Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 748 ggr
Elisabeth-J
0

En bok som påverkar

Jag har nu sen i fredags kväll börjat läsa boken Själens resa av Michael Newton. Den är jättebra och det stämmer så mycket med det jag själv fick uppleva när jag var i andevärlden och sen vände. Men det som är märkligt är att jag kan läsa några sidor, blir trött, somnar och har starka drömmar. Igår sov jag 3 gånger på dagenn och somnade tidigt på kvällen, vaknade ett par gånger inatt och jag hade även en UKU igår kväll.

Har ni andra som ar läst eller läser boken upplevt något liknande?

Nu törs jag inte läsa mer idag för jag har inte tid att sova den här söndagen ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[GunillaF]
0

Jag läser, som jag skrev i en annan tråd, också den här boken. Jag somnar också efter en stunds läsning men det beror nog på att jag inte går till sängs och läser förrän vid 01 tiden på natten. :-)

Jag tar sällan i en bok dagtid för det finns så mycket annat som ska fixas då.

Jag vill varmt rekomendera boken. Det ger mycket. Det är precis så som det beskrivs i den, jag vill att det ska vara när vi går över.

Elisabeth-J
0

#1 Jag brukar kunna läsa många sidor i en bok och är den väldigt bra kan jag sätta mig och läsa många sidor även på dagarna, jag behöver göra något annat också mitt i alla bestyr ;) Men den här boken kan jag läsa 2-3 sidor, sen somnar jag, men sover inte djupt, det är som vaken-sömn med en massa upplevelser som i drömmar.

Elisabeth 

hinzidi
0

#0: Ja, den er veldig spennende. Jeg leste den flere ganger, måtte lese enkelte sekvenser om igjen og om igjen, fordi det var så fantastisk.

Og du? Det er uerhørt fantastisk och fascinerande att høra du har varit der på Andra Sidan…och känner igen dig i bokens beskrivelser! Nu vet jag inte i hvilka formån (heter det det? på norsk: av hvilken "anledning") du var der, - men så fantastisk å sitte inne med slike minner!!!!! :)

allhealing
0

Det är väldigt vanligt att man somnar när det kommer ny information till kroppen. Den behöver balansera upp sig och då är det lättast att göra denna balansering när kroppen vilar.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Liten71
0

Jag läser också boken och gillar den skarp. Har dock inte upplevt något märkligt efteråt.. Sov iof dåligt i natt, men det var nog fullmånens fel :)

Elisabeth-J
0

#4 Jag har idag fått veta varför jag påverkas så starkt av boken, det är en sån glädje i det Flört Känns som julafton Glad

Elisabeth 

Mads
0

# 6 Vad spännande, vill du berätta ? Man blir ju lite nyfiken Glad.

Kram

Amor Vincit Omnia

Elisabeth-J
0

#7 Jag ska berätta mer om det lite senare :)

Elisabeth 

musqot
0

Så kul att det är andra också som älskar boken. Som jag skrev i en annan tråd så läste jag den första gången för ca 15 år sen, och även uppföljaren senare. Är nog inne på tredje genomläsningen nu.

Jag har alltid känt att alla mina frågor och funderingar får sina förklaringar där.

Kan bara rekommendera den!

Eija
0

Skrattande…Elisabeth, jag brukar alltid somna om jag läser en bok…därför läser jag bara när jag lägger mig i sängen…..

Fast då drömmer jag inte något speciellt för att jag har läst en bok heller…men detta du läser verkar ju vara väldigt speciellt, skall verkligen vara kul att höra lite mer om detta som du skriver om, och tänker berätta mer om…..

reba
0

Hej

Har sökt efter boken på nätet, men den ges ut först 2009 04

och den heter Själarnas resa av Michael Newton, är det fel bok jag söker?Skrattande

Elisabeth-J
0

#11 Den ges ut at ICA-förlaget så du kanske kan söka den där istället? Det är rätt bok och författare som du har skrivit här.

Elisabeth 

Elisabeth-J
0

Du har rätt i det, jag har nu tittat runt och den kommer inte ut i handlen förrän i april-09.

Elisabeth 

[Hellas]
0

Har du ISBN nummret på boken?

reba
0

ISBN 10: 9153430514

[Hellas]
0

Tack så mycket Reba :)!

reba
0

Ica förlaget

ISBN: 9789153430513

Ayena
0

Har beställt den nu på adlibris, beställt en bevakning alltså.