Superkul tillfällighet!
Jag o Happy har just kommit in från vår långpromenad. Jag kände mig så sugen på snö, då jag läst i Dagens-tråden om alla som har så härlig snö.
Sagt och gjort. Jag sa till Happy att nu ska jag stämma väder! Hon fann en ljuvlig sten, så fin i formen av ett hjärta o platt yta. Ställde mig på den, blundade och visualiserade hur snöflingorna dalade ner i mängd. Rös i hela kroppen och det kändes underbart.
Nu vräker snön ner och jag jublar!! Tog väl en halvtimme trekvart, sen levererade universum!
En ren tillfällighet förstås… men lite kul sådan.
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Hahaha Trisha! Då såg du till att det började snöa här också, jag vill inte ha mer snö nu! Fortsätt stämma väder, du är ju jätteuktig! 
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Härligt trisha Så har jag också gjort inte så längesen. Men då öste regnet ner och det blåset också. Då ställde jag mig vid fönstret och sa högt
Hörre ni där uppe. Snart ska jag cykla iväg till zooaffären och köpa kattmat till pågarna. Sen i kväll så ska jag cykla iväg till meditionen. Men då har det slutat att regna och blåsa eller hur?
Vet du Trisha När jag skulle iväg så slutade det regna och blåsa. Även senare på kvällen också. Det kändes skönt att slippa regnkläderna just då.
Jag sa högt Tack ska ni ha hjälpen.
Kramis tina

ha ha ha ha här får jag nog plocka massa fina stenar.. för de bara regnar i mariestad… hade lite vitt på marken för ett tag sedan.. men grönt nu…
De låter helt underbart trisha… kan riktigt se snön falla hos dig.. snart kan ni ut o göra snö änglar med :D

Visst är det underbart!!! Och snöänglar blir det så fort marken är täckt. Ett år gjorde Happy o jag hela gräsmattan full av änglar och lilla Tindra glömmer det aldrig. Så fort det blir snö så vill hon vi ska göra änglar… Hon kommer hem om en timme ungefär, vi får se om snön lagt sig till dess. Det var ju vått här, så marken smälter än så länge flingorna….
Va häftigt Tina - vilka superhäxor vi är! Yipppeee!
Jag tror du får gå ut igen och stämma lite mera snö.
Det har ju slutat snöa nu. Nu ska jag försöka komma ut ur garaget med bilen så jag kan hämta skruttan.
Kram

Well, well…. skulle kanske inte ha skrävlat… nu regnar det istället. Kortvarig häxkraft. Hm.
Jag tycker i alla fall att det var lite kul. Så stora snöflingor efter en halvtimma och så höll det på i en timma minst och nu är det slut. Prova igen!

Will do!

Gud vad härligt det låter! Ni fick iallafall glädjen i att se flingorna dansa! 
Härligt Trisha, det är ju riktigt gott när man blir bönhörd om så bara för en stund 
Kramar
Amor Vincit Omnia

Snälla kan du komma hit med?? Please… 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
sol skulle va fint - kan man få beställa det!:-)
Kul
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Kommer direkt Hoppfull!!
Haha Jane - min dotter sa samma sak när vi snackade i tel. Är du dum i hela huvudet???? Kan du göra något åt vädret så fixa SOOOOOOOL för sjutton!!
Jag älskar snö så det får bli det ett tag. Återkommer när jag blivit bra på det här. Än så länge verkar häxan i mig ha lite bristande förmågor. Väldigt korta trollerier…..
Kan du inte skicka hit lite vinter till Skåne också? Det skulle vara så trevligt med snön som lyser upp i mörkret 
Härligt med häxkraft 
#13 Ha ha ha , ja men det kan vara sol och snö
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"