Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 2166 ggr
luxplyr
0

hemsökta hus

Det är hemsökta hus i dag på tv4+ klockan 13:40

bettis69
0

åh tack för tipset. Jag brukar jämt glömma!

niare
0

hemsökta hus går även kl 23.55 på söngar då är det ett dubbelavsnitt, älskar detta program efter detta kommer nog osliga andar så en natt fullspäkad med spöken sker varje söndagsnatt :)

Mads
0

Jag såg programmet inatt för jag kunde inte sova. Tyckte det var sådär, de skrek och hoppade till som tokar för minsta lilla & fick det att låta som värsta skräckupplevelsen. Fast det är kanske så att jag är så van vid att det låter, skramlar och trillar ner saker att jag själv inte reagerar längre Flört

Amor Vincit Omnia

niare
0

haha ja de överdriver lite i sitt handlande och varje sak är övernarturlig, men gillade knackninarna i gravrummet, när han bad fader vår, de var lite spännande :)

millam
0

Hemsökta hus..undrar vad det egentligen är för syfte med programmet? Skrämma folk? Om de nu är ute och vill ha

kontakt med dessa själar, varför räddar de inte dem de kan

och skickar till ljuset? Det anser jag borde vara meningen

med det om möjlighet finns, inte enbart visa röriga bilder

och fråga vad var det?Såg ni?Hörde ni? Jas sågar det mesta

av programmet./millam

[Jeremina]
0

#3 Hemsökta hus är bra ibland men dem hoppar högt för det minsta lilla. Och jag har aldrig förstått varför dem ska ha mörkt och mörkerkamera? Gör ni det? Förvånad

bettis69
0

mörkerkameran är bra, för att man lättare kan se flygande Orber då. Vad mer den är bra för vet jag inte riktigt.

[Jeremina]
0

Det känns som om dem tror att andarna inte ser dem..eller..men du orberna har jag sett och det är häftigt!

niare
0

dethär med Orber kan ju vara damm med, jag har besökt mkt slott och sånna saker och filmat och damm som såg ut som Orber fanns det gott om :P så man får ju tänka en extra  gång om der verkligen var en orb eller damm :P

[Puppan]
0

Själv så gillar jag INTE detta program. Jag har sett flera avsnitt av det. I ett av programmen så var dom så elaka mot andarna. Ena killen sa, kom fram din sjuka jävel, jag är inte rädd för dig din jävel osv. Ja och vad slutar det med, jo att killen som sa det började grina eftersom anden gjorde sig till känna.

Nä dom åker till ett ställe, söker bevis för att det finns nåt andligt där, blir skitskraja, får beviset och åker därifrån. Dom är elaka och gör ingen som helst nytta där tycker jag.

Tacka vet jag det okända och osaliga andar!

millam
0

Har redan skrivit som nr5 men måste hålla med Puppan: de är

elaka och ute i fel syfte. De borde, om de nu gör den här typen

av program, konsentrera sig mindre på att göra publiken rädd ocd

mera på att rädda de andar som räddas kan.

Får inga bra vibbar alls av detta meningslösa program.

millam

Lantismamman
0

Jag gillar inte heller detta program. Mitt intryck av programmet är att allt är fejk!! Tycker allt är fruktansvärt överdrivet!! Spec. störande tycker jag den där blonda tjejen är som skriker till för lilla minsta (ooooj det kliade i mitt öra shiiit) Hallå liksom…Gillar inte heller det manliga mediumet, den där gubben med grått slickat hår och ring i örat. Får en känsla av att hann är fejk och bara är en sån som är ute efter pengar. Tacka vet jag det okända på Tv4+;-)

niare
0

fast jag gillar det mediumet har träffat han i verkliga livet och han var verkligen duktig. däremot gillar jag inte han i det okända jörgen, han är en redig bluff och elak har även träffat denne man och har tyvärr inget gott pch säga om han, däremot är terry bra, men vi alla har ju oloka uppfattningar

jag har sett alla avsnitt av hemsökte hus men kan inte minnas mig höra dom svära jättemkt om dom själva inte blir rädda vilket jag tror de flesta skulle bli mitt i mörkt rum. men vad det gäller tv vet man aldrig vad som är sant för vi ser inte vad som pågår bakom kameran både i de svenska å engelska programmen,

[Puppan]
0

Jo men jag såg när ena killen svor som sjutton till anden han ville skulle komma fram. Det gick för ett tag sedan mitt på natten, flera avsnitt efter varandra. Så det gjorde han. Å sen när anden stängde dörren höll killen på att skita på sig å sen började han grina. Men varför hålla på med sådant och på det sättet dom gör om dom ändå är rädda för det?? Och som sagt dom gör ingen som helst nytta heller.

luxplyr
0

De har mörkt baraför att vi ska kunna se orberna som flygeromkring där.

luxplyr
0

jag tror att Orber är andar i alla fall för jag tycker att det  känns som det.Flört

luxplyr
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här har jag fångat lite Orber med kameran.

där är jag utan för min kompis hus som jag har fotat.

niare
0

vart såg du orberna?

[Puppan]
0

Jag kan inte se några Orber på bilden.

Mads
0

Kan inte heller se några Orber, däremot ett ansikte

Amor Vincit Omnia

luxplyr
0

orberna är vid det höga gräset, och jag kan med se ett ansikte på bilden.

Jag bara fotade lite så såg jag dem på bilden.

niare
0

det är nog reflexen från bilrutan som gör mkt både med ansikte och "orb"

[Puppan]
0

Mm jag tror som #22

Sen så var det andarnas makt jag menade istället för osaliga andar som jag skrev att jag gillade att titta på..