

tex Tsunamin så hade ju många av dom vilda djuren flytt fältet och upp i bergen innan vågen kom.

En person jag känner som var där sa att det var så märkligt för han sa att redan innan vågen kom så tystnade alla fåglar och försvann.

Så dom vilda djuren verkade veta redan innan vad som skulle ske.

Jag själv hade ingen huvudvärk i går men däremot så har jag en rejäl huvudvärk i dag.

Låg i min säng i morse och kände hur hela sängen skakade och hur några saker ramlade ner från en hylla i sovrummet.

Jag brukar inte bli rädd men i morse blev jag faktiskt det.

Lasse

powderpuff
0

Har inte kännt något men det är nog ingen omöjlighet. Alla är vi olika känsliga för sådant., själv brukar jag få huvudvärk innan åska.

Men jag kände i alla fall skalvet, trodde också det var vedpannan som gick på högvarm så den kokade för då brukar den låta som skalvet gjorde men då håller den på längre, såg också tavlorna rörde sig på väggarna och glas som slog emot varandra så då började jag misstänka ett skalv. Bor i Kristianstads trakten.

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Elisabeth-J
0

Jag hade huvudvärk igår kväll och hade svårt att sova trots att jag var jättetrött, vet inte vad det berodde på.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

jahida
0

Min jordnära sambo hade huvudvärk igår kväll. Han brukar aldrig ha det.

Bor i södern, men har sovit som en stock. Vi har inte märkt någonting.

Frejzan
0

Jag har heller ingenting märkt. Måste vara söderut i Sverige då som det var jordskalv?

Ayena
0

Jag vaknade inte i morse av skalvet, men vaknade en timme efteråt 7.20 med en huvudvärk. Brukar aldrig ha ont i huvudet. Det har dock släppt nu. Vi får väl se om det blir några efterskalv.

Har varit med om en jordbävning i Grekland då det riktigt gungade och marken mullrade mycket otäckt.

Konstigt att jag inte vaknade……..

Jane-Lyzell
0

aha - kanske därför jag var helt energilös i går kväll - helt slut!Sa till min man  att jag kände mig konstig och helt energilös!(kan ju vara mycket annat med förståss- men ett konstigt sammanträffande)

Drömde mycket konstiga drömmar med!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

bettis69
0

# Ja, helt otroligt att djur är så känsliga. man borde lyssna lite mer på dom ibland.

Det måste ha varit läskigt att vara med om det! Tidigare i år på sent Em där jag bor, så hörde jag två dova mörka smällar så det kändes i marken. Jag undrar vad det var, för det stod inget i tidningen om någon olycka eller så.