Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 833 ggr
sofie28
0

klarhet

är ett Ot inlägg men ändå inte.. Jag har hafts å mycket frågor och funderingar kring livet menningen med det , min egen livsvilja ja allt.. vägen har vart lång och krokig och många gånger har jag önskat att den skulle ta slut.. Men helt plötsligt sakta men säkert börjar saker att falla på plats det börjar att få en menning för mig. Jag vet att jag inte knäpp trots allt jag ser och hör som inte alla andra gör. Saker i mit liv reder upp sig och jag börjar att förstå min egen  plats i livet. Känns på nått vis så underbart och jag vill bara dela med mig av det…

Den här sajten har hjälpt mig mycket att komma till rätta med stora frågor i mitt liv. En stor kram till er alla här

Med mycket kärlek och kramar från Sofie

Jane-Lyzell
0

Vad skönt - vad glad jag blir för dig- och för att det är liksom de som gör att jag skriver här inne bland annat - att hjälpa!

Stor kram tillbaka!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

MedlemNizze
0

Trevligt att läsa Sofie, att äntligen börjar sakerna falla på plats.

Det får bli en GruppKram till Dig från Alla oss här på ÖN

Jag tar täten  KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Ps. Och skulle någon av de påplatsfallande sakerna någongång lossna så lovar jag Dig att DU hittar nya saker att fylla de tomma platserna med. Det är det som är livet och det är det som lär oss att ta emot mot- och medgångar som ger oss erfarenheter genom vår vandring här.

"Nizzen"

MedlemNizze
0

Jaså Jane! #1 Du hann före Glad DÅ hänger jag på och Du tar täten

Kram

EvaNy
0

Sofie28, jag känner sån glädje när jag läser ditt inlägg! Stor kram från  mej Glad

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Va härligt att höra sofie, att du har kommit till den punkt att du känner att du har hittat din plats……Och jag säger oxå att va bra det är att det finns en sådan här plats att kunna se och läsa att vi är fler som är lika i detta med övernaturliga saker……

kramar om dig och ha det bra i fortsättningen

Eija

[starson]
0

Kram!!!!Glad