Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 560 ggr
Choklad
0

Tack!

Denna själen som sitter här och skriver har vaknat! Jag har ömsom skrattat, ömsom gråtit- av lycka! Jag förstår nu alla drömmar, alla Tecken som kommit till mig. Som om jag har befunnit mig i ett mörkt rum, men nu plötsligt så tände någon lampan, så att jag kan se och förstå!

Och tänk bara, vilket enormt tålamod en skyddsängel/Guide har! Som min har fått kämpa med mig…

Så därför vill jag tacka min guide i livet …och er här på sajten som hjälpte mig att känna så mycket lycka, att allt detta kunde ske. Oändligt  mycket Tack!

Jag inser att jag "bara" kommit en bit på vägen, men för mig är det ett stort steg…..

U R us

Elisabeth-J
0

Ibland tar det ett tag innan alla pusselbitar faller på plats och tålamodet prövas enormt emellanåt. Vad härligt att du har fått insikt och tagit ett stort kliv framåt Glad

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mads
0

Härligt att höra. Stor kram till dig / Madde

Amor Vincit Omnia

Choklad
0

Tack! Skrattande Jag undrar vad som kommer att hända nu? hihi

U R us

Elisabeth-J
0

#3 Var bara i det energiflöde du är i nu så kommer det nog fram en hel del överraskningar ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Choklad
0

kunde inte hålla kvar lyckan, min deppighet tog överhandenRynkar på näsan. Hur håller man ute oron? Jag tänkte "ljus" så gick det bort en stund, men senare så orkade jag inte kämpa emot oron…usch, jobbigt som 17 att ramla ner i "tyck synd om mej" …

U R us

Eleri-Twinkle
0

Det finns två sidor av en tanke. Försök att alltid sträva efter den sidan som ger dig sinnesro och mer harmoni*Kram*

Choklad
0

ok det ska jag! tack så mycke!Skrattandekram!

U R us

Eleri-Twinkle
0

Det var så lite såGlad o tänk aldrig "tänk om" tankar om de inte får dig att le.

Kram